Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2004, 01:02
Naz
Naz is offline
Met gevaar voor eigen leven post ik dit laatste (kunst?)werk van mij. Ik heb net 5 dagen geleden weer photoshop geinstalled en werk er hard aan om weer beetje terug te komen op het oude niveau.

De laatste keer dat ik dit deed (een jaar en 2 maanden geleden) werd deze stijl niet zo heel erg gewaardeerd. Maar dit is de stijl die ik gewoon heel erg mooi vind.

Desalniettemin, commentaar, ook zwaar negatieve wordt zeer geapprecieerd.

http://www.deviantart.com/deviation/13400483/

Ñaz
Oud 23-12-2004, 01:31
Captain N
Captain N is offline
Het is wel mooi enzo, ik vind het zelf best mooi om naar te kijken, maar zodra ik het wegklik denk ik er al niet meer aan, het is zo nietszeggent, standaard en levenloos.
Oud 23-12-2004, 01:44
Naz
Naz is offline
Dat is waar, en daar ben ik het ook mee eens. Behalve dat het standaard is, valt tegen.

Maar kunst hoeft niet altijd een boodschap te hebben, als het mooi is kan het ook emoties en gevoelens oproepen die uniek en speciaal zijn. Mijn moeder is bijvoorbeeld altijd in extase als ze naar (sier)vuurwerk kijkt.

Ik maak hier geen statement mee. Ik roep niet op tot een revolutie, maar ik doe het puur omdat ik het mooi vind, is dat geen aspect van kunst?

Sommige dingen vind ik persoonlijk zo mooi dat ze me bijblijven, zo ver ben ik zelf nog niet maar ik werk er wel aan.
Oud 23-12-2004, 02:07
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Naz schreef op 23-12-2004 @ 02:44 :
Dat is waar, en daar ben ik het ook mee eens. Behalve dat het standaard is, valt tegen.

Maar kunst hoeft niet altijd een boodschap te hebben, als het mooi is kan het ook emoties en gevoelens oproepen die uniek en speciaal zijn. Mijn moeder is bijvoorbeeld altijd in extase als ze naar (sier)vuurwerk kijkt.

Ik maak hier geen statement mee. Ik roep niet op tot een revolutie, maar ik doe het puur omdat ik het mooi vind, is dat geen aspect van kunst?

Sommige dingen vind ik persoonlijk zo mooi dat ze me bijblijven, zo ver ben ik zelf nog niet maar ik werk er wel aan.
De definitie van kunst ga ik zoveel mogelijk uit de weg.
Maar als jij dit doet omdat je het mooi vind moet je het vooral blijven doen, het is ook slechts mijn mening over een werkje dat niet gefabriceerd is door mijzelf, ik kan er dus verder ook geen woorden aan vastleggen behalve dat van wat ik zelf zie.
Oud 23-12-2004, 09:11
Verwijderd
Ja, wat Captain N zegt...het doet mij persoonlijk niets. Voornamelijk omdat het niks eigens heeft. Zoals dit is het al tienduizend keer eerder gedaan, met dezelfde betekenisloze 'cool-klinkende' titel - maar dan beter.

Kan me overigens best voorstellen dat iemand anders het wel mooi vindt, maar als je al zo vaak van die dingen gezien hebt wordt het nou eenmaal saai.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:56
VLeinV
VLeinV is offline
ik vind het eigenlijk wel mooi! Alleen zou ik het nooit in m`n kamer willen hangen omdat er te veel snelheid/dynamiek in zit. Voor in een museum of een hele grote muur lijkt het me wel wat hebben

en het was zeker een kerstboom?
Oud 23-12-2004, 15:55
Emoboy
Emoboy is offline
ook wat captain N zegt, en daarnaast ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe je het doet. ik vind het knap gemaakt! ik doe het je iig niet na
Oud 24-12-2004, 02:31
Naz
Naz is offline
Tuurlijk was het een kerstboom

Nee het was voornamelijk oefenen met de airbrush en smudge tool, en dit dan modificeren met behulp van transform > perspective of skew etc.

peperkorrel- het heeft geen titel

Wat ik persoonlijk wel denk is dat je je in dit genre verdiept dat je het meer weet te waarderen naar mate je het meer ziet. Voor mij zijn bijvoorbeeld alle portretten hetzelfde, maar het zijn noujuist die kleine dingetjes die een portret uniek maken.

Ik weet ook dat dit genre ontzettend populair was (een jaar geleden) en dat er heel veel van gemaakt werd, kben het er mee eens dat je het heel vaak zag (nu veel minder) maar als je elk werkje als een individueel iets bekijkt en let op de details die weer voor elke maker anders zijn dan leer je het allicht misschien meer te waarderen... Ik in ieder geval wel =)
Oud 24-12-2004, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 24-12-2004 @ 03:31 :
peperkorrel- het heeft geen titel
Ik doelde op het "Projekt ::: Nessaja"
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 11:11
Verwijderd
Misschien een idee om je handelingen te beschrijven, zodat anderen (bv. ik) de Meester in je voetsporen kunnen volgen...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 09:11
gnuF_
gnuF_ is offline
Het feit dat het standaart is weerhoudt me er niet van om het mooi te vinden.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 12:16
Vinzz
Vinzz is offline
Het is in iedergeval wel een best goed uitgewerkte abstract 3d plaatje ;p alleen ik vind het een beetje "geweest" zoals je zelf al aangeeft
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten