Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2001, 20:12
Thetallguy
Thetallguy is offline
1 woord: kansloos

leuk hoor, vallende steentjes, mensen die zenuwachtig zijn, huilen als de steentjes omvallen. En dat allemaal voor een record steentjesomvallen. OMG
wat erg. En dan uitleg van de dominomaster erbij

Zet 3 miljard steentjes in een rij in een loods en je hebt zo gewonnen. klaar

kansloos
Oud 16-11-2001, 20:15
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
dat is echt voor pure debielen...
Oud 16-11-2001, 22:03
ArtemizZz
ArtemizZz is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
dat is echt voor pure debielen...

juist!

Oud 16-11-2001, 22:11
A loved one
A loved one is offline
Half Nederland kijkt naar vallende dominosteentjes. Waar moet het heen met deze wereld?

Love
Oud 16-11-2001, 22:12
heavinly
heavinly is offline
Een en al commercie
toch?
Oud 16-11-2001, 22:25
Verwijderd
*is debiel *
Ik vinnut persoonlijk wel grappig. Alleen niet dat sbs6 het uitzendt. Meer dan drie minuten (of twee projecten) na de 'reclamependel'* komt eindelijk weer alles in beeld. Verder lullen die commentatoren over niks anders dan voetbal. Verder telkens weer dat debiele belspel wat een mongool nog simpel op kan lossen. Nee, dan de duitse rtl, die hebben pas begrepen hoe het moet! Niet te veel gelul en de reclames mooi binnen de perken. Geen extra reclame in de uitzending zelf en een goede registratie van de projecten (sbs zat nog wel eens verkeerd...)
*Reclamependel: stalen kogeltje aan een touwtje dat 7,5 minuten lang ronddraait en daarna een blokje aantikt. Hierdoor kan er reclame komen.
Oud 16-11-2001, 22:33
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Hey, tis niet de spannendste en leukste 'sport' ter wereld, maar gaan jullie maar ns 2 maanden lang met 80 anderen werken om ruim 3.500.000 stenen neer te zetten. Dan zullen jullie ook wel ontroerd zijn dat jullie een wereldrecord gehaald hebben.

Maar met 2 dingen ben ik t 1000% eens. Dat van die reclame op SBS was dramatisch, doe dan 1 groot reclameblok of helemaal niet. En idd de commentators bleven veel te vaak t over voetbal hebben, wat trouwens die Hans Kraay en Wendy van Dijk ook nog een aantal keren deden.
Oud 17-11-2001, 00:49
harrypjotter
harrypjotter is offline
ehh voetbal???

maar hebben ze het nou gehaald? enne... hoe tellen ze dat ooit
Oud 17-11-2001, 08:48
dopehead
dopehead is offline
ze hebben het geaald ik heb alles gezien
mooie projecten maar reclame en belspel is bullshit!!!
Oud 17-11-2001, 09:03
NielZ
NielZ is offline
Dat belspel was idd... apart. Dan sta je toch ook voor lul als je dat moet presenteren, m'n neefje van 2 weet het nog. Voor de rest snap ik wel dat mensen kijken, heb zelf ook gekeken..
En of ze het gehaald hebben; ik heb er zo mijn twijfels over. Die notaris krijgt gewoon een paar mille toegestopt als ie dat colloseum ff een tikkie geeft...
Oud 17-11-2001, 09:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
NielZ schreef:

En of ze het gehaald hebben; ik heb er zo mijn twijfels over. Die notaris krijgt gewoon een paar mille toegestopt als ie dat colloseum ff een tikkie geeft...
Zag het al helemaal voor me.

"Hoeveel hebben we er?"
"3.405.123 stenen"
*SCHOP*
"Correctie, 3.454.343 stenen!"

En volgen jaar kunne we weer omdat de chinezen nu naar de 5 miljoen ofzo gaan.

Oud 17-11-2001, 10:18
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
Hey, tis niet de spannendste en leukste 'sport' ter wereld, maar gaan jullie maar ns 2 maanden lang met 80 anderen werken om ruim 3.500.000 stenen neer te zetten. Dan zullen jullie ook wel ontroerd zijn dat jullie een wereldrecord gehaald hebben.
tja maar dr moet denk ik wel een steekje bij je los ziten als je eerste 2 maanden lang steentjes gaat neer zetten om ze daarna weer allemaal om te gooien..
Oud 17-11-2001, 10:40
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
tja maar dr moet denk ik wel een steekje bij je los ziten als je eerste 2 maanden lang steentjes gaat neer zetten om ze daarna weer allemaal om te gooien..

Die mensen hebben geen leven!
Oud 17-11-2001, 13:11
cup a soup
cup a soup is offline
kep het niet gezien, maar het is eigenlijk wel leuk om te zien, heel suf maar ut is gewoon phun. er zitten soms best wle leuke dingen bijhoor, maaar jah.
Oud 17-11-2001, 13:22
Verwijderd
Laat me al helemaal niet over dat belspel beginnen!
1) Het was oersimpel
2) De oplossing was bijna altijd 2
3) De steentjes onder de 1, 2 en 3 kwamen heel vaak overeen met steentjes die er al lagen. Bv: het eerste gegeven steentje is 1-5. De steen onder nummer 3 is 5-1. Weet sbs6 niet dat elke cijfercombinatie maar een keer voorkomt in elke spel???
Oud 17-11-2001, 14:07
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
hmmmmm, zo te horen heeft wel iedereen gekeken dus...
Oud 17-11-2001, 16:32
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:

ja das idd waar, das gekkenwerk, maar daarentegen ist toch ook wel weer knap om 3.500.000 steentjes neer te zetten en om dan t lef te hebben om te kijken dat ze neergaan, dat waaraan je 2 maanden hebt gewerkt maar goed, ze maken er tenimste een spektakel van. die chinezen zetten gewoon een zal vol met steentjes en laten t ompleuren, de europeanen en enkele amerikanen maken er een echt spektakel van, zouden zij t dan niet gehaald hebben gaan ze tenminste onder in stijl
Oud 17-11-2001, 16:52
Verwijderd
Het 'spannendste' wat die Chinezen hebben gedaan, is een vijftal steentjes door water laten lopen. Heel China hield zijn adem in. Spannend!

*Vindt het raar dat Domino een door NOC*NSF-erkende sport is...*
Oud 19-11-2001, 01:39
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef:
hmmmmm, zo te horen heeft wel iedereen gekeken dus...

Nee hoor.

Rollo... heeft het gevoel dat hij er niet bijhoort
Oud 19-11-2001, 12:43
Hannibal
Hannibal is offline
*ook Daan heeft niet gekeken*

sbs6, wendy van dijk, hans kraaj
flikker een eind op
Oud 19-11-2001, 15:07
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ach wat is er mis mee????
Ik kijk het ook en vind het leuk, ik vind het heel knap van die mensen dat ze twee maanden lang met steentjes allemaal figuren leggen. Als je het niet leuk vind kijk je toch lekker niet???
Oud 19-11-2001, 20:50
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik heb het nie gezien.
Wel gehoord dat de laatste projecten de soep in gingen door een baksteen ofzo???
Oud 19-11-2001, 21:06
elsbizkit
elsbizkit is offline
zo'n spel geeft me altijd een schuldgevoel...
Oud 19-11-2001, 21:10
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
elsbizkit schreef:
zo'n spel geeft me altijd een schuldgevoel...
wrom dat dan?
Oud 19-11-2001, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Baron Sengir schreef:
Ik heb het nie gezien.
Wel gehoord dat de laatste projecten de soep in gingen door een baksteen ofzo???
De grote finale viel vroegtijdig om. Een 'parachutist' zweefde tegen een mediamast aan en die mast viel midden in het laatste project. Hij telde wel overigens, omdat ook dit een effect was van die eerste steen.
Advertentie
Oud 20-11-2001, 16:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
De grote finale viel vroegtijdig om. Een 'parachutist' zweefde tegen een mediamast aan en die mast viel midden in het laatste project. Hij telde wel overigens, omdat ook dit een effect was van die eerste steen.
Huh?

Die bakstenen zorgden voor zo veel trilling dat de aorta in het laatste stuk uit zich zelf ging lopen waardoor in een keer alle laatste projecten omgingen. Dat was volgens die gast de reden dat het eindproject te vroeg afging.

Oud 20-11-2001, 16:14
elsbizkit
elsbizkit is offline
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
wrom dat dan?
ik had bij het 100-ste steentje mijn huiswerk af kunnen hebben. Ik had bij het 1000-ste steentje boodschappen kunnen doen voor m'n oma , ik had bij het 1000000ste steentje mijn kamer kunnen opruimen.
Ik had van de geld bedragen een klas kinderen kunnen redden

Oud 20-11-2001, 16:17
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
elsbizkit schreef:
ik had bij het 100-ste steentje mijn huiswerk af kunnen hebben. Ik had bij het 1000-ste steentje boodschappen kunnen doen voor m'n oma , ik had bij het 1000000ste steentje mijn kamer kunnen opruimen.
Ik had van de geld bedragen een klas kinderen kunnen redden

bij het 100e steentje je huiswerk af kunnen hebben, heb jij ff weinig huiswerk dan, 100 steentje zijn binnen 10 seconden gevallen, of was je al bijna klaar met je huiswerk?
Oud 20-11-2001, 17:51
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Thetallguy schreef:
1 woord: kansloos

leuk hoor, vallende steentjes, mensen die zenuwachtig zijn, huilen als de steentjes omvallen. En dat allemaal voor een record steentjesomvallen. OMG
wat erg. En dan uitleg van de dominomaster erbij

Zet 3 miljard steentjes in een rij in een loods en je hebt zo gewonnen. klaar

kansloos

Idd, zeer triest gedoe allemaal!

Oud 15-12-2005, 14:56
aniki
aniki is offline
Wel stom dat ze die mus doodschoten...
Oud 15-12-2005, 15:03
Verwijderd
Citaat:
aniki schreef op 15-12-2005 @ 15:56 :
Wel stom dat ze die mus doodschoten...
omg

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 16:58.
Oud 15-12-2005, 15:14
Mara
Mara is offline
Omg wat een up
Oud 15-12-2005, 15:22
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 15-12-2005 @ 16:14 :
Omg wat een up
Oud 15-12-2005, 15:47
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
jullie kunnen wel zeggen wat een up, maar ergens heeft hij wel gelijk. Een mus meer of minder maakt weinig uit, maar een mus doodschieten voor zo'n volslagen debiel spel snap ik echt niet. Ze kunnen dan wel twee maanden gewerkt hebben maar het is te kansloos. Welke idioot gaat nou weer twee maanden lang steentjes neerzetten en dan ook nog eens gaan janken wanneer het lukt voor nationale TV. Dit is echt kansloosheid en bezigheidstherapie ten top. Ga met zn alleen een kuil graven in het bos denk ik dan, dan heb je ook weer twee maanden verloren van je leven. Het is zo triest, iedereen kan het, de steentjes neerzetten dan. Ik vind het echt zielig als dit je zodanig kan boeien dat je twee maanden weggooid van je kostbare leven.
Oud 15-12-2005, 15:54
hasseltboy
hasseltboy is offline
^
|

Sure
Oud 15-12-2005, 16:00
Verwijderd
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 15-12-2005 @ 16:47 :
jullie kunnen wel zeggen wat een up, maar ergens heeft hij wel gelijk. Een mus meer of minder maakt weinig uit, maar een mus doodschieten voor zo'n volslagen debiel spel snap ik echt niet. Ze kunnen dan wel twee maanden gewerkt hebben maar het is te kansloos. Welke idioot gaat nou weer twee maanden lang steentjes neerzetten en dan ook nog eens gaan janken wanneer het lukt voor nationale TV. Dit is echt kansloosheid en bezigheidstherapie ten top. Ga met zn alleen een kuil graven in het bos denk ik dan, dan heb je ook weer twee maanden verloren van je leven. Het is zo triest, iedereen kan het, de steentjes neerzetten dan. Ik vind het echt zielig als dit je zodanig kan boeien dat je twee maanden weggooid van je kostbare leven.
Voor zo'n lompe opmerking over een mus ga je toch geen 4 jaar oud topic uppen?

Nou dan.
Oud 15-12-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 15-12-2005 @ 16:47 :
weet je wat kansloos is? gaan zitten miepen over een of andere MUS, .. hoeveel mussen gaan er per dag niet dood/worden er afgeschoten.. big deal.

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 16:48.
Oud 15-12-2005, 16:12
FEARandLOATHING
Nog geen eens op gelet Hoe dan ook ergens heeft hij gelijk vind ik
Oud 15-12-2005, 16:25
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Domino is altijd zo deprimerend. Je gaat je toch afvragen waar je het allemaal voor doet. Al dat werk in een paar seconde weg.

Gelukig is het ook nog eens kut, dus hoef ik er niet naar te kijken van mn possé.
Oud 15-12-2005, 16:33
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 15-12-2005 @ 17:12 :
Nog geen eens op gelet Hoe dan ook ergens heeft hij gelijk vind ik
trutje
Oud 15-12-2005, 16:47
FEARandLOATHING
Citaat:
hasseltboy schreef op 15-12-2005 @ 17:33 :
trutje
Helemaal niet, je gaat toch niet voor een stel debiele stenen een mus dood schieten. Voor de rest boeit het mij ook weinig. Dat ze een condoleance register gaan maken op internet is net zo kansloos als die mus doodschieten maar het gaat om het idee.
Oud 15-12-2005, 18:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat is kanslozer, Domino Day of deze up?
Oud 15-12-2005, 18:45
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 15-12-2005 @ 17:11 :
weet je wat kansloos is? gaan zitten miepen over een of andere MUS, .. hoeveel mussen gaan er per dag niet dood/worden er afgeschoten.. big deal.
Offtopic: Wat betekent jouw sig?
Oud 15-12-2005, 18:57
Ieke
Ieke is offline
Wat een up.

Regels voor berichten