Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor 50 euro heb je wel schoenen hoor en een racket rond de 80 euro
||
Citaat:
![]() Voor 80 euro ben ik alleen nog maar van die beginnersrackets tegen gekomen. @ ts: als je een racket koopt, let dan ook op waar het zwaartepunt zit. Als het kan probeer er dan twee met verschillende zwaartepunten (één met het punt dicht bij de grip, en één met het punt wat meer naar de top), als je eenmaal gewend bent aan het een, kun je niet meer spelen met het ander (ik in ieder geval) Edit: Ik lees net dat vooral Wilson topzware rackets maakt. (Hammer-technology oid) Dus de meeste rackets zijn gripweight, zwaartepunt bij de grip (wat een woorden) Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 09:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en niet de nieuwste modellen maar je hebt altijd van de grote merken een simpel model, vaak voor alle ondergronden, van ong 50 euro kijk maar eens bij perry sport ofzo ![]() rackets hoeven niet per se duur te zijn om geschikt te zijn als beginner moet je juist geen professioneel racket nemen ook weer geen campingracket natuurlijk 80 was wel een lage schatting, maar de rackets zijn er zeker wel en voor 100 euro moet het toch lukken.
||
Citaat:
Ik ken mensen die bij Perry werken (die bij ons in de buurt), die scheppen op over hoe ze mensen totaal verkeerde schoenen aansmeren. Met m'n schatting qua rackets zat ik wel erg hoog ja, voor 100 euro heb je inderdaad een goed racket om mee te beginnen. Ik baseerde mijn oordeel op een vriend die meer dan 200 euro voor z'n rackets neerlegt (idioot). Mijn rackets kostten geloof ik 130 euro. Wilson Hammer 6. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ga nooit onderuit op gravel (of andere ondergronden) Verschilt wellicht per persoon. Hoe goed je bent enzo maar ik ken zat mensen (recreanten) die prima tennissen op die goedkope schoenen.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |