![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en heb je het vertelt>??? aan iemand dan.. vrienden familie??
||
Citaat:
![]() Later.. niet meteen. Niet eens zozeer omdat ik het niet wilde vertellen geloof ik.. ik zag gewoon het nut er niet van in. Het is ook maar 1 keer gebeurd. Maar m'n zusje zei iets geloof ik.. en toen vroeg m'n moeder aan mij wat ze bedoelde. Toen heb ik alles gezegd. Ik was uiteindelijk 7 of zo toen-ie werd opgepakt. Er zijn niet veel mensen die het van me weten (nou ja.. nu wel, iedereen die dit leest ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() heeft hij het wel eens bij andere geflikt dan?? ![]()
||
Citaat:
![]() En ja.. hij heeft o.a. m'n zusje (die op dat moment.. 2 of 3 was) aangerand. En later bleek dat-ie ook nog 2 jongetjes (geloof ik) uit de buurt had misbruikt. Daar was nooit iets van duidelijk geweest. Het was mijn verklaring waardoor hij werd opgepakt. En hij heeft later toegegeven, geloof ik. Ik ben nu 17 dus het is nogal lang geleden en ik weet het niet helemaal precies meer. Maar het was iig een .. beetje vreemde ( ![]() We woonden pas net in die buurt. Net een paar weken of maanden toen het gebeurde. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben nieuwschierig en iedereen denkt er natuurlijk anders over ook omdat mensen het fijn vinden om het er over te hebben..
||
![]() |
Citaat:
2) als ik een jongen was iedere dag 3) mezelf zeer gelukkig prijzen ![]() iedereen denkt hier anders over???
||
Citaat:
![]() Niemand kijkt denk ik positief aan tegen verkrachting. Helaas hebben sommige mensen het zieke wereldbeeld dat meisjes verkrachting uit kunnen lokken. Maar nee is nee in mijn ogen, ook al lig je naakt met je benen wijd op straat.
||
Citaat:
ik denk dat je mischien je vraag iets anders had moeten stellen, want weet je. Op zo'n vraag zegds iedereen namenlijk nee omdat het een vraag is waar iedereen een antwoord op in zijn hoofdgestampt heeft gekregen van uit thuis. het lijkt MIJ zelf niet zo leuk om te verkrachten ![]() en ook niet zo om het te worden ![]()
||
Citaat:
Maar ik gebruik nu deze account en die andere niet meer ![]() Maar als je er beter van slaapt wil ik ook best onder spanish rose even mijn mening verkondigen hoor.. ![]() |
![]() |
|
ik vind verkrachting echt niet kunnen, maar dat vind niemand denk ik!!! Ik vind wel dat je er aangifte van moet doen als het je gebeurt, maar snap ook wel dat j er niet over durft te praten als het je overkomen is...
Wat ik van verkrachters vind lijkt me erg vanzelfsprekend, het is ten eerste vreselijk stom en dom, maar het ergste vind ik nog dat je iemand er zo erg mee beschadigd dat diegenen dit voor zn leven met zich meedraagt.... en dat je bij een echte relatie toch de bibbers weer krijgt als je wat verder gaat....
||
Citaat:
![]() Ik kijk er vreemd tegen aan. Ik zou het nooit doen. Ik zal nooit verkracht worden. |
![]() |
||
Citaat:
Verkrachtingsfantasien zullen sommige (jongens en meisjes) wel hebben, maar er behoefte aan hebben is weer iets heel anders
|
Aangifte doen? dacht het niet. Hij ontkent toch, of zegt dat ik het zelf wilde en nu wraak neem omdat hij geen relatie wilde ofzo. Daar sta je dan met je verhaal.
Nee, wraak lijkt me zinvoller. Iedereen is kwetsbaarder dan je denkt, en je moest eens weten wat een pot afbijtmiddel met een auto doet als dat een nachtje in kan trekken....... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
daarom heb ik dit forum ook nog maar eens een keer gedaan daarin stond dat ze de fantasieen over verkrachting wel lekker vonden enzo ik zou het nog eens een keer opzoeken...
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien als je geen aangifte doet zou je weleens spijt kunnen krijgen dat je het niet gedaan hebt en je afvragen wat er gebeurd was als je aangifte had gedaan. En dat is andersom minder denk ik (maarja ikw eet het niet ik ben nog nooi tverkracht ![]()
||
Citaat:
|
Wat hebben jullie nog een vertrouwen in de justitiele aanpak!
Verkrachting is bij uitstek een delict waarbij het zijn woord tegen het hare is. Zonder getuigen of blauwe plekken en schaafwonden gaat het tussen twee volwassenen heel moeilijk. Kijk, kindermisbruik is een andere zaak. Geen enkele kinderverkrachter kan het op de vrijwillige deelneming van zijn slachtoffertje gooien. Maar er is helaas iets te vaak valse aangifte gedaan van verkrachting, dus slachtoffers die niet helemaal in elkaar getremd zijn worden niet zomaar 1-2-3 geloofd. En in dat geval is de prive-aanpak denk ik handiger. Laat je fantasie de vrije loop en pak hem terug. Wat dacht je van het laten storten van een vrachtwagen vol grind in zijn voortuintje? Als je contant betaalt bij je bestelling en je geeft zijn adres op, is er geen bouwmaterialenhandel die zich zal afvragen of dat wel zuivere koffie is. Levering binnen twee dagen mevrouwtje. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ongelofelijke debiele die het doen Zou jij het ooit doen ![]() Nee nooit.. Wat zou je doen als je verkracht werd door een bekende.. mijn vraag hierop is..wat kan je doen..je kan namelijk bijna nooit wat beginnen!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
wat dat betreft heb ik chronische zelfoverschatting.. ik heb altijd het idee dat ik iemand wel aankan als ik verkracht zou worden..
ik weet het.. het slaat nergens op, want bv iemand met een mes, daar kan ik niet tegen op.. maar toch blijf ik in mijn achterhoofd denken dat ik nooit verkracht zou kunnen worden. ![]()
||
Citaat:
![]() wat een bizarre vragen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederlandse journaliste verkracht door Taliban' Gatara | 39 | 02-06-2009 16:50 | |
Slavenkinderen Sudan verkracht. Phanoxyl | 261 | 03-02-2005 13:12 | |
Acht jongeren verkrachten meisje Verwijderd | 196 | 12-11-2002 12:50 | |
Meisje (13) toch niet verkracht.... Demeter | 10 | 12-10-2002 15:41 | |
Te lage straffen voor verkrachting Verwijderd | 22 | 08-05-2002 19:59 |