Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2004, 20:00
Ostensibly
Ostensibly is offline
He, ik ben 19 en heb n vriendin van 17. We hebben 3 maanden en houden van elkaar. Maar er zit iets mis volgens haar. Alleen weet ze niet wat, en ze kan het niet onder woorden brengen. Ze weet het zelf dus niet... Ik heb zelf ook geen idee, dus het is behoorlijk vervelend. Ik wil in ieder geval met haar verder, en heb het voorgenomen om elk probleem te overwinnen. Zij wil dit ook proberen, maar het is dus lastig omdat zij niet weet wat er is. Ik ben dus behoorlijk onzeker om wat er komen gaat. Ik weet ook niet of iemand misschien kan helpen of advies geven, maar toch probeer ik het. Ik wil niet dat het uitgaat om iets wat we niet weten, en terwijl we toch nog van elkaar houden...
Oud 19-12-2004, 20:03
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Ostensibly schreef op 19-12-2004 @ 21:00 :
Ik weet ook niet of iemand misschien kan helpen of advies geven,

Nee dat kan niet
Oud 19-12-2004, 20:38
elledc
elledc is offline
Ik geloof erin dat je aan een relatie kan werken om deze goed te krijgen maar als de vonk er niet (meer) is dan wordt dat soms moeilijk. Geef haar misschien wat tijd om te weten te komen wat het probleem is want het lijkt me vreemd dat ze niet weet wat er scheelt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 21:20
The Sandman
The Sandman is offline
hmmmm,

Als ik zo vrij mag zijn zou ik denk ik haar probleem wel weet. Praat s over het leeftijds verschil tussen jullie. Dit is moeilijk hoor ik ben zelf ook 17 en heb een vriendin van bijna 21. Dit was in het begin moeilijk. Natuurlijk is er die periode van leuk vinden, verliefd zijn en houd van elkaar. Maar zodra je meer "down to earth" komt dan wordt dat soms een probleem. De een is al verder in het leven dan de ander. Praat hierover.

Uit eigen ervaring heb ik wel s gezegd tegen mijn vriendin wij gaan nergens heen of niks voordat we dit uitgepraat hebben. Je zit er dan misschien wel een uur of 2 maar goed meestal lukt t wel. Schrijf dingen op die jij of zei dwars kunnen zitten en praat ze uit.

Suc6 ermee.

Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 21:57
Chosen
Chosen is offline
Een leeftijdsverschil van 2 jaar is niks mis mee? Zeker niet als de jongen de oudere is in dit geval, want dan zit je met dat meisje op 1 lijn (ongeveer) omdat die eerder geestelijk volwassen worden enzo geloof ik. Maar anyway, we kunnen er verder niks over zeggen omdat ze het niet eens zelf weet .

Ga gewoon door, en probeer extra lief voor dr te zijn ofzo.... probeer es een onverwachts bloemetje mee te brengen voor dr ofzo, dat vinden ze helemaal geweldig . Misschien dat dat haar een wat positiever beeld geeft ofzo?

Maar goed, sterke m8!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 22:36
Multilot
Multilot is offline
Waarschijnlijk weet ze donders goed wat er aan de hand is en wil/kan ze dit je gewoon niet vertellen.

Meer je best doen werkt bij de een beter dan bij de ander. Ik weet wel als een jongen liever enzo gaat zijn, werkt dit bij mij averechts...
Oud 21-12-2004, 19:21
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
misschien weet ze het wel maar is het te moeilijk om aan jou te vertellen.

Ik zou echt duidelijkheid willen, jullie hebben nog maar zo kort en je stort je er nu helemaal in terwijl het misschien niks opleverd als haar probleem echt in de weg zit.

Is het verder wel gewoon leuk, gezellig, liefde en romantiek tussen jullie?
Reageren

Regels voor berichten