Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2005, 00:39
Hellboy
Hellboy is offline
Wie kan mij eens helpen met het volgende:

Voor level 9, Stone Pit, moeten er 10 secrets gevonden worden om de Black Tarot Card te unlocken. Ikzelf heb er pas 2 gevonden, maar de andere 8 krijg ik niet voor elkaar. Ik heb het internet afgestruind, op Gamefaqs staan een walkthrough die maar 1 secret laat zien, dus veel heb ik daar niet aan. Wie heeft alle secrets gevonden in dit level, en kan mij zeggen waar deze te vinden zijn? Als je de locaties als een txt bestandje hebt, dan PM me voor me email-adres.
Oud 03-07-2005, 00:41
Verwijderd
www.kalme.de/booh

Ik had er trouwens 9 van de 10 zonder internet te raadplegen, dus beter je best doen. Een hoop kun je bereiken door gewoon creatief te springen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 00:46
Hellboy
Hellboy is offline
Geloof me, dat bunnyhoppen en aanverwant springgedrag heb ik zeker toegepast. Maar thnx!

Alle andere cards zijn me wel gelukt, maar die van Leningrad was nog wel de ergste (Finish level with over 200 health).

Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 00:48.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 01:18
Verwijderd
Die is redelijk makkelijk als je health stealer plaatst (krijg je geloof ik als je King Alastor molt). Maar ook zonder dat is hij wel te doen, als je gewoon soul leecher en soul redeemer plaatst
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 10:36
Hellboy
Hellboy is offline
Dat deed ik de eerste keer, alleen had ik Soul Redeemer vervangen door Vitality (Health = 150, en kan tot 150 genezen). Toen haalde ik et level met nog 2 health op de meter en 0 armor...
Oud 03-07-2005, 13:35
Verwijderd
Je moet in Leningrad gewoon oppassen voor die bom aan het einde en verder veel schuilen. Het beste is gewoon zodra je een kamer binnenloopt waar lui op je beginnen te schieten, een kamertje binnenrennen en dan om de hoek wachten tot ze komen en ze dan aanpakken met de shotgun.

Wat die tanks betreft moet je gewoon blijven circlestrafen en raketten blijven vuren. En in sommige kamers ráák je gewoon health kwijt (bijvoorbeeld zo'n binnenplaats waar een bed uit een kapotgeschoten raam hangt). Dat verlies moet je gewoon nemen en daarna voorzichtig spelen zodat je met soul redeemer weer snel boven de 200 bent
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 14:42
Hellboy
Hellboy is offline
Tis me ook uiteindelijk gelukt, en heb nu alle Tarot Cards. Thnx again!
Reageren

Regels voor berichten