Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
kan je wat geinigs mee doen , anders sinds kort heb ik ook webruimte ( zonder reclame dan ) ik kan daar wel een Hall of fame maken ![]() ja mooie stad he .. wat hebben jullie gezien ? van "De Zoen" wordt toch zeker een foto gemaakt .. als IK de fotograaf was... maarja daarom hadden jullie zeker een andere ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hihi .. nee ok .. maar kijk es of er FB's en andere mensen zijn die 't een leuk idee vinden om iemand in het zonnetje te zetten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
miss een soort van webpagina .. 'n beetje zoals een Credits pagina die je ook wel bij spellen ziet kijk maar es wat leuk en haalbaar is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En ik zie het ook niet als slijmen, maar het merendeel van de leden die in dat soort topics reageren kennelijk wel, aan de reacties te merken. Maar jouw reply was natuurlijk in het algemeen bedoeld. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik kan wel een mooie bokaal maken .. en dan ieder jaar ietsje anders ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
't kan aan mij liggen maar ik snap je ff niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() net als met de oscars |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
de FB's enzo kunnen een gewoon lid nomineren en de leden kunnen FB's en dergelijke nomineren en vervolgens kan iedereen een stem uitbrengen .. maar Nooit op jezelf. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() boventiedn .. je zou kunnen zorgen dat vanaf elk IP ardes 1 stem mag komen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus dat zal het probleem eerst niet zijn. Vraag is: is het wel een goed idee? Op zich is het idee leuk, maar idd de kliekjes zitten denk ik vooral tegen, + de fraude die er geheid gaat komen, denk ook dat het weinig toegevoegde waarde heeft...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vind jij dat het forum beruchte forummers nodig heeft? Xerxes | 209 | 16-09-2010 09:49 | |
Muziek |
Populairste muziekforummer 2005, Kwartfinales Verwijderd | 98 | 02-12-2005 22:52 | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseïs | 500 | 03-01-2005 17:27 | |
Beleidszaken |
Het mystiek forum lady of the dark | 62 | 18-11-2004 13:35 | |
Beleidszaken |
De softe approach op dit forum Prime Evil | 136 | 30-08-2004 16:25 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 |