Zo jongens, laten we het hebben over angsten. Gisteren droomde ik dat ik een sigaretje opstak en Hanna Tokkie naast me een scheet liet, de gevolgen laten zichzelf raden. Nou kom ik regelmatig in Amsterdam en gezien de huidige woonsituatie van de huichelaars, ja, huicherlaars, want ze noemen mijn goede vriend Henk Bres een lul en nou moet ik erkennen dat het ook wel een lul is maar dat kan je alleen zeggen als je bevriend met de goede man bent, zeg maar op een zelfde manier dat je alleen maar
too gay to function over nichten kan zeggen als je met ze bevriend bent omdat je hen en hun vrienden anders kwetst, kan het zomaar gebeuren dat ik in mijn dagelijkse Amsterdamse tramritje naast een naargeestig huiszoekende Hanna Tokkie zit, me even niet bewust ben van het rookverbod binnen het openbaar vervoer, er eentje opsteek en -
you get the fucking point already.
DER ANGST!
Of is het die angst? Duits is niet mijn taal, vergeef me.
Maar in ieder geval, vertel kinderen! Vertel me over die momenten dat je
wie ein ängsthäse in je veilige bedje ontwaakt, realiserende dat er Dr.Pepper in de ijskast staat, sigaretten in de lade van je antieke dokterstafel, CD's van Bill Evans op de salontafel en dat het leven stiekem vurukkuluk is! En vergeet niet dat ome/tante Jeuk van jullie allemaal houdt.

.
Oh, kan iemand me Duits leren?