Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2002, 18:16
Amuwébee
Amuwébee is offline
wie soms iemand wat dat is, sommige vrienden denken dat ik het heb? Als het klopt dat je dan bijna volledig van persoonlijkheid gaat veranderen denk ik dat ik dit ook heb, of weet iemand een goede site ik heb er veel gevonden op google maar ik snap de meeste niet.
Oud 25-05-2002, 18:35
Miracle
Miracle is offline
Het spijt me voor je, maar ik heb geen idee wat het is!

Nou ik het woord lees moet ik wel meteen aan iets denken wat misschien iets is wat ik heb. Dus ik zou ook graag meer willen weten!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 18:51
2young2live
2young2live is offline
nou ehm....als je een gespleten persoonlijheid heb dan heb je vaak andere ervaringen dan alleen maar mense die t zegen zoals periodes in je leven niet meer kunnen herinneren, op een plaats zijn en niet meer weten hoe je daar bent gekomen, ik weet er ook niet zoveel van maar wat jij heb zijn volgens mij gewoon humeurwisselingen, als je iets traumatisch in je jeugd heb meegemaakt dan is de kans groot dat je t wel heb, alhoewel die ervaringen kunne zo verdorngen zijn dat je t niet meer weet, daarom heeft zo iemand ook een 2e (of 3e of 4e enzenz) persoonlijkheid ontwikkeld.
als er aanwijzingen zij dat er in jouwn jeugd iets vreselijk sis gebeurd dan zou ik als ik jou was verder onderzoeken...maar als het blijft bij mensen die zeggen dat de ene keer zo en de andere keer zus bent...zou ik geen moeite doen...aleen danaan de humeurwisselinegn werken...

note: ik weet hier ook vrij weinig van dus ga alsjeblieft niet op mijn mening af....
Oud 25-05-2002, 18:53
mathfreak
mathfreak is offline
Kijk maar eens naar mijn reply betreffende een meervoudige persoonlijkheisstoornis in http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=95678
Oud 25-05-2002, 18:54
2young2live
2young2live is offline
een gespleten persoonlijkhei of MPS is wel dat je compleet van persoon verandert maar dat kan je je later niet meer herinneren, omdat je geest zich heeft opgesplists in verschllende persoonlijkheden, met een eigen naam of ander uiterlijk...tis niet iets wat je zomaar even krijgt...
Oud 25-05-2002, 19:08
Miracle
Miracle is offline
key, thnx voor de info!
k had aan iets anders gedacht, dus k heb het zeker niet!

maar toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 21:37
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
dreen schreef:
key, thnx voor de info!
k had aan iets anders gedacht, dus k heb het zeker niet!

maar toch bedankt
Waar dacht jij dan aan als ik vragen mag?
Oud 26-05-2002, 11:53
Miracle
Miracle is offline
nou waar ik meer aan dacht was dat als je een gespleten persoonlijkheid hebt dat je dan als veel verschillende personen voordoet. Op het ene moment ben je zo, maar op het andere moment lijk je totaal niet meer op dezelfde persoon. Dus ongeveer hetzelfde als een gespleten persoonlijkheid, maar dan kun je je het nog wel herinneren

Het lijkt er dus wel op denk ik, maar toch net ff anders
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten