Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Leeftijd: 18 vrouw - Heeft Den Bosch genoeg te bieden qua Winkels? ja - Heeft Den Bosch genoeg te bieden qua Café's/ restaurants? ja - Heeft Den Bosch genoeg culturele activiteiten, naar u mening? ja en nee Er is genoeg te doen, maar voor mij zelf is er nooit iets wat ik nou echt leuk vind - Kan je in Den Bosch op voldoende plekken je hobby’s beoefenen? ja - Vinden jullie dat Den Bosch goed genoeg te bereiken is qua Openbaar Vervoer? ja - Vinden jullie dat Den Bosch goed genoeg te bereiken is qua Auto? ja - Vind je dat Den Bosch veel tekort komt in vergelijking met andere even grote steden (zoals: Maastricht, Amersfoort, Zaanstad)? nee - Vind je dat Den Bosch veel tekort komt in vergelijking met andere grotere steden (zoals: A’dam, R’dam en Utrecht) ja - Geef Den Bosch in z’n algemeenheid een cijfer: 7
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het valt niet mee he? Je eigen topics nalezen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Leeftijd: 14 vrouw
- Heeft Den Bosch genoeg te bieden qua Winkels? ja - Heeft Den Bosch genoeg te bieden qua Café's/ restaurants? ja - Heeft Den Bosch genoeg culturele activiteiten, naar u mening? nee - Kan je in Den Bosch op voldoende plekken je hobby’s beoefenen? ja - Vinden jullie dat Den Bosch goed genoeg te bereiken is qua Openbaar Vervoer? ja - Vinden jullie dat Den Bosch goed genoeg te bereiken is qua Auto? ja - Vind je dat Den Bosch veel tekort komt in vergelijking met andere even grote steden (zoals: Maastricht, Amersfoort, Zaanstad)? nee - Vind je dat Den Bosch veel tekort komt in vergelijking met andere grotere steden (zoals: A’dam, R’dam en Utrecht) nee - Geef Den Bosch in z’n algemeenheid een cijfer: 8
|
Leeftijd: man/ vrouw
- Heeft Den Bosch genoeg te bieden qua Winkels? ja - Heeft Den Bosch genoeg te bieden qua Café's/ restaurants? ja - Heeft Den Bosch genoeg culturele activiteiten, naar u mening? ja - Kan je in Den Bosch op voldoende plekken je hobby’s beoefenen? ja - Vinden jullie dat Den Bosch goed genoeg te bereiken is qua Openbaar Vervoer? ja - Vinden jullie dat Den Bosch goed genoeg te bereiken is qua Auto? ja - Vind je dat Den Bosch veel tekort komt in vergelijking met andere even grote steden (zoals: Maastricht, Amersfoort, Zaanstad)? nee - Vind je dat Den Bosch veel tekort komt in vergelijking met andere grotere steden (zoals: A’dam, R’dam en Utrecht) ja - Geef Den Bosch in z’n algemeenheid een cijfer: 7,5 |
![]() |
|
HAHAHAHA, wij doen ook ons PWS over Den Bosch.
Onze hoofdvraag is: Waarom gaan mensen uit onze regio het liefst naar DB dan naar andere grote steden in de buurt. Wij wonen rond Waalwijk. Verder gaan we ook een enquete houden, dus bedankt bij deze hehehe. Ik heb trouwens deze week go 2 gehaald.
|
![]() |
|
|