Een jongen, die tevens een best goeie vriend van mij is, begin ik steeds leuker te vinden. ik weet niet waarom, maar hij is lief en begrijpt me goed en hij is nog mooi ook. Maar hij is onbereikbaar vrees ik, want waars wil hij alleen vrienden zijn...
waarom val je toch altijd op onbereikbare jongens?
wat moet ik doen?
Laatst gewijzigd op 23-12-2004 om 22:14.
Advertentie
23-12-2004, 22:23
Verwijderd
Tja, meiden zijn onberijkbaar wanneer ze onberijpbaar zijn
Als meisje zijnde zijn jongens onbereikbaar als je leijk bent.
Het is dus wel onbereikbaar. Maar hoe weet je dat hij dat is, je gaat ervanuit. Niet te snel conclusies trekken.
Probeer een beetje bij hem te polsen, wat hij over relaties met vrienden vind in het algemeen. Als hij positief antwoordt, kun je het proberen, anders kun je misschien beter niets zeggen anders kan het ten koste gaan van je vriendschap.
Nee, maar ff serieus, je moet echt gewoon stoppen met dit soort dingen, negeer je gevoelens.
Als je denk dat hij onbereikbaar is; denk er dan niet over.
Je straalt dan alleen negativiteit uit, en dan zal ie je niet willen nee.
Zoek gewoon een leuke jongen, die bij je past.
Fr1908NMGN schreef op 23-12-2004 @ 23:27 : Ik denk gewoon, dat je wat meer aandacht moet besteden aan dat kritieke punt in een (mogelijke) relatie, zijn ANUS
Gewoon van vrienden naar intieme vrienden, naar misschien wel 'n relatie. En geen overhaaste liefdesverklaringen die de vriendschap kunnen verpesten. T'groeit vanzelf wel... tenzij hij homo is dus.
filia dei schreef op 24-12-2004 @ 15:47 : Gewoon van vrienden naar intieme vrienden, naar misschien wel 'n relatie. En geen overhaaste liefdesverklaringen die de vriendschap kunnen verpesten. T'groeit vanzelf wel... tenzij hij homo is dus.
Vriendschap starten met een relatie als doel lijkt me niet echt... handig...