Pak aan!
.............................................
[ Gevaarlijke vragen ]
‘Waarom houd je van me?’
Ik bijt zachtjes op mijn onderlip.
‘Dat is moeilijk uit te leggen. Het is een bepaald gevoel.’
‘Nou? Je kunt toch wel gewoon zeggen waarom je van me houdt?’
‘Wat maakt dát uit?’
‘Of houd je soms niet meer van me?’ Ze stopt met het strelen van mijn naakte arm.
‘Alsjeblieft… Hier heb ik echt geen zin in. Je weet best dat ik van je houdt.’
‘Nou, als je al niet eens kunt zeggen waaróm je van me houdt…’
In het duister van de kleine slaapkamer klinkt een zucht.
‘Goed dan. Ik houd van je omdat je zo lief en betrouwbaar bent.’
Even is het stil, dan klinkt er een zacht gesnik.
‘Je vindt me niet meer aantrekkelijk hè?’
Ik haal mijn hand van haar buik weg.
‘Waarom moet je het jezelf nou altijd zo moeilijk maken?’
‘Omdat jij me lelijk vindt,’ snikt ze.
‘Je hebt gelijk. We hebben net de hele avond gezoend en gevreeën, we zijn al drie jaar samen en bovendien houd ik van je.’ Allemaal omdat ik je zo afschuwelijk lelijk vindt.’ Blijkbaar dringt de overdosis sarcasme niet door, want ze begint nog harder te huilen.
‘Met hoeveel andere wijven heb je verdomme al geneukt het afgelopen jaar!’ schreeuwt ze plotseling, terwijl ze me een harde stomp op mijn schouder geeft.
‘Hé!’ sis ik, ‘Doe eens rustig. Wil je dat iedereen je hoort?’
‘Wat kan mij dat godverdomme schelen! Je bent zeker bang dat mijn ouders horen wat een eikel je eigenlijk bent?’
‘Wat? Waar heb je het over?’ Oprechte verbazing maakt zich van mij meester.
‘Ja, natuurlijk! Ontken het maar!’ Met een woeste beweging slaat ze het dekbed van ons af en springt uit bed.
‘Hé! Wat ga je doen?’
Geen antwoord.
‘Hé!’
Ze rukt de slaapkamerdeur open om hem dan weer even hard dicht te slaan, mij verbaast achterlatend in de woelige duisternis. Het is opeens erg stil.
‘Pa! Hij wilde me verkrachten!’ Gedempt geschreeuw uit de slaapkamer van haar ouders.
Even stilte. ‘Pa! Hé Pa! Hij heeft me verkracht!’ ‘Wat?’ hoor ik haar vader roepen, ‘Over wie heb je het?’
‘Ramon natuurlijk! Hij is nog op mijn kamer!’ schreeuwt ze huilend. Het is weer even stil. Ik bedenk me ineens dat ik nog in volle glorie op bed lig als ik zware voetstappen hoor op de overloop. Vlugger dan ooit graai ik het dekbed van de grond en trek het over mijn naakte lichaam. Even schiet het door me heen dat het eigenlijk heel lachwekkend is hoe ik hier naakt onder het dekbed lig weggekropen in afwachting van haar vader.
De slaapkamerdeur vliegt open.
‘Wat heeft dit godverdomme allemaal te betekenen!’ buldert de zware stem van de trucker.
‘Ik weet nergens van!’ roep ik terug vanonder het dekbed.
‘Oh nee! Zal ik jou verdomme eens nergens meer wat van laten weten!’ De enige barrière tussen haar vader en mijn glorieuze naaktheid wordt krachtig van me afgetrokken. ‘He!’ roep ik, tevergeefs graaiend naar het dekbed. Zij staat naast het bed en haar vader rijst ver boven het voeteneind uit. Hij draagt enkel een grote witte boxershort, de rest van zijn harige lijf onbedekt latend. Voor een toeschouwer zou het een dolkomisch schouwspel zijn. Voor mij is het dat nu even niet.
Een ruwe hand sluit zich om mijn enkel en pardoes word ik van het bed gerukt. Met een klap vlieg ik tegen de kledingkast aan. Het duizelt me. ‘Kunnen we er niet over praten?’ vraag ik, terwijl ik overeind probeer te krabbelen. Een hand grijpt mijn bovenbeen en de andere mijn nek. Ik word opgetild en tegen de deur aangegooid. Mijn edele delen doen verdacht zeer. In het duister vraag ik me af wie er nu in mijn arm knijpt. ‘Stop!’ roep ik.
‘Ramon, hé Ramon! Hoor ik van ver roepen.’
‘Ja?’ Ik voel me verdoofd.
Als ik mijn ogen open doe zie ik haar bezwete hoofd boven me.
‘Dit is nu al de derde keer dat je in slaap valt tijdens de seks!’
Laatst gewijzigd op 22-12-2004 om 12:51.
|