Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2005, 16:22
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik hoorde gisteren bij Voetbal Insite dat deze wedstrijd live uitgezonden wordt op RTL5.

Of heb ik dit nu verkeerd begrepen en komen alleen de samenvattingen vanavond?
Oud 01-02-2005, 17:31
mario
mario is offline
op teletekst staat alleen dat er een samenvatting is vannavond om 23.07 dus ik denk dat je het verkeerd heb begrepen.
Oud 01-02-2005, 18:38
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Wilfred zei dat er alleen samenvattingen waren hoor.
Oud 02-02-2005, 13:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Heerlijk, dat arrogante Arsenal verliest voor de 2e keer van ManU.

Het werd 2 - 4 in een aantrekkelijke wedstrijd. Met als uitblinker Giggs.
Oud 02-02-2005, 13:52
L1
L1 is offline
of Man U een heerlijke club is

liever Arsenal dan dat verschrikkelijke United. Vooral Alex Ferguson is een galbak
Oud 02-02-2005, 14:53
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
L1 schreef op 02-02-2005 @ 14:52 :
of Man U een heerlijke club is

liever Arsenal dan dat verschrikkelijke United. Vooral Alex Ferguson is een galbak
Zo denk ik over Arsenal, met die arrogante Viera, Henry, Pirez, van Persie enz...
Oud 02-02-2005, 15:08
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-02-2005 @ 15:53 :
Zo denk ik over Arsenal, met die arrogante Viera, Henry, Pirez, van Persie enz...
Vergeet vooral niet de opper-aars Wenger.... Dat is pas een lul!
Oud 02-02-2005, 15:23
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
... met die arrogante ... van Persie ...

géén kwaad woord over van Persie !

(snap wel wat je bedoelt overigens)

Slotje ?
Oud 02-02-2005, 16:14
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 02-02-2005 @ 16:23 :

géén kwaad woord over van Persie !

(snap wel wat je bedoelt overigens)

Slotje ?
Ik geloof dat van Persie de laatste tijd wel wat verbeterd qua houding... Echt waar, als die jongen zich normaal zou gedragen kan het gewoon een van de beste Nederlandse voetballers worden. Ik hoop echt dat zijn gedrag bijtrekt...
Oud 02-02-2005, 16:35
Vandal
Vandal is offline
Heerlijke wedstrijd.
Lekker voor a'nal
Oud 02-02-2005, 18:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zag gister nog een stukje van de samenvatting. Voor het eerste sinds 21 (!) maanden dat Arsenal thuis verloor!
Bohhh, moet die Ronaldo er nog 2 maken ook...

Liverpool gewonnen
Oud 02-02-2005, 20:19
Twanos
Twanos is offline
Wayne Rooney is zo stoer.. dat gebaar van die bakkebaarden.

iemand gezien??
Oud 02-02-2005, 20:29
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
De Engelse bond (FA) komt niet in actie vanwege het incident tussen Patrick Vieira en Roy Keane dat voorafging aan de wedstrijd tussen Arsenal en Manchester United, dinsdagavond op Highbury. Voor het oog van scheidsrechter Graham Poll en de televisiecamera's lagen beide aanvoerders verbaal met elkaar in de clinch.
Volgens Keane veroorzaakte Vieira het incident. De Fransman zou het op Gary Neville hebben gemunt. 'Ik wil niet teveel in detail treden, maar Patrick Vieira is 1,93 meter en hij besluit om Gary Neville aan te pakken', verklaarde Keano. Neville is overigens met zijn 1,80 meter net zo groot als Keane.

'Ik zei Kom maar op en probeer het maar bij mij. Het was zo simpel als dat. Als hij één van mijn ploeggenoten wil intimideren, dan moet hij iemand anders uitzoeken. Volgens mij is Gary Neville een te makkelijk doelwit. Bij mij flikt 'ie zoiets niet.' De Ierse captain gebaarde duidelijk dat hij Vieira op het veld nog wel zou tegenkomen, nadat scheidsrechter Poll tussenbeide was gesprongen.

Vieira wilde niet al teveel woorden vuilmaken aan het voorval. 'Ze zijn allemaal groot genoeg om voor zichzelf op te komen. Ik heb een beetje gepraat met Roy Keane en that's it. Gary Neville is een grote jongen die zichzelf makkelijk kan redden. Maar het belangrijkste is dat zij een betere wedstrijd speelden en de drie punten verdienden. Mentaal zijn wij enorm teleurgesteld in de manier waarop we hebben gespeeld.'
Prachtig dit, ik heb echt genoten van het hele circus om de wedstrijd heen. Zulke dingen maak je in Nederland niet/veel te weinig mee. Hier zouden beide spelers alweer een dikke schorsing hebben gehad. Er zijn ook te weinig spelers (/aanvoerders) die echt zo voor hun team staan en iets onoverwinnelijks uitstralen. Van Bommel heeft dit een beetje maar jongens als Van der Vaart, Ono, etc. missen dit... Jammer
Oud 03-02-2005, 19:36
vreselijke fout
Citaat:
Manchester is een beetje het Ajax van Engeland hoor,altijd geluk en de scheidsrechter mee en nog arrogant ook.

Voor de mensen met honger ik zeg niet dat ajax dat altijd heeft maar zo wordt het wel gezien. Maar dat heeft elke top 3 club trouwens gister die kale weer gezien, laat die maar weer ergens anders fluiten want top 3 thuisfluiters hebben we genoeg
Oud 03-02-2005, 20:02
L1
L1 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 03-02-2005 @ 20:36 :
Manchester is een beetje het Ajax van Engeland hoor,altijd geluk en de scheidsrechter mee en nog arrogant ook.

Voor de mensen met honger ik zeg niet dat ajax dat altijd heeft maar zo wordt het wel gezien. Maar dat heeft elke top 3 club trouwens gister die kale weer gezien, laat die maar weer ergens anders fluiten want top 3 thuisfluiters hebben we genoeg
ik weet het niet hoor. Ajax is dé club van Amsterdam en Man U is niet dé club van Manchester. Man U heeft een groter publiek door het hele land. Daarom mag ik ze niet en ze hebben irritante spelers.
Oud 03-02-2005, 20:12
vreselijke fout
Het percentage Amsterdammers in de Arena is ook nogal laag hoor maar daar doelde ik niet echt op
Oud 04-02-2005, 11:24
Uncle Jun
Uncle Jun is offline
Ach, Manu heeft een grote (landelijke) aanhang maar wordt door supporters van andere clubs niet gewaardeerd om het maar licht te stellen.
Arsenal wordt niet echt gehaat in de rest vh land; t is vooral een saaie club..
Oud 04-02-2005, 11:36
AJACIED
AJACIED is offline
wat betekent slot eigenlijk??kben net nieuw op forum dus
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 12:18
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-02-2005 @ 21:29 :
Prachtig dit, ik heb echt genoten van het hele circus om de wedstrijd heen. Zulke dingen maak je in Nederland niet/veel te weinig mee. Hier zouden beide spelers alweer een dikke schorsing hebben gehad. Er zijn ook te weinig spelers (/aanvoerders) die echt zo voor hun team staan en iets onoverwinnelijks uitstralen. Van Bommel heeft dit een beetje maar jongens als Van der Vaart, Ono, etc. missen dit... Jammer
Maar das toch typisch Nederlands. Met z'n alle smullen wat er in Engeland gebeurd, maar een trainer die hier een keertje "klootzak" zegt voor de camera, aan de hoogste boom willen hangen.

Heel zonde dat wij zulke wedstrijden niet hebben inderdaad. Wat is er mooier als spelers elkaar bloed kunnen drinken? Hier loopt van Bommel met een Feijenoord-shirt aan z'n meegereisde fans te begroeten...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 14:33
Twanos
Twanos is offline
[QUOTE]S.C. Feijenoord schreef op 04-02-2005 @ 13:18 :
Maar das toch typisch Nederlands. Met z'n alle smullen wat er in Engeland gebeurd, maar een trainer die hier een keertje "klootzak" zegt voor de camera, aan de hoogste boom willen hangen.

idd.. weet je nog met edward sturing tegen psv, men deed net alsof de wereld verging. (en ow ja de spreekkoren die wedstrijd vielen wel mee, was erbij. nog geen minuuten en niks grofs, en die hond staakte de wedstrijd al
Oud 04-02-2005, 18:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AJACIED schreef op 04-02-2005 @ 12:36 :
wat betekent slot eigenlijk??kben net nieuw op forum dus
Dat het topic dicht gaat en er dus niet meer in gepost kan worden.
Hoofdreden hier op sport waarom de meeste topics dicht gaan is omdat de info die in die topics staan in een ander (algemener) topic kan, dan hoef je er niet per se een apart topic over te openen. Er zijn ook wel andere redenen, maar dit is de meest voorkomende denk ik toch wel.
Oud 05-02-2005, 14:56
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 04-02-2005 @ 13:18 :
Heel zonde dat wij zulke wedstrijden niet hebben inderdaad. Wat is er mooier als spelers elkaar bloed kunnen drinken? Hier loopt van Bommel met een Feijenoord-shirt aan z'n meegereisde fans te begroeten...
Voor de wedstrijd Vitesse – PSV wist ik nog niet van dit nieuwe fenomeen af, maar kennelijk wisselen spelers na de wedstrijd shirtjes.
Ik sta nog steeds vol verbijstering voor me uit te kijken als ik terug denk aan Theo Jansen in het shirtje van Vennegoor of Hesselink (doelpuntenmaker) die zijn eigen fans staat te bedanken.
‘Ik sta hier in het shirtje van de man die ervoor heeft gezorgd dat we verloren hebben, bedankt dat jullie ons wilden zien verliezen en voor mij willen klappen terwijl ik het clublogo van iemand anders op mijn borst draag!’
Het mooiste is om vervolgens de hardste harde kern der harde kernen liefjes te zien klappen voor hun volksheld, hun mooiste adonis in het shirt van de tegenstander.

Er is niets deprimerender om daarna de discussie aan te gaan met dit klapvee.
Of zij snappen het niet of ik snap het al jaren niet.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 15:01
AGH
AGH is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-02-2005 @ 21:29 :
Er zijn ook te weinig spelers (/aanvoerders) die echt zo voor hun team staan en iets onoverwinnelijks uitstralen. Van Bommel heeft dit een beetje maar jongens als Van der Vaart, Ono, etc. missen dit... Jammer
Als volgeling van City heb ik uiteraard niet zo’n hoge pet op van mediabedrijf United, maar die Keane is inderdaad een mooie voetballer. Hij heeft ook een leuk boek geschreven trouwens.
Kan de UEFA niet een regel instellen dat er minstens 10 jongens van eigen opleiding in een elftal moeten spelen + 1 aanvoerder uit eigen harde kern.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 17:34
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 05-02-2005 @ 16:01 :
Als volgeling van City heb ik uiteraard niet zo’n hoge pet op van mediabedrijf United, maar die Keane is inderdaad een mooie voetballer. Hij heeft ook een leuk boek geschreven trouwens.
Kan de UEFA niet een regel instellen dat er minstens 10 jongens van eigen opleiding in een elftal moeten spelen + 1 aanvoerder uit eigen harde kern.
Twente heeft Jeroen H nog steeds in de basis staan.
Groot geworden op vak-Q/P, hasj coke en pillen, en veel biertjes in het home......Voldoen dus wel aan die regel.....
Oud 05-02-2005, 19:00
L1
L1 is offline
Citaat:
AGH schreef op 05-02-2005 @ 16:01 :
Als volgeling van City heb ik uiteraard niet zo’n hoge pet op van mediabedrijf United, maar die Keane is inderdaad een mooie voetballer.
idem.....Hier ook een city-fan
Oud 06-02-2005, 20:24
AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 05-02-2005 @ 18:34 :
Twente heeft Jeroen H nog steeds in de basis staan.
Groot geworden op vak-Q/P, hasj coke en pillen, en veel biertjes in het home......Voldoen dus wel aan die regel.....
Alleen aan het laatste criterium, want Wellenberg en Schuurman zijn van ons!!
Maar ik denk dat hij wel één van de laatste is.
Bij Volendam loopt ongetwijfeld nog wat inteelt, in Den Haag zullen wel wat boefjes vroeger fanatiek voor Den Haag zijn geweest en in Zwolle hebben ze het broertje van Lim-Duan, die overigens net zo snel is als zijn broer.

Ik zag Heubach trouwens laatst nog wel in de vijandige Adelaarshorst lopen, waarschijnlijk op bezoek bij zijn vriend Hulshof die op zijn beurt hoogstwaarschijnlijk ook wel regelmatige in Enschede komt kijken.

P.S.
Misschien had ik mijn mening over die DaCosta wel iets te snel klaar liggen. Na een dramatisch uurtje voetbal in een dramatisch slecht elftal tegen een dramatisch Cambuur dacht ik dat alles wel drama zou zijn, maar de laatste wedstrijden bewijst hij zich als een leuke voetballer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten