Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je moet gewoon doen wat je zelf wilt, afwegingen maken tussen vrienden en je vriend. dat is goed te doen hoor, probeer gewoon veel met vriendinnen af te spreken en tussendoor met je vriend. beetje plannen en het moet goed komen. stel dat bijvoorbeeld je vriendinnen op zaterdagavond altijd uitgaan, dan hou je die dag altijd vrij voor hun. en als je vriend op de zondag jou wil zien, maak je daar gewoon zijn dag van. gewoon beetje plannen hierbij....
||
Citaat:
Alles wat je doet doe je omdat het JOUW keuze is. En als het jou lekker voelt en prettig dan moet je dat doen! Het klinkt misschien egoistisch, maar zo is het wel! Maak dus keuzes die voor jou lekker voelen en ga niet je vriendje een dag niet zien, terwijl je het wel wil!
|
Hey,
Nou ja je kent me wel heel goed enzo in real, maar aangezien jij graag op mijn topics reageerd doe ik dat nu ook effe mooi op de jouwe aangezien ik dit topic van je opmerkte... En nujah misschien vind je het niet fijn dat ik als 1 van je vrienden op je topic reageerd, maar puh dat risico loop je nu eenmaal ![]() ![]() Je moet je niet druk maken over hoe anderen over jouw denken...je hoeft je niet te verantwoorden tegenover de mensen met wie je toch niet om gaat...heb schijt aan ze! Als jij graag bij je vriendje wil zijn doe dat dan gerust...heb je zin om hem te zien en hij jou, spreek dan gewoon af....meid ![]() Hierbij zeg ik wel dat je uiteraard niet je andere vrienden en kennissen uit het oog moet verliezen...houd tijd voor ze vrij dat zijn immers wel min of meer de personen op wie je terug kan vallen (net als je familie) als er ooit iets gebeurd met je relatie of iets anders en je steun nodig hebt van een ander dan slechts je vriendje... Als je je vriendenkring wil uitbreiden doe dit dan voor jezelf...niet voor je vriendje en ook niet voor anderen om over te komen als een popiejopie of weet ik veel wat...zonder of met weinig vrienden ben je echt niet meteen kansloos... Als je een beetje je eigen vriendenkringetje wil opbouwen doe dat dan en zet zelf de eerste stappen naar mensen die je aanspreken...ze komen niet vanzelf aanwaaien! Vergeet ook niet dat er heel wat mensen zijn die je ok vinden en tijd met je door zouden willen brengen...ook al lijkt dit niet zo omdat ze het zelf nog zo druk hebben met wat dan ook...en mijn god of dit een hint is of niet dat bepaal jezelf maar ![]() ![]() Als je zin hebt om iets leuks te doen buiten je vriendje om en je zit thuis bel of sms dan mij...of een ander! Dan krijg je vanzelf wel een "ja" of een "nee" te horen...en dit kan je net zo hard doen bij klasgenoten of iemand van je toneel of werk of wat dan ook...ja toch? Als je tevreden bent met hoe het nu is houd dat dan zo...vind je het fijn om veel tijd door te brengen doe dit dan gewoon als hij je graag bij je heeft...ga jezelf niet thuis aan de ketting houden omdat dat beter zou overkomen bij weet ik veel wie!!! En nou ja zo kan ik nog wel effe doorgaan maargoed ik moet eten ![]() See Ya Soon -XXX- |
![]() |
|
Tja, wat te zeggen.....
Ik heb altijd wel een stel vriendinnen gehad en vooral één daarvan is voor mij zeker zo belangrijk als een vriend. Ik denk wel dat het belangrijk is om andere mensen te zien, anders word je zo afhankelijk. Maar goed, je leeft voor jou, dus je moet doen wat je gelukkig maakt. Er zijn mensen die zeggen dat je je niets van anderen aan moet trekken, maar we leven nou één keer in een maatschappij van mensen. Het is logisch als je je iets anatrekt van die mensen. Als het jou gelukkig maakt om op een bepaalde wijze over te komen: vooral doen! Maar als je vriendje niet zien je ongelukkig maakt: vooral niet doen! Daar bereik je ook niets mee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Te zelfbewust, maar hoe vermider je dat? trophus | 23 | 30-10-2011 21:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The deadly faith cycle Shade | 291 | 22-02-2008 10:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Krimpen onder verwachtingen More | 1 | 28-02-2003 13:48 | |
ARTistiek |
[verhaal] Ik mis iets. KrizzZzZZzzjE :P | 5 | 24-09-2002 16:31 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |