Citaat:
utopia5 schreef op 15-12-2004 @ 20:23 :
Ik vind wel dat je er zeker moet op letten dat je niet veralgemeent. Niet enkel mannen gaan vreemd, maar misschien wel evenveel vrouwen.
Misschien kan je het in je boek evenwichtig houden door neutraal te blijven, zowel mannen als vrouwen kunnen vreemdgaan.
Verder lijkt me dit onderwerp wel zeer interessant want het lijkt wel een groot probleem te worden hedendaags. Alles mag en kan en gevoelens gaan vaker makkelijk de vrije loop.
Ik heb het zelf ook meegemaakt, hoewel het niet interessant genoeg is te vertellen.
En er is een ding dat ik kan concluderen, dat is dat geen enkel persoon voor de 100% te vertrouwen is.
Vreemdgaan is een van de ergste dingen als je dat moet meemaken in een relatie want het maakt alles kapot, jammergenoeg.
|
Daarom doe ik er ook onderzoeken in, daar ben ik nog mee bezig (druk aan het mailen etc. met universiteiten)
Ik kan in dit hele verhaal niet neutraal blijven, maar ik doe mijn best.
Ik zal nergens zeggen dat ALLE mannen zo zijn, maar bijvoorbeeld wel dat het daarna maanden lijkt alsof alle mannen zo zijn.. Dat soort dingen.
Ik weet dat vrouwen dit ook doen, maar daar heb ik totaal geen ervaring mee, maar het wordt ook echt niet iets om mannen in het algemeen aan te vallen ofzo. Er komen alleen feiten en meningen met goede argumenten in, niet zomaar wat loze opmerkingen.