Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2004, 22:41
mysecret
mysecret is offline
kan er nog even gediscuseerd worden over de finale zondag.. Ik denk niet dat frank wint met de evenwichtsbalk net als volgend jaar met Robin baal ik daar wel van.. blij dat Robin terug komt!
Oud 26-11-2004, 23:40
Rosalien
Rosalien is offline
Ik hoop echt dat ze dit jaar iets anders hebben bedacht, om de mensen in de finale te selecteren!!
want als je er als eerst afvalt dan (en je bent bijvoorbeeld frank ) maakt het ook niet uit wat voor een person je bent, je hebt dan gewoon pech dat je er als eerst vanaf valt.

Maar ik denk matthias, shandinella soieso niet -> fitness aerobics enz.. Marjolein mag wel, hoop t!...ze is wel lang..vangt ze meer wind...hehe
Oud 27-11-2004, 00:09
Verwijderd
Op de evenwichtsbalk geef ik Matthias en Frank weinig kans. Beiden hebben bij evenwichtsproeven maar weinig gepresteerd (helaas, want ik hoop dat één van hen wint). Is er trouwens weer zo'n uitzending in de studio? Het is wel een extra lange uitzending.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 08:32
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
als frank maar wint
Oud 27-11-2004, 11:02
alpha
alpha is offline
ik vind Marjolein niet leuk, dat Frank wint is een erg kleine kans, Matthias is wel oke maar ik vind Shandinella de beste Robinson (naast Frank) met de meeste kans op slagen. Dus ik ga voor Shandinella
Oud 27-11-2004, 11:46
Freshh~
Freshh~ is offline
Gisteren zat ik in een kroeg en toen kwam Ernestine naast me zitten
ze is er wel beter op geworden moet ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 16:45
Fay
Fay is offline
oej, ik ben voor matthias! en het is wel oneerlijk een beetje, frank heeft niet de juiste bouw voor die balk! dus dat is dan gelijk minder voor hem, maar misschien laten ze ons wel verassen en is er helemaal geen evenwichtsbalk, het wordt zeker weten heel erg spannend
Oud 27-11-2004, 18:07
Verwijderd
Ik ben voor sjandinella
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:18
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Anneka schreef op 27-11-2004 @ 19:07 :
Ik ben voor sjandinella
Na de eerste aflevering heb ik een weddenschap gesloten dat zij zou winnen, ze moet dus winnen
Oud 27-11-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 27-11-2004 @ 19:18 :
Na de eerste aflevering heb ik een weddenschap gesloten dat zij zou winnen, ze moet dus winnen
ja dan helemaal

maar ik vind haar gewoon het sympatiekste, niet met roddelen enzo.. maar ze is ook heel goed in proeven.. al met al een echte robinson!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:41
Verwijderd
Ja, raar eigenlijk. Dat ieder jaar die evenwichtsbalk zo enorm bepalend is. Oooohhh... als Frank maar in de finale komt, ben ik allang blij. Dan wint ie vanzelf wel
(Maar ja.. die kutevenwichtsbalk.. )
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:56
Masquerade
Masquerade is offline
Ik ben voor Frank. Naar mijn mening is hij de enige die zich echt Robinson mag noemen. Shandinella vind ik stom, Marjolein ook en Matthias zal niet winnen. Dus Frank (en dat vind ik al vanaf dag 1 ).
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:59
shy gurl
shy gurl is offline
Ik ben voor Frank..ik vind hem heel leuk en hij is ook leuk voor in een groep. Shandinella vind ik eerlijkl gezegd stom..ze is zo saai...ik heb op zich wel bewondering voor haar..ze is nog heel sterk..Ik denk dat zij heel goed is op de evenwichstbalk..Als Frank niet zo goed is kan hij altijd nog de publieksprijs winnen

Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 14:16
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 27-11-2004 @ 12:46 :
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 15:48
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Wel een evenwichtsbalk geloof ik! Zag ik in een voorstukje. Wel jammer, want volgens mij maakt Frank niet echt een supergrote kans. Frank vindt ik wel de coolste die mag winnen!
Shandinella, ik weet 't niet.. Ze is een beetje op de achtergrond. Maarja.

Ik zie wel! Ben wel benieuwd! Maar zal 't niet pas volgende week bekend worden wie gewonnen heeft?
Oud 28-11-2004, 19:12
shy gurl
shy gurl is offline
nog twintig minuten
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:16
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Ik heb er zinnn in

Ik gok er op dat Chandinella en Frank in de finale komen, dan wordt het in ieder geval nog een beetje spannend.

Marjoleijn is een achterbakse peep, maar wel slim.
Matthias is niks.

Amen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:53
Jannekus
Jannekus is offline
Hihi, ik had hier thuis al gewed dat Matthias er als eerste afviel. (Evenwichtsbalk) Nu staan Frank en Marjolein nog in de bloedhete zon... Ik weet bijna zeker dat Marjolein hem gaat winnen. ( ) Vind ik niet echt zo geslaagd. Arme Shandinella, ze had nog wel langer kunnen staan. Ik had gedacht dat zij en Marjolein met z'n tweetjes overbleven.
Oud 28-11-2004, 19:54
Severus
Severus is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 27-11-2004 @ 12:46 :
Cool, hebben jullie ook met elkaar gepraat?
Oud 28-11-2004, 20:18
Nijn*
Nijn* is offline
AAHRG! Waarom valt die stomme marjolein er nou als laatste af?! En ik vind dat Shandinella (hoe schrijf je dat) écht moet winnen van Matt!
Oud 28-11-2004, 20:19
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Jannekus schreef op 28-11-2004 @ 20:53 :
Hihi, ik had hier thuis al gewed dat Matthias er als eerste afviel. (Evenwichtsbalk) Nu staan Frank en Marjolein nog in de bloedhete zon... Ik weet bijna zeker dat Marjolein hem gaat winnen. ( ) Vind ik niet echt zo geslaagd. Arme Shandinella, ze had nog wel langer kunnen staan. Ik had gedacht dat zij en Marjolein met z'n tweetjes overbleven.
Idd.
Oud 28-11-2004, 20:31
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Severus schreef op 28-11-2004 @ 20:54 :
Cool, hebben jullie ook met elkaar gepraat?
nee maar ze was luidruchtig dus kon alles mee luisteren haha en haar enge man zat er ook naast ( die had ik toen in zo'n uitzending daarna een keer gezien )
en ze zat er nog met een enorme nicht
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 20:32
mysecret
mysecret is offline
Jaaaa frank gaat tog door
Oud 28-11-2004, 20:34
mysecret
mysecret is offline
jammer voor shandi! Raar dat ze de laatste proef heeft verloren! maar nu ga ik zeker 5345x voor Frank bellen.. de 3 originals zitten er alle 3 in toeval
Oud 28-11-2004, 21:00
Spanish rose..*
Frank gaat winnen mensen, ik ben vooor 100 % zeker en ben er ook errug blij mee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2004, 21:03
Fay
Fay is offline
MATTHIAS, mat moetr winnen! pff.... pak van me hart dat marjolein eruit is, toch weer goedmakertje van me verschrikkelijk &*#%(#( = zachtuitgedrukt KUTDDAGGGG!
Oud 28-11-2004, 21:05
Verwijderd
YES YES YES
Exact zoals ik de finale in aller beginnen had gewild!

(en ik vind Shandinella eigenlijk echt niet zo leuk, een heeeeeeele slechte verliezer )
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:08
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik vind het niet echt spannend ofzo
Oud 28-11-2004, 21:42
Spanish rose..*
Citaat:
MadameMinke schreef op 28-11-2004 @ 22:05 :
YES YES YES

(en ik vind Shandinella eigenlijk echt niet zo leuk, een heeeeeeele slechte verliezer )
Inderdaad, wat een *kuch*doos*kuch*
Ik ben blij dat frank wint
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 28-11-2004 @ 22:05 :
YES YES YES

Ik vond d'r juist een goede verliezer. Ze was gewoon heel eerlijk en is echt tot het uiterste gegaan volgens mij.

Maar Frank staat voor! Yes!!! Hopen dat het zo blijft.

Ik vrees alleen voor de jury. Ik heb het idee dat ze Matt's tactiek allemaal wel mooi vinden. Maar hopelijk is het allemaal maar schijn...
Oud 28-11-2004, 21:46
Spanish rose..*
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2004 @ 22:44 :
Ik vond d'r juist een goede verliezer. Ze was gewoon heel eerlijk en is echt tot het uiterste gegaan volgens mij.

Maar Frank staat voor! Yes!!! Hopen dat het zo blijft.

Ik vrees alleen voor de jury. Ik heb het idee dat ze Matt's tactiek allemaal wel mooi vinden. Maar hopelijk is het allemaal maar schijn...
Ik denk dat ze Frank beter vinden hoor. Hij heeft ieders hart zo'n beetje gestolen, behalve misschien mick, ronald en die hansworst van een Mohammed. Ik weet het wel bijna zeker
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:56
mysecret
mysecret is offline
3-2 voor frank.. marjolein die op matt stemt
Oud 28-11-2004, 22:03
Spanish rose..*
77 % & 83 %

Dat noem ik nou gerechtigheid
Winnaar ER 2004 : Frank!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 22:09
Balance
Balance is offline
jaaaa, frank heeft gewonnen!

ik ben zo blij dat die arrogante marjolein niet in de finale zat!
En dat matt verloren heeft met zo'n grote marge, whaha

marjolein had trouwens best een dik gezicht gekregen en matt was ook best wat aangekomen.
Grappig om al die mensen (mo, mick, ernestine) zo anders te zien als dat ze er in de expeditie uitzagen.
Oud 28-11-2004, 22:28
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2004 @ 23:09 :
marjolein had trouwens best een dik gezicht gekregen en matt was ook best wat aangekomen.
Grappig om al die mensen (mo, mick, ernestine) zo anders te zien als dat ze er in de expeditie uitzagen.
JAA joepie! vond ik ook van Morjolein en Ernestine woow verandert... t duurde alleen wel een half uur langer zeg.. poe poe
Oud 28-11-2004, 23:19
PV
PV is offline
t duurde wel erg lang allemaal ja.. dat Marjolein het niet ging redden wist ik al toen er werd gezegd dat ze vuur moesten maken in de laatste proef, dat kan die doos toch niet en dat Frank zou winnen was ook wel te voorspellen.. vorig jaar lag de uiteindelijke verliezer ook in het begin voor qua stemmen van het publiek. Dan gaan d'r meer mensen bellen om Frank te laten winnen blablabla...
maar wel terecht dat Frank heeft gewonnen hoor Dat wel
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2004 @ 23:09 :
jaaaa, frank heeft gewonnen!

ik ben zo blij dat die arrogante marjolein niet in de finale zat!
En dat matt verloren heeft met zo'n grote marge, whaha

helemaal gelijk heb je...

ik vond marjolein eigenlijk ook wel arrogant nu je het zegt, echt zo: 'bepaalde mensen zijn socialer dan andere, ik ben er toevallig erg goed in.' ja ja ...

ik vond de meeste mensen trouwens erg verandert. De meesten waren echt veel dikker, zou je daar nou echt zoveel afvallen?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 08:02
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 29-11-2004 @ 00:19 :
t duurde wel erg lang allemaal ja.. dat Marjolein het niet ging redden wist ik al toen er werd gezegd dat ze vuur moesten maken in de laatste proef, dat kan die doos toch niet en dat Frank zou winnen was ook wel te voorspellen..
Same here, op het moment dat Frank die laatste proef voorlas over dat stukje van vuurmaken wist ik al dat Marjolein dat niet zou halen. Eigenlijk best wel dom van haar, bij de vorige proef met vuur maken ging ze af omdat ze dat niet kon. Als ze slim was geweest had ze daarna nog geleerd hoe het wel moest. Dat ze vuur moesten maken in 1 van de laatste proeven was te voorspellen, dat moet geloof ik elk jaar.
Ben wel blij dat Frank heeft gewonnen, hij verdient het. Ik vond alleen Ronald z'n stem raar. Matthias heeft tot 2 keer toe op hem gestemd waardoor ie van het eiland moest (en daar hoorde je Ronals ook nog regelmatig over), en dan stemt ie toch op hem als winnaar. Vaag!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 08:28
shy gurl
shy gurl is offline
Citaat:
Same here, op het moment dat Frank die laatste proef voorlas over dat stukje van vuurmaken wist ik al dat Marjolein dat niet zou halen. Eigenlijk best wel dom van haar, bij de vorige proef met vuur maken ging ze af omdat ze dat niet kon. Als ze slim was geweest had ze daarna nog geleerd hoe het wel moest. Dat ze vuur moesten maken in 1 van de laatste proeven was te voorspellen, dat moet geloof ik elk jaar.
Jah idd..Ik vind het ook erg dom, want je kan het 100% zeker weten dat het vuur maken erin terug komt, dat is elk jaar geweest (en logisch: je bent geen robinson als je geen vuur kan maken, toch?) Ik ben heel blij dat Frank heeft gewonnen. Toen hij moest staan op dat paaltje tegen Shandinella vond ik het nog wel spannend..Maar gelukkig heeft hij het gehaald
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 08:44
levi's
levi's is offline
Pff bullshit uitslag. Natuurlijk was dat al te voorspellen... Als frank in de finale zou komen zouden de lieve nederlanders natuurlijk op de nederige, 'aardige' frank stemmen. Matthias hoorde trouwens helemaal niet in de finale.

Shandinella of Marjolein moesten winnenn
Oud 29-11-2004, 09:41
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Die tussenstanden waren echt te ongeloofwaardig .

ik had liever Frank en Shandinella in finale gezien. Shandi = .
Oud 29-11-2004, 09:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Anneka schreef op 29-11-2004 @ 07:56 :
ik vond de meeste mensen trouwens erg verandert. De meesten waren echt veel dikker, zou je daar nou echt zoveel afvallen?
uiteraard. Je leeft daar zo'n beetje op rijst en vis. Van dat beetje eten dat ze daar krijgen val je echt wel af. Bovendien raak je gewend aan dat eetritme en kom je als je thuis komt dus veel sneller aan. Daar komt nog bij dat de meesten (denk ik) wel flink zijn gaan genieten van het eten toen ze thuis kwamen. Dan eet je niet alleen gezonde dingen..

Citaat:
LittleStar3 schreef op 29-11-2004 @ 09:02 :
Ben wel blij dat Frank heeft gewonnen, hij verdient het. Ik vond alleen Ronald z'n stem raar. Matthias heeft tot 2 keer toe op hem gestemd waardoor ie van het eiland moest (en daar hoorde je Ronals ook nog regelmatig over), en dan stemt ie toch op hem als winnaar. Vaag!
Maar Ronald was een player, net als Matthias. Dus ik denk dat ie de manier waarop Matthias het spel heeft gespeeld wel goed vond. Bovendien hadden ze op het einde veel contact omdat Ronald hem toen om probeerde te praten om op Marjolein te stemmen.
Oud 29-11-2004, 10:50
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
levi's schreef op 29-11-2004 @ 09:44 :
Pff bullshit uitslag. Natuurlijk was dat al te voorspellen... Als frank in de finale zou komen zouden de lieve nederlanders natuurlijk op de nederige, 'aardige' frank stemmen. Matthias hoorde trouwens helemaal niet in de finale.

Shandinella of Marjolein moesten winnenn
Frank is ook een belg...en ik snap niet waarom de belgen niet opde nederige aardige frank zouden stemmen.

maar het heeft toch geen zin meer, Frank heeft gewonnen!!
Oud 29-11-2004, 12:21
Verwijderd
Frank!!!!

Ik had 2 favorieten; Klaar en Frank, en Frank is het gelukkig geworden, hij is top.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 12:22
Verwijderd
Oja, wanneer horen we wie de laatste kandidaat wordt voor volgend jaar (er komt geen day after meer)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 14:18
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Vind t wel terecht dat Frank heeft gewonnen, vind em een veel betere Robinson dan Matt...

Alleen hoe doen ze dat nu met belgie... Hier wordt t vandaag uitgezonden, maar gister in NL was t live enzo... Dus hoe gaat dan dan gebeuren in BE? Daar kan t publiek nooit stemmen want t is gister live allemaal al bepaald...

???
Oud 29-11-2004, 14:23
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Goh, we worden weer 'genept' door die stomme bel-stem-dingen
Niet dat ik zelf gestemd heb, maar het blijft afzetterij!
Oud 29-11-2004, 14:28
levi's
levi's is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 29-11-2004 @ 15:18 :
Vind t wel terecht dat Frank heeft gewonnen, vind em een veel betere Robinson dan Matt...

Alleen hoe doen ze dat nu met belgie... Hier wordt t vandaag uitgezonden, maar gister in NL was t live enzo... Dus hoe gaat dan dan gebeuren in BE? Daar kan t publiek nooit stemmen want t is gister live allemaal al bepaald...

???
HUH! Afzetterij!!!
Oud 29-11-2004, 14:41
Doefus
Doefus is offline
Frankie was de beste Hehe was wel lelijk voor Matthias dat ie maar 2 stemmen kreeg van de mensen op het eiland!
Dat zou k zelf niet zo leuk vinden!
Oud 29-11-2004, 14:42
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
bugge schreef op 29-11-2004 @ 13:21 :
Frank!!!!

Ik had 2 favorieten; Klaar en Frank, en Frank is het gelukkig geworden, hij is top.
Hehe Klaar was ook zeker leuk
Reageren

Regels voor berichten