Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarnaast ben ik ook opgevoed met veel 'ik hou van je'. Elke dag even lief zijn voor elkaar, laten zien dat je van elkaar houdt, want je weet nooit wat er gebeurd. Nooit gaan slapen met ruzie, nooit weggaan met ruzie etc. (neem t nooit niet té ![]() En toen kreeg ik wat met mijn ex-vriend en sindsdien zeg ik t nog maar zelden. Alleen tegen mijn moeder, mijn zusje, mijn opa, twee vriendinnen en mijn ex (al heb ik t vorige keer toen hij het zei het niet teruggezegd ook al voelt het wel zo ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het nou tegen iedereen (elke dag) zou zeggen zou ik het kunnen begrijpen. Dan zou je zoiets als partner kunnen hebben van: hij/zij zegt het tegen iedereen elke keer, hoeveel betekenen die woorden dan voor hem/haar als ze het tegen mij zegt? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben er ook voorzichtig mee.. dus dan is dat heel apart lijkt me als iemand daar anders tegenaankijkt. Hoe reageer je erop?
||
Citaat:
||
Citaat:
als ie t tegen me zegt in irl of aan de telefoon dan zeg ik niets terug. ik heb t al 1 x in het begin tegen m gezegd hoe ik er over dacht maar het heeft niet geholpen. het wordt steeds erger, nu is het al ik hou van je met heel mn hart etc, en ik wil je niet meer kwijt blabla maar ik vind dat dus niet kunnen na pas 2 weken, niet eens moeilijke situatie, want ik heb nog nooit ik hou van je tegen hem gezegd |
![]() |
||
Citaat:
sterker nog, nog voordat we iets hadden daarom twijfel ik wel een beetje aan m |
![]() |
||
Citaat:
![]() die twijfel kan ik wel enigszins begrijpen, je gaat je eraan ergeren op den duur. Hoe reageert hij dan als jij niets terug zegt? Het lijkt me best lastig zoiets, vooral als je iemand verder wel gewoon heel leuk vind maar gewoon nog niet in het stadium van 'houden van' zit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Andere exvriend van me zegt niet vaak dat soort dingen, en opeens, toen we samen op bed lagen zei tie; 'Sorry'. Ik zo': 'Waarom dan?' Zegt ie: 'Omdat ik al van je hou'. Heb gezegd dat ie daar geen sorry voor moest zeggen, en dat ik ook van hem hield. We zeiden het niet vaak, maar meenden het wel. Je moet het zeggen als je het voelt, en niet perse na een ruzie, of na heerlijke sex. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe weet je of je je best doet? Verwijderd | 35 | 11-02-2009 22:39 | |
De Kantine |
Chimpansaai #409 TopDrop | 500 | 06-11-2008 07:14 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #36 rare kwast | 492 | 27-08-2005 21:40 | |