Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2004, 15:06
Verwijderd
Ik wil, na mijn examen, 3 weken vrijwilligerswerk doen in een Mongools natuurpark. Is iemand wel eens in Mongolië geweest? Het is namelijk niet echt een 'normale' reisbestemming en ik ben benieuwd naar ervaringen, buiten die die op de site van de reisorganisatie staan.
Hoe is het weer (heb al we wat opgezocht maar ik wil ervaringen ), de mense, de gebruiken?
Advertentie
Oud 12-10-2004, 21:46
deadbeat
deadbeat is offline
Ik ben afgelope februarie/maart in Mongolie geweest 4 weken UB, en 1 week in de Gobi. Het was tof.
De mensen zijn aardig, weinig mensen spreken Engels, als je buiten Ulaanbaatar bent spreekt niemand Engels, maar je kan reddelijk makkelijk communiceren als je een 'phrase book' koopt (bijv. van Lonely planet)
Het weer was toen ik aankwam nog redelij koud, maar het weer in de winter en in de zomer verschilt enorm.
De keuken is weinig afwisselend maar lekker als je van vlees/pasta en aardappelen houd.
Ik kan verder nog een heel lul verhaal houden als je verder iets wil weten vraag maar.

Ga je in een natuur kamp voor prezwalski (of hoe je dat dan ook schirjft) werken, daar ben ik geweest, enorm mooi en de organisatie maakte ook wel een goede indruk op mij. Maar ik was er maar 3 uur.

Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 21:52.
Oud 13-10-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
deadbeat schreef op 12-10-2004 @ 22:46 :
Ik ben afgelope februarie/maart in Mongolie geweest 4 weken UB, en 1 week in de Gobi. Het was tof.
De mensen zijn aardig, weinig mensen spreken Engels, als je buiten Ulaanbaatar bent spreekt niemand Engels, maar je kan reddelijk makkelijk communiceren als je een 'phrase book' koopt (bijv. van Lonely planet)
Het weer was toen ik aankwam nog redelij koud, maar het weer in de winter en in de zomer verschilt enorm.
De keuken is weinig afwisselend maar lekker als je van vlees/pasta en aardappelen houd.
Ik kan verder nog een heel lul verhaal houden als je verder iets wil weten vraag maar.

Ga je in een natuur kamp voor prezwalski (of hoe je dat dan ook schirjft) werken, daar ben ik geweest, enorm mooi en de organisatie maakte ook wel een goede indruk op mij. Maar ik was er maar 3 uur.
Ik ga inderdaad vrijwilligerswerk doen 'met' przewalskipaarden, in Hustai National Park. Was jij daar?
Oud 13-10-2004, 18:02
deadbeat
deadbeat is offline
Ik ben vergeten hoe dat park heet, maar er is mij verteld dat er maar 1 zo'n park is waar vrijwilligerswerk gedaan kan worden, dus zal het wel die zijn. Lag op 100 km buiten Ulaanbaatar.
Ik vond het wel 1 van de mooiste plekken waar ik ooit geweest ben.
succes
Oud 12-01-2005, 18:46
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
hoe ga je er naar toe dan?
Advertentie

Regels voor berichten