Advertentie | |
|
![]() |
|
Kan ik met mijn Giropas geld opnemen in het buitenland?
U kunt met uw Giropas contant geld opnemen uit geldautomaten als u een Giropas heeft welke aan de achterzijde voorzien is van het Cirrus-logo. De geldautomaat dient te zijn voorzien van het Eurocard/MasterCard en/of het Cirrus-logo. Let op: Met uw Giropasbasis kunt u geen geld in het buitenland opnemen. Daarvoor heeft u een Giropas nodig. Passen Postbank kent verschillende soorten betaalpassen. Met de Giropas kunt u betalen en pinnen, ook in het buitenland. De Chippas is een aparte pas met Chipknip, snel en handig voor kleine bedragen. Giropas Wereldwijd geld opnemen en betalen waar u het Maestro- , Cirrus- of PIN-logo ziet Giropasbasis Overal betalen in Nederland waar u het PIN-logo ziet en geld opnemen bij Giromaten en ING Bank geldautomaten in Nederland. U kunt met de Giropasbasis niet betalen in het buitenland bron: www.postbank.nl Ik heb het niet zelf uitgetest, toen ik in Engeland was had ik mijn Rabobankpas mee, net als dreen, en daarmee kon het wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Antwoord op je vraag is al gegeven: als er een Cirrus en/of Maestro-logo op staat. Cirrus op de achterkant en/of Maestro op de voorkant. |
![]() |
||
Citaat:
In Eurolanden is geld opnemen gratis. In overige landen betaalt u € 1,82 per transactie.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Creditcard Mobius | 22 | 29-02-2008 15:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
pijn in knie Barones | 12 | 06-11-2006 06:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Schoolbus memories name | 0 | 11-10-2005 16:05 | |
Werk, Geld & Recht |
Betalen in Engeland Daantje_0705 | 3 | 27-03-2004 11:02 | |