Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2004, 21:41
Someboy
Someboy is offline
Groot probleempje... toen ik mijn harde schijf wilde formatteren (dus niet defragmenteren) kreeg ik een melding dat de schijf beschadigd is en niet geformatteerd kan worden. Ik ging daarna schijfcontrole zijn werk laten doen maar die zei het volgende: (zie afbeelding)

Wat is er aan de hand? Is letterlijk me harde schijf kapot. Dus de harde schijf dat in me pc kast zit en is het niet meer op te lossen? Of is het een softwarefout? Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik kan niet meer defragmenteren (begint steeds opnieuw en geeft dezelfde fout) en formatteren lukt al helemaal niet.

Verder werken me programma's gewoon prima, heb nergens last van.

Gr, diamond
Oud 30-12-2004, 22:00
M@rco
M@rco is offline
Zoek uit van welk merk de schijf is en ga naar de site van de fabrikant. Daar kun je een programmaatje downloaden dat op een diskette past; als je dan daarvan je PC opstart kun je dat programma draaien en die test dan je harde schijf. Dan weet je zeker dat er iets mis mee is.

Verder zou ik als de sodemieter een backup maken van je belangrijke bestanden.
Reageren

Regels voor berichten