Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2005, 20:58
jochem123
jochem123 is offline
Ik was eigenlijk van plan om woensdag even een weekje weg te gaan. Om even de zon op te zoeken. Weet iemand misschien hoe en waar je een goedkope lastminute kan vinden? Bestemming maakt niks uit, als het maar zon is. En wanneer is zoiets het goedkoopst? Als ik gewoon de dag van tevoren het reisbureau binnen stap of moet ik dat echt al een paar dagen van tevoren regelen?
Advertentie
Oud 15-01-2005, 22:07
Ieke
Ieke is offline
L-tur: Ze hebben een balie op schiphol. Je kan hier boeken vanaf 2 weken voor de vertrekdtum. We hebben het 3 keer gedaan en het is erg goed bevallen.
http://www.ltur.com/shops/AM3/index.ltml
Oud 17-01-2005, 08:20
Verwijderd
Ieke, heb je ervaringen met de prijzen in het hoogseizoen?
Oud 17-01-2005, 12:00
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 17-01-2005 @ 09:20 :
Nee, de enige keren dat we dat gedaan hebben was in de herfstvakantie. Verschilt toch wel van de zomer.
Het is maar net hoe het weer in de zomer is hier. Is het klote dan gaan veel mensen alsnog een last minute reis boeken en zal de prijs hoger zijn (blijft toch een meganisme van vraag en aanbod) en als het weer hier goed is dan zal er minder vraag zijn, en het ook wat goedkoper.
Oud 19-01-2005, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Een lastminute reis in de zomer is vaak duurder dan als je diezelfde reis in januari o.i.d. al had geboekt. Ik heb afgelopen zomer 4 weken naar 2 goede lastminutes gezocht... Uiteindelijk 1 gevonden op vakantiediscounter.nl (vertrek 3 weken later) en 1 gevonden op suntrex.nl (vertrek binnen 24 uur).

Gewoon elke dag alle lastminute sites afspeuren en bij veel reisbureau's naar binnen lopen. Je moet dus veel tijd hebben om te kunnen zoeken + je moet flexibele vertrekdata's hebben.
Oud 26-01-2005, 19:29
spemmey
spemmey is offline
Citaat:
Ik heb de laatste 3 jaar steeds een lastminute gedaan in de zomer en het kan je echt enorm veel schelen! Vaak zonvakanties gehad voor 250 euro halfpension vliegvakantie een week....en helemaal top gehad!

Je moet een beetje flexibel zijn qua tijd en bestemming dan komt t wel goed.

www.sunweb.nl
www.gogotours.nl.

enz enz de ge-eikte dingen

Regels voor berichten