Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Welk niveau en leerjaar volg je?
Havo 3. 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? Hoogstwaarschijnlijk niet. 3. Wat is de reden hiervoor? Ander werk lijkt mij leuker. 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 7 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 6 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 5,5 - (4)Administratieve functie: 3 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 3,5 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 6 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 6,5 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? Nee, mijn opleidingsniveau is niet van belang bij wat ik leuk zou vinden. 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? Nee, arbeidsvreugde staat bij mij op de eerste plaats. |
![]() |
|
1. Vwo+ 2
2. Liever niet, maar zou welles kunnen natuurlijk 3. DIe heb ik niet? 4. - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 6 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 6 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 7 - (4)Administratieve functie: 7 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 7 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 7 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 6 (ben ik niet zo goed in) 5. Ik denk het... Ik verwacht meer van mezelf dan alleen schoonmaken... 6. Nee hoor, het ligt me volgens mij niet...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
-high school.., zou 5 gymnasium doen in NL 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? -neuh 3. Wat is de reden hiervoor? -andere plannen 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 3 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 2 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 6 - (4)Administratieve functie: 3 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 2 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 3 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 4 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? -Nee, het zijn vrijwel allemaal functies waarvoor je niet al te hoog opgeleid hoeft te zijn. Ik gaf het hoogste cijfer aan hetgene dat me het meest aansprak. 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? -Misschien als bijbaantje als het echt heel veel beter verdient dan andere dingen. |
![]() |
|
4 VWO 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? Nee 3. Wat is de reden hiervoor? Lijkt me niet leuk en ben niet geschikt daarvoor. 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 2 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 1 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 7 - (4)Administratieve functie: 5 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 5 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 5 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 6 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? Nou, in zo verre dat ik een leidinggevende functie wil en je die doorgaans niet haalt met vbo. Maar verder nog niet echt gericht op wat ik precíes wil. 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? Nee
|
Wij moeten een klein onderzoekje doen voor school, voor het vak OSBK. Wij zouden heel erg blij zijn als jullie even (heel kort) tijd willen maken voor onze enquête, alvast bedankt!!
1. Welk niveau en leerjaar volg je? 4havo 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? eventjes misschien, maar niet de rest van mijn leven ofzo. 3. Wat is de reden hiervoor? Het werk spreekt me noueenmaal niet zo aan (en dan niet omdat ik me er te goed voor voel ofzo, maar gewoon omdat het me niet zo'n geweldige baan lijkt) verder betaalt het ook niet bijzonder goed geloof ik, (weet ik dus niet zeker) 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 5 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 6 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 5 - (4)Administratieve functie: 5 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 6 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 7 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 7 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? nee. 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? misschien wel, maar het werk lijkt me gewoon niet zo geweldig. Nogmaals bedankt!!! asjeblieft
|
![]() |
5 VWO 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? 3. Wat is de reden hiervoor? in principe zou ik het misschien nog wel wíllen, maar het sluit niet aan bij de opleiding die ik wil gaan doen dus ik zou er nooit voor kiezen. Ik heb btw weleens een vakantiebaantje in een bejaardentehuis gehad ![]() 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 6 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 5 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 7 - (4)Administratieve functie: 7 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 8 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 8 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 7 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? ik denk van wel 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? nee
|
![]() |
4 vwo 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? misschien als bijbaantje ofzo, maar niet voor vast 3. Wat is de reden hiervoor? ik ken leukere dingen ![]() 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 6 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 7 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 7 - (4)Administratieve functie: 6 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 6 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 8 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 7 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? ook wel een beetje, met vwo kan je toch wel wat meer 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? dat maakt me niet zoveel uit |
![]() |
|
eerstejaars klassieke talen Rijksuniversiteit Groningen 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? Nee 3. Wat is de reden hiervoor? Ik heb niet zoveel talent om voor oudere hulpbehoevende mensen te zorgen. 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 4 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 5 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 6 - (4)Administratieve functie: 6 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 6 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 6 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 6 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? Weet ik niet; het is wel zo dat universiteit (tenminste een letterenstudie zoals ik doe) misschien niet direct aansluit op verzorgende beroepen en die dingen heb ik wel lager becijferd, maar volgens mij heeft dat niet eens zoveel met niveau te maken. 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? Nee, geld is voor mij niet het belangrijkste. Het is belangrijker als je plezier in je werk heb denk ik.
|
![]() |
1. Welk niveau en leerjaar volg je? havo 4
2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? nee 3. Wat is de reden hiervoor? gewoon geen zin in 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 2 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 1 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 6 - (4)Administratieve functie: 7 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 5 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 5 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 7 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? beetje 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? werk lijkt me niet zo leuk, maar als de lonen echt heel erg hoog zijn...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Havo -3 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? Nee 3. Wat is de reden hiervoor? Omdat me dat gewoon nix aan lijkt 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 4 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 3 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 5 - (4)Administratieve functie: 9 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 9 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 7 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 2 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? ja 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? nee |
![]() |
|
Verwijderd
|
gymnasium 5 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? Nee 3. Wat is de reden hiervoor? Ik hou er niet van om iedereen aan te raken en overal mee te helpen en zo, echt he-le-maal niks voor mij 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 3 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 5 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 6 - (4)Administratieve functie: 6 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 6 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 7 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 2 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? Nee, al zat ik op het iVBO, dan deed ik het nog niet 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? Nee. |
![]() |
|
![]() |
4 havo 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? Nope, doe dan maar dienstplicht 3. Wat is de reden hiervoor? kan niet met krakende mensen overweg 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? jazeker 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? nee greet Flamez
|
4 havo 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? nee 3. Wat is de reden hiervoor? in een bejaardentehuis werken is ten eerste niet van mijn niveau. Daarnaast houd ik niet van oude mensen, ze staan me altijd in de weg en zeuren. Klinkt alsof ik een giga aso ben maar ik stoor me nog al aan oude mensen in het algemeen. 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 3 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 4 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 5 - (4)Administratieve functie: 6 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 6 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 4 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 5 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? Ja ik denk het wel maar ook omdat ik niet in de verzorging wel. 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? Natuurlijk als het een baan werd met het beste salaris dan trekt het natuurlijk veel meer aan. Maar toch.... By the way, wat is dat voor vak, OSBK?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
HAVO 4, ik ga naar 5 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? Nope. 3. Wat is de reden hiervoor? Het lijkt me niet echt spannend werk, eerder saai en oninteressant. 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 2 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 3 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 5 - (4)Administratieve functie: 7 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 5 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 6 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 3 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? Neej, ik heb gewoon naar me eigen voorkeur gekeken 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? neej. Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
VWO 5 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? ehm, neej.... op zich lijkt et me geen vervelend werk ofzo, maar ik wil iets anders gaan doen omdat dat een soort van mijn droom is zeg maar ![]() 3. Wat is de reden hiervoor? ow, hehe, zie 2 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 6 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 2 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 6 - (4)Administratieve functie: 2 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 3 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 8 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 8 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? neej, denk et niet. Heeft meer te maken met wat me wel en niet interesseert (bijvoorbeeld geen administratieve functie) 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? Ehm, neej, even graag/niet graag als nu Nogmaals bedankt!!! [/B][/QUOTE]
|
Verwijderd
|
1. 5 gymnasium
2. nee.. mijn ambities liggen eigenlijk op een ander gebied 3. zie 2 4. het zal een volgorde van: wat lijkt me leuk en wat is belangrijk en in hoeverre wordt het (goed) uitgevoerd het worden, wil ik serieus zijn.Dat is heel moeilijk om dat te bepalen. 5. zie 4 6. het is erg belangrijk werk zeker nu met de enorme vergrijzing maar ik zie mezel erlijk gezgd daar niet werken |
![]() |
|
HBO 1e jaar (maar ik doe 4 jaar in 2 dus je zou kunnen zeggen 2e jaar) 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? Nee, absoluut niet 3. Wat is de reden hiervoor? Verzorging trekt mij sowieso niet. Ik heb denk ik ook het geduld niet. 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 3 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 3 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 7 - (4)Administratieve functie: 7 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 7 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 5 - (7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 5 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? Ja, anders was ik wel een ander niveau school gaan doen. 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? Nee, nog steeds niet. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
3 havo 2. Zou je na je school in een bejaardentehuis willen werken? ja bez wel als bijbaantje ofzo maar niet als hele baan. 3. Wat is de reden hiervoor? gewoon mensen helpen die dat nodig hebben enzo lijkt me leuk! 4. Zou je achter de volgende functies in een bejaardentehuis een cijfer willen zetten in hoeverre je het wat lijkt (van 1-10) ? - (1)Verzorging (medicijnen indienen, helpen met eten en wassen en aankleden): 9 - (2)Huishouding (ontbijt klaarmaken, recreatiezaal opruimen, schoonmaken, afwassen): 7 - (3)Leidinggevende functie (bijv. over het personeel): 5 - (4)Administratieve functie: 5 - (5)Receptiewerk / telefoons aannemen: 7 - (6)Weekendwerk (als bijbaantje)(eten ronddelen, thee inschenken): 9.5 -(7)Vrijwilligerswerk (als je genoeg geld zou hebben) (helpen met activiteiten die voor de mensen worden georganiseerd): 6 5. Heeft je keuzes voor functies te maken met het school niveau dat je volgt? nee niet echt. 6. Als de lonen in de bejaardenzorg omhoog zouden gaan, zou je er dan liever gaan werken? nee ik ga daar heus nie werken voor het geld als ik het sowieso leuk zouw vinden om daar een fulltime baan te krijgen zouw ik d'r nie gaan werken voor het geld. ik bedoel als ik het niet leuk zouw vinden. snap je??? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Korte enquête mbt Import onderneming RubenvDongen | 3 | 06-02-2013 20:38 | |
Algemene schoolzaken |
korte enquete marktonderzoek daisyyy | 1 | 09-05-2012 19:12 | |