Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-12-2004 om 19:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Stel je eens voor dat ik niet mag drinken alleen maar omdat ik medicijnen voor astma & allergie gebruik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat allang hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was meer om aan te geven dat het geen bijwerking is van het medicijn zelf, maar gewoon algemeen.
||
Citaat:
![]() Dus maak je geen zorgen!! Het gaat echt wel over. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In het begin bijwerkingen: Misselijkheid, zweten, trillen (voorral de handen) beetje duizelig. Daarna: lichte misselijkheid(?), niet veel energie kunnen geven in korte tijd (sporten gaat veel moeilijker, snel moe, maar als je stopt geen last meer (gevoel van weinig uithoudings vermogen) vermindering van emotionele gevoelens, vermindering van lichaamlijke gevoelens (aanrakingen, pijn (verdoofd gevoel zowel geestelijk als lichaamlijk)
||
Citaat:
ik zit namelijk wel aan zware medicijnen en heb wel biertjes gedronken.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere medicatie voor de psyche coopergirl | 500 | 13-05-2012 18:58 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #149 Alyssia | 500 | 18-09-2009 00:45 | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere psychische medicatie #3 coopergirl | 500 | 28-07-2007 06:52 | |
Psychologie |
Algemeen anti-depressiva (en andere medicijnen) topic. Quiana | 499 | 16-01-2005 12:04 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Psychologie |
seroxat? shy girl | 15 | 08-10-2002 20:26 |