Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nu jullie t zeggen..idd een zielig overdreven topictitel, van mij mag hier een slotje op. ![]() 'Ik mag zaterdag niet naar de bios... OW JEE NU ZIE IK HEM NOOIT MEER.. EN HIJ IS ZO LEKKER!!!' *springt* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen jammer dat ik zo'n last van mijn keel heb, dan zou het lachen niet zo'n pijn doen. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe je zaterdag wel kunt gaan? Liegen tegen je ouders, lmd. Maar ik denk dat je daar enkel nog meer 'goodwill' mee verpeeld. Heb gewoon even geduld, msn intussen met hem, enz. Als hij werkelijk zo leuk is ed, dan kan dat weekje ook wel wachten en wie weet draait je vader dan bij. (Misschien kun je hem idd een keer thuis uitnodigen, dan kan je vader hem beter leren kennen ed.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben altijd benieuwd hoe zulke dingen zijn afgelopen of doorgaan
![]() Heeft de vader de jongens neergeknuppeld omdat ze zaterdagavond riepen of gogirl_1988 mocht buitenspelen of Heeft de jongen vertelt dat hij een andere sms vriendin heeft gekregen of Is alles gewoon uitgepraat zoals het hoort in een goede vader-dochter relatie |
![]() |
|
nou het is goed gekomen
bedankt allemaal ![]() ik ben met hem uit geweest naar de bios en eindelijk hebben we dan wat met elkaar alleen is er nog een probleem ![]() ![]() maar dat moet je maar in mijn andere forum lezen, met de titel: hij verbergt iets voor me asjeblieft, ik heb veel problemen en door jullie komt het meestal altijd goed, nog heel erg bedankt he dikke knuff
||
Citaat:
![]() ben je toch nog ergens goed voor ![]()
|
als hij je leuk vond had hij wel tegen hun gezegd dat ze niet hadden moeten schreeuwen. Heeft ie het niet gedaan, dan is hij gewoon een lul.
||
![]() |
Citaat:
Ja, en ik heb een grote lul en ik ga nooit vreemd en mensen praten niet gek over me. ****en? ![]() sommige mensen begrijpen het fenomeen sarcasme niet helemaal ![]() |
![]() |
|
hmm ik vind dat om half tien iemands naam hard schreeuwe je geen tuig maakt,
en als ze nou super lang zouden staan schreeuwen .. ok.. maar ik neem aan dat ze daar nog geen uur stonden ofzo.. en voor de rest als het waar is wat je zegt over dat je vader hun meteen tuig vond.. nou dan zou ik toch eens met je vader gaan praten en misschien kan je het met je moeder erover hebbe want ik vind je verhaal niet echt geloofwaardig. kijk da je vader hun dan tuig vind moet hij weten. maar om jou dan meteen te verbiede naar de disco-dinges te gaan is wel een beetje overdreven vind je nie? maarik zou alsje verhaal klopt die jonge gewoon een keer mee naar huis nemen en m ff voorstellen en dan zien je ouders waarschijnlijk ook wel in dat het niet zo'n verkeerde jonge is als dat zo is tenminstse.... |
![]() |
||
Citaat:
lukte alleen niet met 2 a 3 tegen 7 lui die wel schreeuwen maar het is al goed gekomen hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
owke oke je bent gewoon GEWELDIG!!! zo goed hahhaha ![]() jammer dat ik al bezet ben anders had ik je allang wel eens beter willen leren kenne ![]()
||
Citaat:
en die jongens hebben tegen mij al sorrie gezegt dus dat vond mij pa ook wel voldoende het komt goed 'gelukkig' ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |