![]() |
|
![]() |
Ik SMS nogal veel, en ook als ik gewoon achter de pc zit.
Ik vraag me nu af of het mogelijk is om gratis SMS'jes te versturen met een programma. Ik ken namelijk wel die sites als hotsms.com en dergelijke; je zit daar altijd aan een maximum aantal sms'jes per dag verbonden. Nu heb ik geprobeer om via Google naar zo'n programma te zoeken, en ik kom dan op deze site terecht: http://www.wilbers.tmfweb.nl/nokia_software.htm Ik heb dus alleen de beschikking over internet, en niet meer (dus geen kabel e.d.). Het zou dus mogelijk moeten zijn om met SmartSMS een SMS'je te versturen. Maar helaas wil dit niet lukken. Er staat ook duidelijk op de site dat deze niet meer geupdate wordt, dus ik denk dat het wel daaraan zal kunnen liggen (Er staat copyright 2000, dus ik denk dat deze site al 4 jaar niet geupdate is). Nu heb ik zoveel gezocht, maar toch niet zo'n programma kunnen vinden. Dus nu wil ik daarom vragen of er hier iemand is die over het bestaan van zo'n programma iets afweet. Dus van een programma waarmee je ALLEEN met een internetverbinding gratis SMS kan versturen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: waarom moet toch altijd alles gratis?, gratis host met php en mysql, gratis sms 'en, gratis email, het liefst nog gratis eten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
hoe ze het doen? da's een vraag die ik niet kan beantwoorden, maar ik denk dat het voor een particulier duurder is zo'n systeem op te zetten, dan te SMSen via de provider
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een bekende is bijvoorbeeld de KPN CallFactory. Deze heeft directe aansluitingen met de SMS centrales van de telefoonoperators. Een website als HotSMS sluit een contract af met de KPN CallFactory voor bijvoorbeeld HTTP MT. HotSMS kan dan een simpele HTTP request doen naar een webserver van de KPN CallFactory, welke dan vervolgens het echte smsje verstuurt ![]() En oh ja, zo'n deal kost heel wat geld. Het wordt pas rendabel als je duizenden smsjes verstuurt. In het geval van HotSMS is het de reclame op de site die het geld binnen brengt en zal het MT verkeer gebulked worden (alle smsjes via 1 goedkoop kanaal). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Is deze ringtone echt gratis? *gaapt* | 26 | 04-03-2007 22:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #14! Daantje_0705 | 500 | 04-04-2006 16:02 | |