Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2005, 11:26
Vaj
Vaj is offline
Ik ontvang al een tijdje smeekbedes om deze beurs te bezoeken en nu vraag ik mij af of het de moeite waard is één van mijn kostbare dagen aan te besteden. Ik stel me er namelijk een variatie op de huishoudbeurs bij voor

Dus, wie is er geweest en wil met mij de ervaring delen. En heeft het zin om hier zonder duidelijk idee van de uiteindelijke vakantiebestemming naartoe te gaan?
Advertentie
Oud 10-01-2005, 16:55
Ieke
Ieke is offline
Als je niet weet in welke richting je iets wil is het wel heel groot, alle hallen in de jaarbeurs zijn namelijk bezet. Maar het is wel erg leuk om ideeën op te doen. Kies alleen toch wat richtingen uit die je eerst wilt kijken en als je tijd over hebt kijk je verder.
Maar ik denk wel dat het je dag waard is. Ik vond de keren dat ik geweest ben best leuk.
Oud 10-01-2005, 17:23
Verwijderd
Verschrikkelijk. Vond ik dan.

Hordes mensen die staan te graaien naar vakantieboekjes. Ik wist waar ik naar op zoek was dus dan is het naarmijn idee nog wel te doen. Weet je het niet, dan weet je het na de vakantiebeurs helemaal niet meer.
Oud 11-01-2005, 09:53
Verwijderd
Ik ga 16 en 22 januari naar de vakantiebeurs (resp. Utrecht en Zuidlaren). Ik ben er ook nog nooit geweest, maar mij lijkt het wel leuk. Wij weten ook al waar we naar toe willen, maar nog niet precies welke camping en gebied.
Oud 13-01-2005, 08:51
Vaj
Vaj is offline
Ik hoor net dat ik er waarschijnlijk morgen heen ga. Het 'probleem' is dat ik veel bestemmingen interessant vind en dat ik nog geen slachtoffer om me gezelschap te houden tijdens de vakantie op het oog heb, maw geen concrete plannen. En natuurlijk de burgerlijkheid van foldertjes verzamelen in de jaarbeurs omringd door een grote hoeveelheid huisvrouwen
Oud 15-01-2005, 19:53
Verwijderd
Ik ben er woensdag geweest. Veel ouderen en veel folderverzamelaars, maar zeker de moeite waard.
Er is zoveel leuks op deze wereld. Ik was van plan met de trein naar Oostenrijk / Hongarije / Slovenië te gaan, maar na de vakantiebeurs lijken Ierland en Schotland me ineens ook weer erg leuk...
Eerst inderdaad maar eens een slachtoffer vinden om mee op vakantie te gaan; daarna kijk ik wel verder naar de bestemming.
Oud 16-01-2005, 21:13
Verwijderd
Ik ben vandaag naar de vakantiebeurs geweest en het was erg leuk, maar ook erg druk. Heb veel folders meegenomen over Frankrijk. Volgende week naar de caravana in zuidlaren
Advertentie

Regels voor berichten