Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2005, 11:42
Ajacied 01
Ajacied 01 is offline
He

Ik heb in de kerstvakantie een leuk meisje ontmoet. Ze gaf me haar e-mail adres maar als ik een mailtje naar haar stuur dan krijg ik later bericht dat hij niet is aangekomen. Ik heb haar ook al proberen toe tevoegen met msn maar als ik haar msn toevoeg staat ze niet eens in mijn lijst. Haar e-mail adres eindigt met @web.de omdat ze in Duitsland woont. Mijn e-mail adres eindigt met @msn.com.
Weet iemand misschien de oorzaak van dit probleem? Als iemand mij kan helpen heel graag

Alvast bedankt
Advertentie
Oud 05-01-2005, 11:45
Verwijderd
ze heeft een schrijffout gemaakt in haar email adres, of een verzonnen email adres gegeven. Msn werkt alleen met adressen waar een msn-passport bij hoort.
Oud 05-01-2005, 11:49
WolterB
WolterB is offline
Ws heeft ze je of een vals emialadres gegeven of heeft ze een schrijffout gemaakt
Oud 05-01-2005, 11:54
bracelance
bracelance is offline
vals emailadres of misschien heeft ze wel geen msn
Oud 05-01-2005, 12:17
Ajacied 01
Ajacied 01 is offline
Ik weet zeker dat ze geen valse e-mail adres heeft gegeven. Ik had ook nog een ander meisje der msn die ook eindigt op @web.de die doet het ook niet. Ik baal er nu wel van wat ik had haar niet mijn e-mail adres gegeven.

Maar voor de herhaling het is zeker niet vals.
Oud 05-01-2005, 12:18
Verwijderd
bij een @web.de adres zit er niet standaard een msn-passport bij he. Dat kun je dan wel aanvragen en aan dat adres koppelen, maar dan moet je wel weten hoe.
Oud 05-01-2005, 13:31
Ajacied 01
Ajacied 01 is offline
He

ze heeft inmiddels gereageerd en ze heeft een mailtje terug gestruurd. Alleen heeft ze geen msn jammer genoeg. Ze heeft wel icq alleen kweet niet precies hoe dat werkt. Is dat ook een soort msnprogramma? Kan iemand mij dit uitleggen?
Bedankt,
Oud 05-01-2005, 13:34
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Ajacied 01 schreef op 05-01-2005 @ 14:31 :
He

ze heeft inmiddels gereageerd en ze heeft een mailtje terug gestruurd. Alleen heeft ze geen msn jammer genoeg. Ze heeft wel icq alleen kweet niet precies hoe dat werkt. Is dat ook een soort msnprogramma? Kan iemand mij dit uitleggen?
Bedankt,
dit is meer voor software
Oud 05-01-2005, 13:35
Ajacied 01
Ajacied 01 is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 05-01-2005 @ 14:34 :
dit is meer voor software
Ja het is niet echt meer romantisch nee klopt
Oud 05-01-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ajacied 01 schreef op 05-01-2005 @ 14:31 :
He

Bedankt,
ICQ is meer de stabiele, gebruikersvriendelijke, handige versie van msn messenger.
Oud 05-01-2005, 13:40
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Olafant schreef op 05-01-2005 @ 14:37 :
ICQ is meer de stabiele, gebruikersvriendelijke, handige versie van msn messenger.
msn is 10 keer makkelijker
Oud 05-01-2005, 13:41
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
ICQ is retro
Oud 05-01-2005, 13:41
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
http://www.icq.com
Oud 05-01-2005, 13:48
Verwijderd
ICQ lukt je vastwel, alles wijst zich vanzelf. Als ik het kan, kan jij het ook.

Ik sluit dit topic, omdat het niks met liefde & relatie te maken heeft. Mocht je toch nog vragen over ICQ ofzo hebben, stel dan een gerichte vraag op Software & Multimedia.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten