Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2004, 20:55
lieve
lieve is offline
Ok, ik heb nu reeds 1 maand een half een vriend.
Telkens we alleen samen zijn, denk ik van... zou hij al ' all the way' willen gaan. Want ergens wil ik dat wel... maar ik weet gewoon niet of hij het al wil.
Als ik ergens zo'n insinuatie maak... lacht hij ze weg.
Ik moet wel zeggen dat ik zijn eerste vriendin ben. En ook de eerste voor hem in alles( zoenen, seksuele dingen,...).
Ik vind het niet erg om de eerste te zijn voor hem, maar ik denk dat hij ergens een beetje terughoudender is omdat ik wel al seks gehad heb. En ik dus iets meer ervaring heb dan hij.

Het is duidelijk dat hij meer geniet van een knuffel, lieve aanrakingen,kusjes geven... en versta me niet verkeerd. Ik vind dit ook heel leuk, echt iets waar ik van kan genieten. Maar ergens wil ik gewoon die volgende stap zetten...

Zijn er nog mensen, die reeds een stapje verder willen gaan... maar niet weten of hun partner reeds een stapje verder wil?
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Oud 04-12-2004, 20:57
tweeophetgras
tweeophetgras is offline
praat erover. dat is niet verboden. hij zal je niet vies aankijken. hij is je vriend.
Oud 04-12-2004, 20:59
justhanna
justhanna is offline
ja gewoon ter sprake brengen...
misschien kan je dan ook beter begrijpen waarom hij langer wil wachten? (als hij dat al wil )
Oud 05-12-2004, 13:16
Winner
Winner is offline
Ik denk dat ie gewoon verlegen is. Er is hem waarschijnlijk aangepraat dat meisjes altijd willen wachten en zo en nou durft ie niks.
Oud 05-12-2004, 13:35
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Winner schreef op 05-12-2004 @ 14:16 :
Ik denk dat ie gewoon verlegen is. Er is hem waarschijnlijk aangepraat dat meisjes altijd willen wachten en zo en nou durft ie niks.
dat, of hij is stiekem gewoon toch homo
Oud 05-12-2004, 15:10
Verwijderd
Doe nou niet! Wacht nou gewoon tot je gaat trouwen!!!!

HAHAHAHAHAHAHHAH

Oud 05-12-2004, 15:23
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ga op bed liggen met um, ga op hem zitten, zoen hem en doe zijn t-shirt uit etc etc
Hij geeft zelf wel aan of ie niet wil, of je kan het op zo'n moment vragen...
Oud 05-12-2004, 16:20
Fine
Fine is offline
zit maar 1 ding op: vastbinden
Oud 05-12-2004, 17:09
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 05-12-2004 @ 17:20 :
zit maar 1 ding op: vastbinden
Oud 05-12-2004, 17:19
Verwijderd
En die gozer zich maar afvragen of zij er al voor klaar is

Over het algemeen willen mannen altijd...
Oud 05-12-2004, 21:02
RockaholiC
RockaholiC is offline
hoe moeten wij nou weten of hij er klaar voor is? vraag het hem zelf, over zulke dingen moet je kunnen praten.
Oud 05-12-2004, 21:05
AngelLena
AngelLena is offline
tja, communiceren is toch echt het sleutelwoord. Als je dat niet kan met je vriend, dan heb je de verkeerde vriend uitgekozen.
Oud 05-12-2004, 21:05
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 05-12-2004 @ 22:05 :
tja, communiceren is toch echt het sleutelwoord. Als je dat niet kan met je vriend, dan heb je de verkeerde vriend uitgekozen.
Oud 05-12-2004, 22:19
Verwijderd
stapje voor stapje verder gaan (eerst eens aftrekken bijvoorbeeld), hij protesteert wel als-ie iets niet wil. Als-ie onzeker is en dus misschien niet protesteert, dan is vragen ook wel zo handig.
Oud 05-12-2004, 22:48
masterdj
masterdj is offline
praten idd.. en rustig aan doen.. nix overhaasten
Oud 06-12-2004, 15:30
Verwijderd
dumpen, hij zal wel een klein plassertje hebben ofzo
Oud 06-12-2004, 18:12
lieve
lieve is offline
Het is niet zo dat wij niet tegen elkaar praten.
Integendeel zelfs... ik kan veel beter met hem communiceren dan ik ooit met een jongen heb kunnen doen.
En hoewel ik het hem niet op de man af heb gevraagd. Ben ik het toch te weten gekomen.

Toch allemaal bedankt voor de reacties!
Zelfs die mensen die het nodig achten om een ander ff uit te lachen!
Oud 06-12-2004, 18:30
WolterB
WolterB is offline
Praten is idd de enige oplossing om te weten te komen wat hij precies wil
En je moet ook neit bang zijn dit ter sprake te brenden, want dan zit er iets niet goed volgens mij
Oud 06-12-2004, 19:38
Verwijderd
mijn vriendje is ook zo ik vond het ook helemaal niet erg enzo. Af en toe vroeg ik wel of ie misschien iets nieuws wilde proberen en dat deed ie dan ook eigenlijk omdat ie het zelf niet durfde te vragen of voor te stellen.. Was echt geweldig.. na een krappe maand heeft ie zichzelf ontmaagd bij mij en het gaat nog steeds goed met alle nieuwe dingen enzo.. Maar inderdaad.. Zoals de rest al zegt. Praten helpt en gewoon zeggen als je iets graag wilt..
Oud 14-12-2004, 16:05
geen niknaam
geen niknaam is offline
Ik vraag hem me bij mijn vriend ook wel eens af, maar het is echt zodat je het gewoon eens moet vragen. Ik bedoel, je praat met elkaar ook over andere dingen dus waarom niet over zoiets? ...dusssss gewoon vragen!!!! het hoeft niet zo direct, maar met een leuke omweg kun je ook veel te weten komen...hoe oud is ie eigenlijk als ik vragen mag.....?? xxx
Oud 14-12-2004, 16:07
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
lieve schreef op 06-12-2004 @ 19:12 :
En hoewel ik het hem niet op de man af heb gevraagd. Ben ik het toch te weten gekomen.
En wat was nou de reden? En is ie er nu wel aan toe dan?

Je kan niet zomaar een topic openen en dan als je prob is opgelost niet uitleggen hoe t zat... Komop!
Oud 14-12-2004, 16:09
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
geen niknaam schreef op 14-12-2004 @ 17:05 :
Ik vraag hem me bij mijn vriend ook wel eens af, maar het is echt zodat je het gewoon eens moet vragen. Ik bedoel, je praat met elkaar ook over andere dingen dus waarom niet over zoiets? ...dusssss gewoon vragen!!!! het hoeft niet zo direct, maar met een leuke omweg kun je ook veel te weten komen...hoe oud is ie eigenlijk als ik vragen mag.....?? xxx
Net had je nog een vriendin
Oud 14-12-2004, 16:11
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 14-12-2004 @ 17:09 :
Net had je nog een vriendin
Briseïs is on a roll. Goed gezien meid.

Geen Nik, leg eens uit...
Oud 14-12-2004, 16:22
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Triootje...
Oud 14-12-2004, 18:58
geen niknaam
geen niknaam is offline
hahaa sorry mensen.........
dat was mijn vriendin ( nja EEN vriendin) die even grappig aan het doen was......zei schreef dat ik een vriendin had maar dat is helemaal niet waar ik heb een vriend!! Sorry voor de onduidelijkheid......hopelijk snappen jullie het nu!!? xx
Oud 03-01-2005, 15:27
cobraESN
cobraESN is offline
ik ben nu bijna 16 maand same met mijn huidige vriendin, we hebben ons nog steeds goed bij elkaar zowel op gebied van relatie als van seks, voor ik me haar begon had ik ook nog geen ervaring op gebied van seks, zij heeft me toen geleid, we waren nog geen 3 weken samen als we de eerste keer naar bed zijn gegaan, zij nam toen het initiatief en telkens vroeg ze aan mij of het niet gaf om verder te gaan, eerst begon ze me zacht te strelen, dan uit te klede, ik ook bij haar natuurlijk, ik volgde toen gewoon, dan langzaam af te trekken en te pijpen en daarna me in haar te late kome, kijk de eerste stap is alt moeilijk maar eens moet je die overwinnen en dan ist feest voor altijd, geloof me maar.neem rustig het initiatief en de rest volgt

veel succes
Oud 03-01-2005, 16:31
mcflem
mcflem is offline
je moet er gewoon over praten..
ik vroeg het aan hem, hij is er wel al klaar voor. en ik nog niet
dus? dus we doen nog niks
Oud 03-01-2005, 21:44
Verwijderd
Vraag het hem. Of ga gewoon zelf verder, zelf beginnen. Als hij niet wil, zal hij je wel stoppen. Je kunt ook terwijl je hem bijvoorbeeld uitkleed vragen tot hoever hij wil gaan. Zoiets.
Oud 03-01-2005, 23:37
fleurette
fleurette is offline
Ik heb dit ook gehad met mijn vriend, k had ook al meer ervaring dan hem. Maar uiteindelijk bleek hij er al aan toe te zijn zonder dat ik het dacht. Ik denk dat je gewoon wat moet proberen, en kijken hoe hij er op reageert. Nooit geschoten is altijd mis...
Oud 04-01-2005, 00:12
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Mijn vriend is daar heel leuk in...
Op het moment surpreme zegt hij ja maar dagen later vindt ie toch "dat we te ver zijn gegaan"

Nou ja, de 2e (en tot nu toe laatste) keer dat dat gebeurde gebeurde het een week later weer en toen vond ie het weer níet te ver dus een probleem is het niet echt.. maar wel onhandig
Oud 04-01-2005, 00:58
igfy
igfy is offline
Ik heb hier ook ervaring mee, en ik vind achteraf dat ik het niet goed heb aangepakt.

Ik had zoiets verteld van: ik wil alles op jouw tempo doen, dus je mag zover gaan als je wil, en als ik het niet goed vind protesteer ik heus wel. Ik denk dat hij hier juist een beetje zenuwachtig door werd ofzo, terwijl ik de hele tijd bang was het te verknallen...
Oud 05-01-2005, 21:49
lieve
lieve is offline
Ok,
sommige mensen wilden weten hoe het afgelopen is.
Zijn ouders waren een weekendje weg, en hij had de broers buiten gekregen. Zodat we onze 2 maand samen gezellig konden samen doorbrengen.
Het was echt gezellig die avond. Gewoon van elkaar genoten, niets op seksueel vlak gedaan.
Samen in ons bedje gekropen, ik had zoiets van... hij zal wel'iets' ondernemen. Maar neen, hij heeft niets gedaan.
De ochtend daarna heb ik zo een woordspeling gedaan van... 'amai, wel een braveke int beddeke hé!?'
Opnieuw lachte hij het weg.
Tijdens de dag wel wat geplaagd en ietwat seksuele dingen gedaan,... uiteindelijk later die middag terug naar zijn kamer gegaan... want de broers kwamen stilletjes aan terug thuis.

En toen heb ik de eerste stap gezet... En hebben we die middag/avond de eerste keer gevreeën.
Hij vertelde me daarna, toen we in elkaars armen lagen... dat hij al een hele tijd zenuwachtig was geweest voor dit moment. En dergelijke...
Naargelang ik voor hem de eerste was, kon ik hem niet uitvragen over zijn seksuele ervaringen voor mij. Maar hij heeft het wel aan mij gevraagd en ik heb er dan ook eerlijk op geantwoord. Wat hij erg apprecieerde.
Eigenlijk is het sinds die dag dat we zo open tegen elkaar zijn over vanalles...

Dus mensen nu weten jullie het hé. En ondertussen zijn we bijna 3 maand samen en een pakje condooms verder hehe

Greets Lieve
Oud 05-01-2005, 21:54
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Topic gesloten

Regels voor berichten