Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2002, 14:09
¤ LunaBelle ¤
¤ LunaBelle ¤ is offline
Ik voel me sinds mijn 16de nadat ik naar Nederland ben verhuisd ( vanaf Curacao)
behoorlijk eenzaam.
Ik zou zo graag weer eens een beste vriendin hebben. Maar ik kan geen 'geschikt' iemand vinden.
En als ik iemand gevonden heb, heb ik die over internet leren kennen en woont ze aan de andere kant van het land.
Ik heb het idee dat in de stad waar ik woon, alleen maar van die oppervlakkige, bekrompen mensen wonen.
Dus ik zou hier niet zo snel uitgaan. Ook al omdat ik dan alleen moet gaan.
Met mensen praten over internet is wel leuk. Maar ik wil nu wel weer eens een echte vriendin.
De enige die ik heb is mijn vriend.
(die ook aan de andere kant van het land woont). *zucht*
Wie heeft dit ook?

Ik weet niet of ik het goed uitgelegd heb, volgens mij komt dit nogal arrogant over, maar zo was het dus niet bedeolt)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2002, 14:19
Verwijderd
Ik denk dat ook mensen die hun hele leven in Nederland hebben gewoond (in de zelfde plaats, of een keer verhuisd zijn) dit wel herkennen. Zeker als je al wat ouder bent en je hebt geen of weinig vrienden, door wat voor reden dan ook, dan is het vaak moeilijk om nieuwe vrienden te maken.

De mensen om je heen lijken misschien allemaal oppervlakkig en bekrompen, ik denk dat dat alleen maar zo lijkt. Het is niet mogelijk dat een hele stad oppervlakkig en bekrompen is. Dat geloof ik niet. Vaak is het een houding van mensen die pas verdwijnt wanneer ze iemand beter kennen. Ik weet ook niet in welke stad je woont en of je op school zit of werkt ofzo? Voordat je denkt dat iemand oppervlakkig en bekrompen is, probeer ze eerst (en het liefst zonder al te veel vooroordelen 'ze zijn toch, dit, dat, zus, zo) te leren kennen en oordeel dan. Moeilijk, maar vaak werkt het wel.

Heel veel succes.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:32
Verwijderd
woon nu 3 jaar in Hoorn en ik heb eigenlijk ook geen vrienden meer internet is harstikke leuk niemand kijkt naar je uiterlijk en hoe je je gedraagt enigste probleem is je kan geen knuffel krijgen ofzo..... maarja daar moet ik het dan maar meedoen voor de rest is hier geen zak te doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten