![]() |
|
![]() |
Ik ga een website maken over synesthesie.
Mensen die er mij wat info over kunnen geven of getuigenissen van het feit dat je het bezit, altijd welkom. koningstim@hotmail.com PS: ik heb het vooral met getallen, ik koppel ze aan kleuren, ook met klinkers heb ik het en met de dagen van de week.
|
![]() |
|
Ikzelf heb geen persoonlijke sensatie verhalen m.b.t synesthesie, echter vond ik er nog wel een betrouwbaar uitziende website over... (Voor het geval deze nog ontbrak in je verzameling)
|
![]() |
Ik ken iemand die ook kleuren aan dagen van de week koppelt. Je hebt het dus ook met getallen en letters. En dingen als kleuren met emoties en gevoelens kennen we ook allemaal wel. En bijv blauw is koud en rood is warm.
Of iemand die tonen hoort als deze naar kleuren kijkt. Ze kan ook zeggen hoeveel een noot vals is door te horen hoe licht of donker de kleur is. Ze heeft dus ook absoluut gehoor. Dit schijnt ook een interessant artikel te zijn: http://www.sciam.com/print_version.c...A5809EC5880000
|
![]() |
klein voorbeeldje van hoe de site er gaat uitzien (mss nog enkele opmerkingen van jullie)
uiteraard kan je nog geen pagina's bekijken, dit is enkel standaard hoe het er gaat uitzien http://users.pandora.be/groenendaalcollege/testsite/
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Er komt stillaan schot in de zaak, statistieken, zelftest, info over zintuigen en zo staan erop...
Het is alleen nog wat eenzaam op het forum, kom gerust eens langs... alvast bedankt www.synesthesie.be
|
![]() |
|
|