Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 11:21
lyla
lyla is offline
Ik vroeg me af of er eventueel mensen zijn die met een reis als gogo tours of iets dergelijks, naar een plek in Frankrijk zijn geweest.
Ik zit erover na te denken om het ook te doen, maar nachten doorbrengen in de kroeg lijkt me niks.

Kan iemand mij vertellen wat een leuke plaats is, waar je ook leuk kan winkelen? Of waar een gezellig dorpje bij zit waar je dan op eigen houtje naar toe kan?
Oud 11-03-2005, 18:10
Miracle
Miracle is offline
>> Europa
Oud 13-03-2005, 13:23
Verwijderd
Mijn vriend en ik zijn vorig jaar met gogo tours naar argeles sur mer geweest. Erg leuk daar, absoluut een aanrader. Leuke winkeltjes, mooie en gezellige cafe's en discotheken.
Oud 14-03-2005, 18:33
marije36
marije36 is offline
heej

ik ben vorig jaar ook met gogotours naar argeles geweest was eg superr daar! camping la marenda, eg suup gezellig. egt een aanrader!!!
Oud 14-03-2005, 21:57
anne summers
anne summers is offline
eeeej, ik ben vorig jaar in canet plage geweest, met traxs maar volgens mij valt dat allemaal onder x-travel. We zaten op een gezellige camping, vlak bij 't strand. Op de camping zelf waren 2 discotheken maar die waren niet zo geweldig...errug rustig enzo, maar als je mee gaat met een hele bus vol jongeren naar bijv. argeles en loret is 't erg leuk! Ook naar een schuimparty geweest
Verder is dr een dorpje vlak bij, loop je zo heen. Ook wel leuke winkels en restaurantjes! Oja, t zwembad bij de camping vonden wij een aanrader!
Oud 16-03-2005, 12:10
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Ik ga deze zomer met een jongerenorganisatie naar zuid frankrijk, argeles sur mer om precies te zijn. Gewoon met zn allen met de bus en daar ter plekke krijg je je eigen tent enzo. Verder kan je in die week/twee weken kiezen of je met de groep meegaat naar uitstapjes, je kan er ook voor kiezen om zelfs iets te gaan doen. Ik kan even niet op de naam komen, maar ik ben gewoon naar d-reizen gegaan en gezegd wat ik wilde. Toen gaven zij dit aan, en ik moet zeggen, het lijkt me ontzettend leuk en niet duur

Regels voor berichten