Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar nederlandse artiesten. Wat hebben ze er inderdaad van gebakken? Op welke basis baseren ze hun entreeprijs? Wat krijg je ervoor? Een avondje uit is niet meer gezellig, het is uitkijken met je geld, en dat is niet de bedoeling van vermaak. Hoe kom je op zo'n dure prijs? 75 euro.. dat was vroeger een heel lowlands kaartje, om maar even te vergelijken. Ik snap het niet, ik vind het ook heel slecht dat 'muzikanten'zoiets durven te vragen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben het gedeeltelijk met je eens maar je trekt een kormme vergelijking , tuurlijk is the prodigy duurder dan die 3 relnichten maar vergeet niet dat door de kosten van de kaartjes ook de arena zelf moet worden betaald , deze wordt natuurlijk afgehuurd ook moet het hele podium worden gebouwd / gemaakt en zijn er veel meer technici nodig bij dat optreden dan bij the prodigy. Maar het is idd belachelijk veel geld , zelf zal ik nooit zoveel betalen voor een concert , alhoewel dat heb ik 1 keer gedaan maar dat was voor the stones dus dat mag wel vind ik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik geloof niet dat het net zoveel kost om de Arena klaar te maken voor die drie, als om heel Lowlands op te bouwen.... Dit is gewoon een markt creeeren, door het een exclusief tintje mee te geven. Mijn collega trapt er ook in (maar die heeft het iq van een spercieboon).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tsasil, maar op Lowlands komen weer meer mensen die stukken meer zuipen enzo wat natuurlijk stukken van mensen meer opbrengt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lowlands haalt ook duizenmaal zoveel geld uit drank en allerlei andere zaken die betaald worden door ideren op dat festival , tuurlijk wordt er nog ziekelijk veel winst aan gemaakt maar de kosten ziin ook gigantisch. |
![]() |
||
Citaat:
En dat er allemaal boeren komen, die van plan zijn flink uit te pakken. Dus ja.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
echte fans liggen toch met slaapzak een dag van te voren voor het postkantoor? of smsen ''tom waits aan'' naar 4949? |
![]() |
||
Citaat:
over tom waits nog: nee, ken hem niet persoonlijk maar ik verwacht van hem dat hij een goede show weggeeft., met meer intensiteit dan een froger, maar dat is dan weer een kwestie van smaak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Als de kaartjes goedkoop zouden zijn, worden ze gehyped en door die hype kunnen ze veel duurder worden dan die initiele 100 eurie
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Idem, maar het is mijn nieuwsgierigheid die spreekt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Echt niet. Niet dat dat boeit overigens, Prodigy hoeft het toch niet van het vocale talent te hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hoe heet dat bord waar je op kunt rijden? MissReedus | 12 | 09-11-2015 13:34 | |
Muziek |
Lowlands Sophiiee | 500 | 30-06-2006 06:29 | |
De Kantine |
wat is het grootste onrecht dat je ooit is aangedaan? olijke otter | 130 | 20-06-2004 12:59 | |
Drugs & Alcohol |
Drankverbod scheveningen! CrazY G | 13 | 18-03-2004 13:27 | |
Seksualiteit |
Durex = Duur !!! MissCzechMeOut | 62 | 11-08-2003 14:40 |