Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2005, 17:22
niempje
niempje is offline
ik heb de laatste tijd vaak een steek onder mijn ribben. is een beetje moeilijk uit te leggen waar het zeer doet , maar het is zo vooral in het midden.. het is geen constante pijn maar het komt toch vaak terug! vandaag heb ik het bv al heel de dag!
mijn ouders denken wel dat het mijn middenrif zou kunnen zijn , ik ben heel rap gestresseerd en loop ook helemaal vast vanbinnen..denken jullie dat het die spier zou kunnen zijn? en wat zou ik tegen die pijn kunnen doen? thx
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 17:28
Miracle
Miracle is offline
Tja, wij zijn geen dokters en al waren we dat wel dan konden we op afstand alsnog weinig doen.
Als je er echt last van hebt en houdt, ga dan eens langs je huisarts.

Tegen de pijn helpt een pijnstiller, maar dat zou ik niet te snel doen omdat je dan ook niet weet wanneer de pijn werkelijk over gaat.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:16
Aardappeltje
Aardappeltje is offline
Ik weet niet wat het is, maar ik weet wel wat je bedoelt. Ik heb er ook heel vaak last van, maar weet ook niet goed wat het is. Het gaat altijd vanzelf weer over, maar ik denk eerlijk gezegd ook dat het je middenrif is. Als ik het heb, is het meestal als ik inadem, en dan gaat je middenrif omlaag. Dus dat lijkt met het meest logische eigenlijk...
Oud 16-01-2005, 18:38
Konijn
Konijn is offline
Ook als je jezelf heel lang maakt, bijvoorbeeld door je armen boven je hoofd te strekken?
Dat is de aanhechting van spieren rond je ribbenkast en middenrif, en daar is verder niet zo veel aan te doen geloof ik..
Oud 16-01-2005, 18:42
NG
NG is offline
Ik denk toch echt dat je doodgaat.

Ga naar de dokter...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 19:41
Isil
Isil is offline
ik heb er ook een hele tijd last van gehad, en ook natuurlijk braaf bij de dokter langs geweest (veel hartproblemen in de familie) maar de dokter deed het af als kramp in het middenrif.
dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn, dus als je t zeker wilt weten kan je maar beter even bij je huisarts langs gaan!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:07
niempje
niempje is offline
hey , thx voor de reacties al iedereen!
en konijn : ja ik heb dan ook zelfs nog pijn , misschien op het moment zelf niet maar zodra ik weer in normale positie kom wel..
ik ben meerdere keren naar de dokter gegaan , en heb hem dit dan ook gezegd , maar ik heb het gevoel dat ik niet serieus genomen word. het enige dat hij zei wat dat ik wss te gespannen ben en dat ik mijn ademhaling moet proberen te controleren. die dokter heeft me dan nog een soort anti-depresiva voorgeschreven , en dat gaat het niet echt maken denk ik..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten