Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In Argeles zat ik bij de reisorganisatie Breakloose op de camping La Merende. De camping was wel netjes. Ik vond het zwembad erg groot (in vergelijking met andere campings waar ik heen ben geweest) De camping lag een 5 minuten van het strand en klein half uurje lopen van het uitgaansgedeelte van het dorpje. Er reed wel een treintje die je van en naar de camping kon brengen. Op die camping stonden zover ik weet ook Beachmasters, Do-it en Go Go Tours. De laatste twee hadden iets minder plaats bij hun tentjes, maar qua organisatie kwamen ze allemaal wel overeen. Wat me opviel was dat het bij Breakloose en Beachmasters was gemoedelijker was. Er was één kooktent en de mensen hadden niet ieder hun eigen stoeltje en tafel, waardoor je ergens een beetje gedwongen werd om met zijn allen op één plaats te eten en koken. Waardoor je leuk en snel contacten legt. Ach de één vindt dit een voordeel en de ander een nadeel. Follonica....... ja uhm....... een leuke vakantie, maar als je echt een feestvakantie wil, is het niet echt een aanrader. Revei de Butteri (de camping) ligt maar een paar meter van het strand maar het dorpje is wat verder lopen (net als een grote supermarkt trouwens, haha). Er is wel een excursie naar één grote discotheek, die ik helaas niet heb gemaakt, omdat zowel ik als mijn beste vriendin de dag daarna naar Rome wilde en een beetje door ons geld heen zaten. In het dorp was wel een discotheek, maar die was volgens mij niet elke dag geopend, ik ben er zelf niet geweest dus ik zou het niet verder niet weten. We waren trouwens daar met Do-it, maar deelde de campingplaatsen met X-travel en Holiday Express. De organisatie was in principe hetzelfde. Een voordeel van Follonica waren de geweldige excursies! Echt! Rome, Florence en Elba (een klein paradijs!!!) waren super. Ik ben helaas niet naar Sienna geweest, maar dat scheen ook echt de moeite waard te zijn. Ook het sanitair was erg netje en het strand best mooi (met uitzicht op het eiland Elba). Laatst gewijzigd op 14-02-2005 om 20:48. |
Advertentie |
|
|
|