![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lichamelijke problemen? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Die lichamelijke klachten; weet niet of dat algemeen zo is, maar bij mij in ieder geval wel. Als ik twee nachten wakker blijf krijg ik een indringend, zeurend gevoel in mijn spieren, en ga ik huilen om het minste of geringste. Maar veel ernstiger zal het iig niet worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zorg overigens dat ik normaal smorgens wakker wordt, zonodig met wekker, moe of niet, zodat ik sneller mijn oude bioritme terug heb. Vannacht was de eerste nacht overgeslagen. Omdat ik de laatste nacht dat ik wel mocht slapen (2 dagen geleden) slecht had geslapen 9zeg maar kort...5,5 uur) begon ik nu al wel redelijk moe te zijn, maar het is nog vol te houden. zie nog geen rare dingen en voel ook geen nodige dwang om echt te gaan slapen. Zolang ik mijn ogen niet dicht doe, weet ik eigenlijk niet wat ik mis. snacht's eet en drink ik niet zoveel. Overigens had ik daar niet aan gedacht, nice point ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga je nu twee dagen achter elkaar slapen ofzo? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zwak ![]() ![]() zoiets is idd vervelend... en hoewel je t nie wilt gebeurt t tog ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() http://forum.hifi.nl/index.php?act=ST&f=49&t=11686& http://www.audiofreaks.nl/index.php?topic=43.0 Qwert was vaak de overwinner. ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 02:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Het was sarcastisch bedoeld hoor, dus niet 'jij' persoonlijk...
||
![]() |
Citaat:
omdat je hoofdpijn hebt betekent het toch niet dat er gelijk iets stuk is nooit geweten dat ik een geboren hersenafwijking had althans maar ot succes met je tweede poging!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
De Kantine |
Threesaaime #1370 Verwijderd | 500 | 04-05-2011 09:49 | |
Werk, Geld & Recht |
geen huurcontract Krook | 15 | 20-05-2005 11:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Slaapziekte Verwijderd | 5 | 29-01-2002 16:29 |