Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2005, 19:19
Verwijderd
Hoi,

Ik heb van dat ik het weet 4 weken last gehad van een opgezette lymfeklier, of zweetklier, ik heb geen idee wat het precies is. maar dat was maar klein. eerder heb ik eigenlijk niet zo op gelet, maar het viel me ineens op

nu heb ik vorige week een keertje mijn oksels geschoren en nu is dat kleine bobbeltje weg, maar nu heb ik een hele grote. ong. de grote van een knikker? wel een kleine dan he. en het doet echt veel pijn als ik m'n arm naar beneden hou, of omhoog strek. het ziet er verder niet rood uit ofzo, het is gewoon wit

heeft iemand nog tips hiervoor dat het sneller weggaat.

ik weet dat je geen deo en zeep mag gebruiken en ook beter niet kunt scheren, maar heeft iemand nog meer ideeen?
als deze ook 4 weken blijft zitten wordt ik er echt gek van

Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:52
Lorelei
Lorelei is offline
Dokter
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:54
Verwijderd
ja maar ik ben vorig jaar ofzo ook al voor dit naar de dokter geweest en toen gaf hij me alleen een zalfje tegen de jeuk. hij had er verder nix voor zei hij
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:14
Lorelei
Lorelei is offline
Had je toen ook grote, pijnlijke bobbeltjes?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:34
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Mijn moeder heeft ook zo'n opgezette klier bij haar oksel (trouwens ook in haar hals, maar dat even terzijde). Ze is gisteren bij de dokter geweest, en de dokter zei dat hij geen aanwijzingen kon vinden voor een bacteriële infectie (daar kun je antibiotica voor krijgen, dan zijn die klieren zo weg), dus dan moest het een virusinfectie zijn. Dat moet vanzelf over gaan als het goed is.

Ik weet trouwens niet of mijn moeder er ook jeuk aan heeft.

Misschien kun je dus toch even langs de dokter gaan, want het kan zijn dat het de vorige keer toen je naar de dokter ging een virusinfectie was (en dat hij je toen dus alleen een anti-jeuk-dinges kon geven), en nu een bacteriële infectie. In dat geval zou je dus misschien een antiobiotica-kuurtje kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:53
Verwijderd
hm misschien wel,

nee toen had ik gewoon een klein bobbeltje, maar deed wel zeer
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten