![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap ook iig nie dat ik hier nog serieus op reageer ook... ![]()
||
Citaat:
![]() 15 keer is wel heel veel. Niet 100% onmogelijk, maar wel erg veel. Weet je zeker dat je haar wel liet komen als ze zo ging doen? Ik wil niet vervelend zijn hoor.. maar als dit verhaal sowieso waar is en jij denkt echt dat je 15 keer is gekomen.. dan ga ik me afvragen of ze al die 15 keren wel echt is gekomen of dat ze vaak tegen een randje aan zat, dat jij dan dacht dat ze gekomen was, even rustig aan ging doen en dan weer verder tot ze weer tegen dat randje aan zat. Dat kan op zich wel 15 keer (is ook gruwelijk veek trouwens.. ![]() ![]() Maar goed, ze zal hiervan niet zwanger zijn geworden. |
![]() |
||
Citaat:
MHAHAHA
||
Citaat:
![]() Je moet niet ongerust zijn, ze zal niet zwanger zijn!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat is de beste manier om klinisch psycholoog te worden? Bamienator | 13 | 28-02-2015 11:51 | |
Eindexamens 2005 |
Wat is de kans dat je nu al bent geslaagd/gezakt? Suqeunse | 121 | 02-06-2005 16:46 | |
Games |
Wat is de beste Space Simulator van dit moment? Purgatori | 7 | 15-01-2005 17:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is de reden om atheist te zijn? John Sickbock | 73 | 28-11-2002 18:14 | |
Software & Hardware |
Wat is de server van #scholieren op IRC?? *Nightshade* | 3 | 30-03-2002 22:10 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wat is de verwachtingswaarde bij ... koelkastje | 7 | 15-04-2001 11:32 |