Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2005, 14:56
Joeltje
Joeltje is offline
Ik heb weleens last van bobbeltjes in mijn schaamstreek.. Dit doet best wel pijn. ik ben al langs de dokter geweest die heeft me er iets voor gegeven.. niet dat het werkt maar ik vroeg me af of meerdere meisjes dit ook hadden. Het gebeurt zeg maar als je je geschoren hebt en dan in vervuild water komt. Het is een soort pukkel zeg maar. Maar ik heb het soms als ik het ook niet heb geschoren.. ik wacht jullie reactie af..
Oud 20-01-2005, 15:39
leucomelas
leucomelas is offline
ingegroeid haartje? of ontstoken haarzakje? ik heb weleens last van bobbeltjes, maar dat is alleen na het scheren...
Oud 20-01-2005, 15:43
Joeltje
Joeltje is offline
Ik weet het niet precies. Het is echt geen klein pukkeltje ofzo maar echt een bult ik denk niet dat het een onstoken haarzakje is want met scheren ga je daar overheen.. en ook geen ingegroeid haartje dat weet ik cker.. maar heb jij dat ook dan zo'n bult?
Oud 20-01-2005, 15:45
Mara
Mara is offline
Ik zat in eerste instantie ook te denken aan ontstoken haarzakje of ingegroeid haartje. Vooral een ingegroeid haartje kan een flinke bobbel geven en vrij pijnlijk zijn.

Maar je zegt dat je al bij de dokter bent geweest en dat hij je zalf heeft gegeven, heeft hij je dan niet verteld wat het is?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 16:27
-(L)-
Citaat:
Joeltje schreef op 20-01-2005 @ 16:43 :
Ik weet het niet precies. Het is echt geen klein pukkeltje ofzo maar echt een bult ik denk niet dat het een onstoken haarzakje is want met scheren ga je daar overheen.. en ook geen ingegroeid haartje dat weet ik cker.. maar heb jij dat ook dan zo'n bult?
Bedoel je een bult in je schaamlip zelf? Of gewoon 'erop' zeg maar?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 19:11
Joeltje
Joeltje is offline
uhm erop.. zeg maar tussen je been en je buitenste schaamlippen in.. Ik weet wat het is maar ik vroeg me af of andere mensen dit ook hadden. Ik ken namelijk niet echt veel mensen die het hebben. Niet dat ik het aan de hele wereld vertel ofzo maja het is wel vrij pijnlijk moet ik zeggne
Oud 21-01-2005, 19:14
Mara
Mara is offline
Citaat:
Joeltje schreef op 21-01-2005 @ 20:11 :
uhm erop.. zeg maar tussen je been en je buitenste schaamlippen in.. Ik weet wat het is maar ik vroeg me af of andere mensen dit ook hadden. Ik ken namelijk niet echt veel mensen die het hebben. Niet dat ik het aan de hele wereld vertel ofzo maja het is wel vrij pijnlijk moet ik zeggne
Ehm, nou, als je nou zegt wat 't is, weten we ook of we 't kennen?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 16:44
-(L)-
Citaat:
Joeltje schreef op 21-01-2005 @ 20:11 :
Ik had eerst ook een knobbeltje, maar dan 'in' m'n schaamlip zeg maar

Het is na een week vanzelf weggegaan en ook niet meer teruggekomen, geen idee wat het was.

Heb je 't al lang dan?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 10:49
Phlox
Phlox is offline
Zit het zeg maar op de rand waar je schaamlip overgaat in been? Misschien dat het dan komt door het schuren van het randje van je onderbroek daar.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 13:54
Joeltje
Joeltje is offline
Ja, ik heb het al een tijdje. En het is geen pretje het doet soms best pijn. na een tijdje gaat het wel weer weg maar soms komt het weer terug. Ik weet niet of het van me onderbroekje kan zijn .. misschien.
Oud 23-01-2005, 14:10
Mo6
Mo6 is offline
maar hoe het het dan? want pas dan kunnen meer mensen zeggen of ze het ook hebben lijkt me
Oud 23-01-2005, 15:03
-(L)-
Citaat:
Mo6 schreef op 23-01-2005 @ 15:10 :
maar hoe het het dan? want pas dan kunnen meer mensen zeggen of ze het ook hebben lijkt me
Als jij je vraag duidelijk stelt is het vast makkelijker er antwoord op te geven
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 17:15
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 23-01-2005 @ 16:03 :
Als jij je vraag duidelijk stelt is het vast makkelijker er antwoord op te geven
Wat hij wil vragen is dat ze gewoon duidelijk wil zeggen wat ze heeft en hoe ze 't gekregen heeft Dat vraag ik me ook wel af, nu draaien we er alleen maar om heen, ik heb nu géén idee wat 't nu eigenlijk is.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:49
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 23-01-2005 @ 18:15 :
Wat hij wil vragen is dat ze gewoon duidelijk wil zeggen wat ze heeft en hoe ze 't gekregen heeft Dat vraag ik me ook wel af, nu draaien we er alleen maar om heen, ik heb nu géén idee wat 't nu eigenlijk is.
Ja ik dacht al dat hij zoiets bedoelde, maar hij vergat/verwisselde een woord, dus ik twijfelde.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 12:02
bokky
bokky is offline
Die bobbeltjes heb ik heel soms ook wel. Ze kunnen heel groot worden als je er teveel aan zit, maar als je er niet aan komt dan verdwijnen ze vanzelf wel. Maar ja, als het pijn doet dan is het moeilijk om er niet aan te komen...

Maar ik maak me er niet druk om, ze verdwijnen altijd vanzelf weer en het is geen soa ofzo, want ik had ze ook wel eens gehad toen ik nog helemaal niets met een jongen had gedaan.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:40
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 23-01-2005 @ 16:03 :
1 "e" vergeten en dan worden de mieren alweer uit hun holletje gehaald om een beurt te krijgen....

Regels voor berichten