Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2005, 18:56
meisje_1989
meisje_1989 is offline
hallo,

ik heb kazaa geïnstaleerd, en ik zou graag de liedjes die ik via kazaa heb gedownload op cd willen zetten. Kan iemand mij uitleggen wat ik hierbij moet doen. Ik heb wel een cd writer.

groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2005, 19:00
phoxetis
phoxetis is offline
in het brandprogramma kiezen voor "audio-CD", en dan simpelweg een paar mp3-bestanden in het venster slepen...
Oud 11-01-2005, 19:04
meisje_1989
meisje_1989 is offline
dank je voor je antwoord

kan je ook de cd branden in windows media player, maar ik krijg de liedjes die ik vanop kazaa heb gedownload niet naar windows media player??
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 20:08
flamez
flamez is offline
Citaat:
meisje_1989 schreef op 11-01-2005 @ 20:04 :
dank je voor je antwoord

kan je ook de cd branden in windows media player, maar ik krijg de liedjes die ik vanop kazaa heb gedownload niet naar windows media player??
je kan idd ook liedjes branden vanuit windows media player maar ik vind nero een stuk makkelijker werken. Je kan vind ik [eigen mening] beter winamp gebruiken om audiofiles af te spelen.

gegroet

flamez
Oud 12-01-2005, 18:11
Verwijderd
Citaat:
flamez schreef op 11-01-2005 @ 21:08 :
je kan idd ook liedjes branden vanuit windows media player maar ik vind nero een stuk makkelijker werken. Je kan vind ik [eigen mening] beter winamp gebruiken om audiofiles af te spelen.

gegroet

flamez
naar mijn mening kun je beter foobar gebruiken om audiofiles mee af te spelen, maar dat soort dingen zou ik laten als je je eigen 'My Shared Folder' niet vinden kan. Een audio-cd compileren met Nero Burning rom bijvoorbeeld, naast de zat verkrijgbare free-/donation-/trial-ware mp3>cda converters.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten