Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en de drempel om het op een forum te posten is veel lager dan naar een arts te gaan of het irl aan iemand te vertellen. ik zal niet zeggen dat alles waar is wat er wordt gepost, maar er standaard vanuit gaan dat het NIET waar is, vind ik ook niet goed. En dit laatste bedoelt de TS van dit topic volgens mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De meeste mensen zijn hier toch al 18+ dan mogen ze ook daar eens naar gedragen. En de forumbazen/bazinnen zijn hier echt te mild. Een waarschuwing, daarna 2e. En zelfde met slotjes duurt ook een tijdje voordat ergens een slotje op komt. Van mij mogen ze best een heel stuk strenger zijn. Dat die luie posters hier maar eerst eens de beleiden en/of faqs lezen, die mensen hebben ze niet voor niks gemaakt. Evenals de zoek functie. Oke dan gaan ze zeuren dat je een oud topic geupped hebt, maar je bent misschien wel wijzer geworden, als je een probleem hebt bijv. Dus dan vindt ik het ook weer minder van de forum bazen, maar een gesloten topic kan je nog altijd lezen. Naja daar zijn we te lui voor. Als de posters, c.q jeugd die een probleem heeft daar niet de moeite voor neemt, waarom zitten ze uberhaupt nog hier, waarom zit ik hier nog eigenlijk?
||
Citaat:
![]() Eens met de TS, niet zo zeiken. Als er iets afwijkends wordt besproken, komt er veel offtopic gelul. In plaats van dat ze daar iets aan doen, sluiten ze een (mogelijk) welbedoeld topic. Conclusie: Diegene die het hardste zeikt, krijgt zijn zin. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat ben ik ? King nothing. | 45 | 28-03-2016 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Liefde & Relatie |
wat te doen? william5432 | 13 | 09-01-2007 18:33 | |
Lifestyle |
Vertel... Verwijderd | 500 | 29-10-2004 22:30 | |
Beleidszaken |
ondemocratische benadering de abt van sion | 217 | 19-07-2003 11:03 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |