![]() |
|
Hallo,
ik zat te denken om bij de tnt post te gaan werken in de zomervakantie. Alleen ik kan niet solliciteren omdat de site niet meewerkt. als ik op "solliciteer direct" klik dan komt er niks in beeld: http://www.postnljobs.nl/Vacature/De...InDeBuurtType= Ik weet niet of het aan mijn macbook ligt, wat krijgen jullie als je erop klikt? ik wil gewoon daar solliciteren maar ik weet niet op welke site (ik wil ook niet gaan bellen). |
Advertentie | |
|
![]() |
|
kheb net een gesprek gehad van de tnt post.
en ik moet op sollicitatiegesprek komen, kheb gesolliciteerd als functie post voorbereiding. Hij zei dat mijn bruto per uur 3 euro nog wat is (ik ben 17) weet iemand wat mijn netto word? (ik werk in de vakantie) Laatst gewijzigd op 07-07-2011 om 20:48. |
![]() |
||
Citaat:
Na hoeveel dagen hadden ze jou gebelt? Ik heb ook een sollicitatie verstuurd maar ben nog niet benaderd. Ik kan trouwens niet inloggen om m'n sollicitatie te volgen. Kan jij ook niet inloggen? Succes verder. |
![]() |
||
Citaat:
En ja ik heb hetzelfde probleem, ik kan ook niet inloggen! Kd8 dat het aan m'n internet lag, maar nee dus. Beetje vaag.. Ik denk wel dat ze jou nog gaan bellen. Jij ook succes! ![]() |
![]() |
|
![]() |
het minimumloon van een 17 jarige is trouwens € 3,27 bij 40 uur. als je minder dan 36 uur werkt is dit 3,63 per uur. dit zijn bruto bedragen. dit zijn bedragen exclusief 8% vakantietoeslag.
het nettobedrag gaat er trouwens heel dichtbij liggen. als jongere betaal je bijna geen belasting. ik heb trouwens ook gesoliciteerd, XD |
Advertentie |
|
![]() |
|
|