Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 13:34
Verwijderd
Ik kwam het station van Maastricht binnen, en de hal hing helemaal vol met groen/geel/rode vlaggen, ballonnen en ander carnavalsspul. Volgens mij was dat vorig jaar niet..

Wordt bij jullie in het dorp/stad veel versierd op straat en in gebouwen? Of misschien in je eigen huis?
Advertentie
Oud 17-01-2005, 13:42
deringmeester
deringmeester is offline
nee doen wij niet aan, als enigste huis van de straat
Maar met je eens kijke wat mun moeder met Kerst van de dag haald!!
Oud 17-01-2005, 13:45
Verwijderd
de kroegen worden versierd aan binnen en buitenkant, dat gebeurd een paar dagen van tevoren... voor de rest wordt de stad nie echt versierd op wat slingers en ballonnen na...
Oud 17-01-2005, 15:42
filia dei
filia dei is offline
nee, bij ons gebeurt er helemaal niets aan. (maarjah, ik woon ook niet in het zuiden van het land)
Oud 17-01-2005, 17:02
cyntha
cyntha is offline
De cafe's zijn allemaal versierd. (Poppen op het dak en tegen de muur). Ons huis is gelukkig niet versierd.
Oud 17-01-2005, 18:34
marrel
marrel is offline
cafe's / gemeentsschapshuis (of hoe je het wilt noemen) wel helemaal. Een enkele winkel in het winkelcentrum. En onze straat straks met de optocht ook omdat de prins uit de straat komt. Maar er zijn wel meer straten die dat doen, maar nu nog niet iig
Oud 17-01-2005, 19:00
PV
PV is offline
Wat etalages van winkels en gevels van cafés.. bij huizen heb ik nog niks gezien. Ik vind het er wel leuk uitzien altijd
Oud 19-01-2005, 14:02
Q
Q is offline
Citaat:
filia dei schreef op 17-01-2005 @ 16:42 :
nee, bij ons gebeurt er helemaal niets aan. (maarjah, ik woon ook niet in het zuiden van het land)
Oud 19-01-2005, 14:04
brandje
brandje is offline
Bij ons in de straten wordt de carnavalsvlag (geel-rood-groen?) uitgehangen en de balkons hebben slingers, rare dingen en balonnen etc.
Oud 19-01-2005, 14:08
Pierreke
Pierreke is offline
Bij ons worden de cafés wel versierd aan de buintekant. Bij ons in de straat verder gene versieringen behalve dan na de optocht (die bij ons langstrekt) dan ligt er een hoop confetti en andere rotzooi in de tuin die na een jaar nog overal tussen ligt
Maar het is wel gezellig!!
Advertentie

Regels voor berichten