Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2005, 21:22
snookdogg85
snookdogg85 is offline
En vertel mij nou eens in geuren en kleuren wat JIJ aankomende zaterdag allemaal gaat eten en drinken? (lees: van 's ochtens vroeg tot ... 's ochtends vroeg alleen dan zondag )
Advertentie
Oud 15-02-2005, 00:27
Bloem
Bloem is offline
Oud 15-02-2005, 00:58
flamez
flamez is offline
nou zo moeilijk is dat denk ik niet, op zaterdag morgen sta ik om zeven uur op, dan drink ik twee mokken koffie om wakker te worden. Om acht uur ga ik naar mijn werk, daar heb ik om half één lunch pauze, dat is altijd soep met stokbroodje met één of ander beleg. Om drie uur volgt de andere pauze, daar drink ik twee espresso's.. Om half zeven ben ik uitgewerkt en ga ik naar mijn ouders toe, daar eet ik geen rijst- of pasta gerecht want dat ik eet ik de hele week al. Daarna ga ik stappen, wat ik tijdens het stappen drink zal wel bier worden, eten zal wel nabakken zijn bij iemand in de vorm van tosti's/bitter garnituur. Dan lig ik tot zondagmiddag brak in mijn bed, zodat ik op zondagmorgen geen ontbijt tot mij hoef te nemen. Twee uur nadat ik wakker ben geworden zal ik wel weer in de trein zitten.

p.s. Onzinnig topic, als het nou zou zijn van: "wat eet je morgen" dan zouden er wellicht nog nuttige replys komen
Oud 15-02-2005, 14:18
phenyl
phenyl is offline
ik heb geen id wat ik eet. maar drinken zal wijn zijn.
misschien een pizzatje voor het uitgaan.
Oud 15-02-2005, 18:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zaterdag overdag: gewoon cola.
Zaterdagavond met uitgaan: Bier. Maar ook nog wel wat mixjes.

Tenminste, als ik uit ga... ben op dit moment half ziek.
Oud 15-02-2005, 18:33
1lotte4
1lotte4 is offline
zaterdag = busreis = witte broodjes met dubbel beleg =p
Oud 15-02-2005, 18:41
Merg
Merg is offline
Gewoon wat ik elke dag eet.
Oud 15-02-2005, 18:47
snookdogg85
snookdogg85 is offline
Citaat:
flamez schreef op 15-02-2005 @ 01:58 :

p.s. Onzinnig topic, als het nou zou zijn van: "wat eet je morgen" dan zouden er wellicht nog nuttige replys komen
Morgen is saai. Zaterdag is de dag van de week, ben benieuwd wat mensen allemaal tot zich nemen op zo'n dag.
Ik zit eigenlijk te wachten op de broodjes shoarma en de bijbehorende LITERS knoflooksaus
Oud 15-02-2005, 20:11
Nona
Nona is offline
Ik vind zaterdag ook leuker.

Uh... Dan word ik waarschijnlijk wakker bij de vader van mijn vriend thuis. Gaan we naar beneden en dan is het eerst twee bruine boterhammen met kaas en een bak koffie. Daarna eventueel een tweede kop.
Tegen de middag zullen we nog wel wat brood maken en eventueel wat fruit eten. Tussendoor wat dropjes, want die staan daar negen van de tien keer op tafel.
's Avonds eet ik wat de pot schaft. Geen idee of we bij zijn vader of moeder eten, maar bij zijn moeder is het nogal vaak stamppot en bij zijn vader vaker gewoon aardappels, vlees en groenten.
En in de avond en nacht hebben we een verjaardag. Dat komt neer op veel bier of wijn, waarschijnlijk chips en nog wat andere dingen.
En dan is het alweer zondagmorgen/middag en maken we weer boterhammen.
Oud 15-02-2005, 21:57
PV
PV is offline
alsof ik dat nu al weet
Oud 15-02-2005, 22:03
snookdogg85
snookdogg85 is offline
Citaat:
PV schreef op 15-02-2005 @ 22:57 :
alsof ik dat nu al weet
jammer, waar blijven die verhalen over broodjes shoarma nou? kebab mag ook
Oud 15-02-2005, 22:20
Metal
Metal is offline
pannekoeken!\m/

vaste prik op zaterdag!
Oud 16-02-2005, 02:18
Verwijderd
Mwah deze zaterdag weet ik het niet. 's avonds heb ik het gigantisch druk dus ik denk dat ik dat dan net voor het stappen ff een patatje haal ofzo. En als ik thuis kom snack ik wel ff wat erbij.

Normaal gesproken eet ik gewoon met mijn ouders mee en ga ik als ik terugkom van het stappen nog ff snacken bij vrienden.
Oud 16-02-2005, 02:22
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
whiskey cola, denk ik
Oud 16-02-2005, 09:18
marrel
marrel is offline
's ochtends gewoon normaal ontbijt, 3 sneetjes brood met pasta
's midags zal wel snel ff wat naar binnen werken zijn, 4 sneetje smet pasta ofzo
en dan gebak
en dan 's avonds macaroni althans dat is de bedoeling Als toetje wil ik ijs maar anders vla ofzo
en dan weer gebak

en wat ik drink 's ochtends en 's middags ranja, 's middags nog iets van water of iets uit de koelkast (appelsap etc)
's avonds iets van alcohol
Oud 16-02-2005, 09:43
deringmeester
deringmeester is offline
vraagje: waarom wil je dit weten??

maar goed, hier komt i:
doordat ik vrijdag nacht op sta ga en bij mun zus slaap word ik om 8:05 uit mun bed geramd, ga dan 1 kop koffie drinken, breng dan mun zus naar mijn ouders, pak daar nog 1 kop koffie. Breng mun zus dan naar haar werk. (het is nu 8:50) ga dan weer naar haar huis. (9:05) ga dan eerst weer een uur slapen omdat ik super gaar ben van het stappen.
ga om 11:00 douchen en drink daarna een halve liter water.
ga naar beneden, daar staat nog een kopje (oude) koffie op me te wachten.
ga dan om half 2 naar mijn werk. pak daar een kop koffie en een peuk. het is nu 13:50.
dan om 18:00 ga ik eten. waarschijn biefstuk. (das meestal)
om 22:00 gaan we poetsen, en krijg ik mun eerste biertje ()
dan om 00:30 zijn we klaar (heb ondertusse al 5 bier op)
dan nog ff aan de bar zitte. (nog 3 bier)
dan naar de kroeg. daar eerst 15 munten halen. dan 1 pul bier en daarne nog 4 versprijd over de resterende tijd.

dat wordt mijn zaterdag. zoals gewoonlijk.
tevreden??
Oud 16-02-2005, 10:54
murwari
murwari is offline
nee, zoiets doen we niet; Als je dat wil weten kijk je maar eens op een zaterdag in het wat eet je vandaag allemaal topic.

Regels voor berichten