![]() |
|
Ik heb laatst op de BBC een programma gezien over een
12-jarige jongen die mishandeld zou zijn door zijn vader. Zijn vader leerde hem al van jongs af aan martial arts en ging daar heel ver in, zo ver dat hij nu achter de tralies zit. Hier is een index van foto's http://www.limbermen.com/Sandrak/ Op deze foto's is hij volgens mij tussen de 8 en 10 jaar. Dit lijkt me ongezond en gevaarlijk en vooral abnormaal. Ik weet bijna zeker dat hij hiermee problemen gaat krijgen op de middelbare. Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Terecht dat die man achter de tralies zit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Het is echt. Richard Sandrak, oude (naja, jonge) bekende in de bodybuilding wereld. Ouders zijn zo'n beetje de verschoppelingen van de sport maar promotors trekken toch grof de knip open om hem op een wedstrijd als gast te laten poseren.
Idd pas bekend geworden dat pa Sandrak de broek aan had, z'n koter op (voor zijn leeftijd) ongezonde dieeten en trainingen zette en hem tussen de bedrijven door ook nog wat anabolica in zn kont pompte. Mooi dat die pa vast zit. Met wat medische (en psychologische, lijkt me wel van toepassing) begeleiding krijgt het manneke nog een fatsoenlijk leven maar het had niet langer moeten duren. Als ie uit de pubertijd was gekomen en z'n groeispurt had gekregen had ie waarschijnlijk vanalles gescheurd. Ik weet niet precies hoe oud ie nu is, geloof dat ie 13 is las ik verleden week. Het is alweer een tijdje bekend dat papalief gepakt is. Als het waar is dat die stoere papa z'n zoon idd met AAS behandelde krijgt de medische ondersteuning er nog een hele kluif aan die jongen nog fatsoenlijk in de lengte te laten groeien en hem op latere leeftijd een goed functionerend endocrien stelsel te laten genieten. ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 23:30. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als klein kind heb je niet de macht/het besef om tegen je ouders in te gaan (op zo'n manier) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb in de familie gehoord dat daar ook een documentaire op de tv van is geweest. |
![]() |
|
volgens mij is er in een oostblok land (weetniet precies
![]() ik vind het echt zielig voor dat jongetje ![]() maar ondertussen gaat hij gewoon door met zijn moeder, er komt een trainingsvideo en een dieetboek ![]() http://richardsandrak.com |
![]() |
|
nog een site
http://richardsandrak.com/Appearances.htm |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
wat je kwijt wilt over je huisdier, post dat hier. moon | 66 | 10-11-2007 08:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Invalide jongen op Helmonds station mishandeld Rabbi Daniel | 121 | 31-08-2003 17:12 | |
Jong bloed Hydraul!C FunK | 11 | 26-07-2003 12:40 | |
Psychologie |
Mijn broertje van 13 mishandeld mijn zusje van 9.. Static Dollie | 21 | 11-02-2003 10:58 | |
Stram bestuurder mishandeld Real one | 9 | 14-01-2003 15:31 |