![]() |
|
www.sexwoordenboek.nl
Vraag haar jou te begeleiden, zij weet als enige hoe zij het lekker vindt. Dus praat er met haar over.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar de clit strelen daar komen ze van klaar (is mijn ervaring) vingeren vinden ze wel lekker maar 8-10 meiden komt daar niet van net als dat ze niet van neuken klaar komen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ervaring is tenminste dat na clitoraal vingeren, soort als van voorspel, als je dan flink actief vaginaal gaat vingeren dat ze dat geweldig vinden, en ook een stuk heftiger klaarkomen.. Dus met vaginaal vingeren is egt nix mis, mits goed gedaan ![]() @ TS. Zoals al meer gezegd trouwens hier, de tong is natuurlijk nog een magisch gereedschap, beffen zal ze geweldig vinden.. En tis nog leuk om te doen ook ![]() ![]() Combi van beffen en vingeren tegelijk is trouwens ook goud waard, maar ik zou als ik jouw was eerst gwoon proberen, niet alles tegelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() jah dan moet je tog even trug naar liefdevol zoenen in dr nek en kusjes geven op dr buik of zachtjes in dr oor fluisteren hoe mooi ze is, om dr eerst tog maar beter ontspannen en opgewonden te krijgen.. |
![]() |
||
Citaat:
maar combinaties zijn ook goed (volgens mijn vriendin) of de clit strelen terwijl je neukt (in rijdende positie voor de vrouwen (anders kan ik er nooit bij hehehe of tenminte erg onhandig ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
Seksualiteit |
klaarkomen Vanietta | 11 | 09-07-2003 13:01 | |
Seksualiteit |
klaarkomen marla | 15 | 06-06-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen als je het zelf doet, klaarkomen als je bedpartner het doet Tinkerbel | 15 | 31-05-2003 11:51 | |
Seksualiteit |
Hoelang ben JIJ niet klaarkomen? Evito | 118 | 01-01-2003 15:52 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen helemaal niet belangrijk... Verwijderd | 56 | 15-05-2002 13:56 |