Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2005, 13:58
Matjes
Matjes is offline
Ik ben een jongen van 14 jaar en heb nu een vriendin. Ik vinger haar regelmatig, maar volgens mij komt ze nooit klaar. Is hier een soort techniek of dergelijke voor?
Oud 11-01-2005, 13:59
Gothic
Gothic is offline
www.sexwoordenboek.nl

Vraag haar jou te begeleiden, zij weet als enige hoe zij het lekker vindt. Dus praat er met haar over.
Oud 11-01-2005, 13:59
DreamQueen
DreamQueen is offline
*zoekfunctie* vraag het haar eens, wat ze lekker vind en of ze ook echt klaarkomt of niet.

Laatst gewijzigd op 11-01-2005 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 14:46
bracelance
bracelance is offline
vingeren is een gezelligheidssport!!

all about teamwork
Oud 11-01-2005, 17:04
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
bracelance schreef op 11-01-2005 @ 15:46 :
vingeren is een gezelligheidssport!!

all about teamwork
Oud 11-01-2005, 17:47
Jampot
Jampot is offline
beffen die handel
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:48
Mo6
Mo6 is offline
als de vingers hun werk niet goed doen, geef die klus dan over aan je tong! met andere woorden, luister naar onze wijze vriend Jampot!
Oud 11-01-2005, 20:20
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Jampot schreef op 11-01-2005 @ 18:47 :
beffen die handel
Inderdaad: tong erin!
Oud 11-01-2005, 21:38
olsen
olsen is offline
Geil haar eens wat langer op. Niet meteen met je hand in haar broek gaan. Tease man
Oud 12-01-2005, 07:00
The Pharcyde
The Pharcyde is offline
Citaat:
Matjes schreef op 11-01-2005 @ 14:58 :
Ik ben een jongen van 14 jaar en heb nu een vriendin. Ik vinger haar regelmatig, maar volgens mij komt ze nooit klaar. Is hier een soort techniek of dergelijke voor?
niet vingeren...

maar de clit strelen daar komen ze van klaar (is mijn ervaring)

vingeren vinden ze wel lekker maar 8-10 meiden komt daar niet van net als dat ze niet van neuken klaar komen
Oud 12-01-2005, 08:49
Verwijderd
@ The Parcyde: als je de clitoris stimuleert met je vingers, dan is dat toch net zo goed vingeren immers, je doet iets met je vingers.

maargoed, clitoraal vingeren is meestal wel nuttiger dan vaginaal vingeren, ja.

Volgens mij is het probleem bij de topicstarter vooral dat-ie eens aan z'n vriendin moet vragen wat ze lekker vindt. 'volgens mij komt ze nooit klaar' klinkt alsof-ie nog nooit op het idee is gekomen om haar te vrágen of ze klaarkomt, laat staan of ze het uberhaupt wel lekker vindt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 10:05
jinx
jinx is offline
Om me bij de vorige spreker aan te sluiten. Ze heeft gelijk, vaginaal vingeren vind mijn vriendin ook wel leuk, maar ervan klaarkomen doet ze niet. Daar hebben ze zo'n dingetje voor: De clitoris. Probeer het maar eens.
Oud 12-01-2005, 11:34
Mo6
Mo6 is offline
precies wat mijn voorgangers zeggen, over de clitoris gaat perfect. maar vergeet niet dat BEFFEN nog beter gaat! of gewoon afwisselen! succes verzekerd!
Oud 12-01-2005, 14:12
Bubbel Design
Bubbel Design is offline
Citaat:
Matjes schreef op 11-01-2005 @ 14:58 :
Toch vind ik je te jong om je daar zorgen over te maken (anders idd gewoon vragen )
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:28
Verwijderd
Citaat:
jinx schreef op 12-01-2005 @ 11:05 :
Om me bij de vorige spreker aan te sluiten. Ze heeft gelijk, vaginaal vingeren vind mijn vriendin ook wel leuk, maar ervan klaarkomen doet ze niet. Daar hebben ze zo'n dingetje voor: De clitoris. Probeer het maar eens.
Dat bestrijd ik dan weer..
Mijn ervaring is tenminste dat na clitoraal vingeren, soort als van voorspel, als je dan flink actief vaginaal gaat vingeren dat ze dat geweldig vinden, en ook een stuk heftiger klaarkomen..
Dus met vaginaal vingeren is egt nix mis, mits goed gedaan

@ TS. Zoals al meer gezegd trouwens hier, de tong is natuurlijk nog een magisch gereedschap, beffen zal ze geweldig vinden.. En tis nog leuk om te doen ook..
Combi van beffen en vingeren tegelijk is trouwens ook goud waard, maar ik zou als ik jouw was eerst gwoon proberen, niet alles tegelijk
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:29
Experiment
Experiment is offline
Combinatie clitoraal en vaginaal kan ook goed werken, maar je kunt het het beste aan je meisje vragen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 15:31
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
The Pharcyde schreef op 12-01-2005 @ 08:00 :
niet vingeren...

maar de clit strelen daar komen ze van klaar (is mijn ervaring)

ja,of een combinatie, mits je niet te hardhandig bent met de clitoris wat nogal eens voorkomt volgens mij.
Oud 12-01-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Experiment schreef op 12-01-2005 @ 16:29 :
Combinatie clitoraal en vaginaal kan ook goed werken, maar je kunt het het beste aan je meisje vragen natuurlijk
yupz, vaginaal met je vingers, clitoraal met je tong/mond.. als dat niet werkt..
jah dan moet je tog even trug naar liefdevol zoenen in dr nek en kusjes geven op dr buik of zachtjes in dr oor fluisteren hoe mooi ze is, om dr eerst tog maar beter ontspannen en opgewonden te krijgen..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 06:34
The Pharcyde
The Pharcyde is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 12-01-2005 @ 16:31 :
ja,of een combinatie, mits je niet te hardhandig bent met de clitoris wat nogal eens voorkomt volgens mij.
bij mij niet hehehe

maar combinaties zijn ook goed (volgens mijn vriendin) of de clit strelen terwijl je neukt (in rijdende positie voor de vrouwen (anders kan ik er nooit bij hehehe of tenminte erg onhandig )

Regels voor berichten