Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk eens op www.bokt.nl --> forum--> [uz] (uit het zadel) en dan bij het sticky.
Daar staat echt heel veel info over vrijheidsdressuur. Of kijk eens op pink-horizon.nl Ik kan je iig zeggen dat je niet zomaar moet beginnen met vd. Ga vooraal geen dingen als steigeren aanleren en begin met dingen als "voetje geven" . Dat je paard dus gewoon zijn voetje optilt als jij bijv. op de schouder tikt (zacht). En het is ook belangrijk dat de basis er goed inzit. Dit kan je ook allemaal op pink-horizon.nl lezen. Heel veel succes ![]()
||
Citaat:
kan gevaarlijk zijn.
||
Citaat:
maar komen nooit mensen bij haar behalve ik en een vriendin van mij. En zij weet er ook vanaf. dus gelukkig zal zoiets niet gebeuren. Ik ga nu even wat opzoeken op het i-net erover.. Als iemand nog wil reageren, graag!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
STOP de bio-industrie Lottiej | 499 | 22-06-2005 18:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoekjes, II Joostje | 152 | 07-10-2004 17:57 | |
Flora & Fauna |
Enquete voor de paardenliefhebbers, vul m in aub! Evel!enep!enetje | 9 | 02-12-2002 12:24 |