Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2005, 01:31
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Autodropje schreef:
Ik weet prima waar mijn forum voor dient, om te discussieren, en als ik het me goed herinner was er aan jou topic niet zoveel te discussieren.
maar dat was om aan te geven dat de omschrijving bij S&S niet deugt dat leek me toch wel duidelijk genoeg, maar zo te zien heb je het nog steeds niet begrepen dat dat niet klopt?

en NEE, ik open niks op M&M, want dit gaat over een verandering op het forum, niet om de NSBer uit te hangen.. en ik ga natuurlijk ook geen topics openen (op een forum!) waar mensen niet op kunnen reageren (en het dan ook "er verder over in discussie gaan" noemen )... daar is een forum niet voor bedoeld, en als ik dat wilde dan stuurde ik het wel via PM
Oud 12-01-2005, 07:12
Meester
Meester is offline
Alleen mierenneuken kan iedereen, natuurlijk.

Wat stel jij voor als nieuwe forumomschrijving dan?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 07:54
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Meester schreef op 12-01-2005 @ 08:12 :

juist.... Kritiek mag je altijd hebben, maar met een tegenvoorstel komen is meestal een stuk moeilijker.
Oud 12-01-2005, 14:16
Storm
Storm is offline
Ik snap weinig van je post, wat ik wel denk te begrijpen is dat je valt over "en klaagzangen over je irritante leraren kun je hier kwijt" in de omschrijving van S&S. Misschien moet je de omschrijving eens in combinatie met de mededeling (het announcement) lezen en dan op basis daarvan posten.
Oud 12-01-2005, 23:02
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Meester schreef op 12-01-2005 @ 08:12 :

"Vragen over vervolgopleidingen kun je hier kwijt." is al beter zo moeilijk is het toch niet om wat passends te bedenken? ik had in ieder geval verwacht dat dat geen probleem zou zijn (en bovendien weten forumbazen alles altijd veel beter, dus ook waar een forum voor bedoeld is) maargoed:

"Wil je het hebben over de gang van zaken bij jou op school, of heb je vragen over een bepaalde opleiding? Op dit forum word je tot op zekere hoogte best een beetje vrijgelaten om het hierover te hebben!"

zoiets?
Oud 12-01-2005, 23:02
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Storm schreef op 12-01-2005 @ 15:16 :
Misschien moet je de omschrijving eens in combinatie met de mededeling (het announcement) lezen en dan op basis daarvan posten.
Oud 13-01-2005, 13:21
Storm
Storm is offline
Citaat:
McMotion schreef op 13-01-2005 @ 00:02 :
"Vragen over vervolgopleidingen kun je hier kwijt." is al beter
Mwah: daarvoor is het subforum studiekeuze, niet S&S zelf.

"Wil je het hebben over de gang van zaken bij jou op school, of heb je vragen over een bepaalde opleiding?

Deze zin: "Op dit forum word je tot op zekere hoogte best een beetje vrijgelaten om het hierover te hebben!" vind ik nou niet echt geweldig... Dat andere wil ik over nadenken (al valt "of heb je vragen over een bepaalde opleiding?" dus onder studiekeuze).
Oud 13-01-2005, 15:52
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Storm schreef op 13-01-2005 @ 14:21 :
Mwah: daarvoor is het subforum studiekeuze, niet S&S zelf.
ja maar daar kom je toch door op S&S te klikken op de forumindex?
Oud 13-01-2005, 20:39
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Storm schreef op 13-01-2005 @ 14:21 :

Deze zin: "Op dit forum word je tot op zekere hoogte best een beetje vrijgelaten om het hierover te hebben!" vind ik nou niet echt geweldig... Dat andere wil ik over nadenken (al valt "of heb je vragen over een bepaalde opleiding?" dus onder studiekeuze).
Het is ook een volledig overbodige zin. Zonder die in is de tekst evengoed Nederlands.
Oud 16-01-2005, 02:27
autodropje
autodropje is offline
Ik vind het zo slecht niet, je kunt er klagen zolang er ook maar een vorm van discussie of vraag bij zit in plaats van alleen ik vind meneer blabla een slechte leraar omdat hij me een laag cijfer geeft.

Zet er gewoon een discussiepunt in en je bent klaar, vraag hoe het op andere scholen gaat, of mensen het eens zijn met je beoordeling, verzin wat.

Je mag klagen zolang het maar wel ergens toe dient en neit alleen is om je eigen frustraties te uiten.
Reageren

Regels voor berichten