Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je begrijpt wat ik bedoel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je zult toch echt priorititeiten moeten stellen. Een paard is geen speelgoed wat leuk is als je tijd hebt, een paard is een dier wat zorg, aandacht en beweging nodig heeft. Net als mensen die een puppy nemen omdat ze zo schattig zijn en zodra ze groter zijn aan een boom worden gebonden omdat het te veel werk is om hem iedere dag uit te laten en omdat het eigenlijk niet meer zo leuk is.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En als het écht niet zou passen kan ik het nog altijd verkopen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Pff maar ik heb het daarjuist aan mn vader verteld en het lijkt wel alsof ik het nu pas echt begin te beseffen ![]() Mn vader heeft een vriend met veel paarden, vroeger heeft Kalvaro er nog een tijdje gestaan maar het was té ver weg (met de auto 3 kwartier ofzo), hij gaat er straks heen bellen. Als hij het paard wilt, krijgt hij het gewoon, op voorwaarde dat ik er dan nog mee mag komen rijden. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat hij het wilt! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tja en dan ga ik minder en minder komen. En dat niet voor mn paardje, maar voor die mensen. En zo is de cirkel rond natuurlijk ![]() ![]() Het zou iets heel anders zijn als hij in een wei moest staan. Achter ons huis is een weide, van mn tante, waarin 3 Shetlanders staan. Er is een heel klein kansje dat Kalvaro daar mag gaan staan. Ik hoop het met heel mn hart! Dan zou ik ook veel meer met hem bezig zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
IK ga toch ook iedere dag op mn fiets naar mn paard toe in de regen etc. Daar ook minstens 2 uur met dr bezig zijn en dan s'avonds nog een keer er heen om dr op stal te zetten. En vind je het gek dat die mensen commentaar hebben. Zou ik ook hebben als je bij mij op de manege zou rijden. Je roept het alleen maar over jezelf af..
||
![]() |
Citaat:
![]() En ja, misschien is het wel normaal dat ze commentaar hebben. Maar ik heb gewoon niet meer tijd! En ook niet zoveel zin, als ze de hele tijd zitten te zeuren rond m'n hoofd. Maar weet je, in principe zou ik elke avond minstens 2u moeten leren. Da's door m'n klastitularis enzo gezegt, ik zeg niet dat ik altijd zoveel leer, maar toch. Als ik begin te leren om 16.30u, en ik leer 2u aan een stuk door (hetgeen ik moeilijk kan ![]() Én dan moet ik elke avond vervoer vinden. Maar ik heb een oplossing, m'n paard gaat weg naar vrienden van mn vader. Da's met de auto 10 minuutjes van bij ons. Dus Kalvaro wordt van die vrienden, maar ze hebben beloofd hem niet te verkopen en ik mag op hem blijven rijden. Das mss wel de beste oplossing ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
STATE X NEW FORMS FESTIVAL - Paard van Troje Den Haag - Vr. 12 / Za. 13 december Alvinio | 6 | 05-12-2008 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
In de wolken rijdt een paard. Verwijderd | 8 | 11-05-2006 15:58 | |
Flora & Fauna |
allergische reactie van paard op een vaccinatie Deliana~*-_-*~ | 3 | 29-01-2005 11:32 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Flora & Fauna |
Hoe trainen jullie je paard/pony?? flapje | 77 | 08-04-2003 11:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Paardje BleuQueen | 2 | 24-03-2002 10:59 |