Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2005, 15:45
lso
lso is offline
Ik wil mijn vriend morgen eens verrassen.. Tot nu toe ben ik (door mijn verleden) steeds heel onzeker geweest bij hem. De laatste maanden verwende hij me voortdurend maar moest hij steeds op mij wachten.. Hij vertelde me eerlijk dat ik me maar volledig moest geven, als ik me daar goed bij voelde...

Eigenlijk ben ik er klaar voor om hem eens te verwennen.. maar eerlijk gezegd ben ik gewoon ontzettend bang het niet goed te doen. Ok, hij mag er eerlijk in zijn.. maar ik ben iemand die moeilijk kan omgaan met kritiek.. Ik denk steeds het ergste..

Hoe reageren jullie als je vriend/vriendin iets doet waarbij je denkt "Dat kan beter ..."

x
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:47
leucomelas
leucomelas is offline
gewoon zeggen of een beetje sturen.. zoiezo doet ie geen minder lekkere dingen want ik heb hem goed afgericht
maar ja, je kan het het beste gewoon aan hem vragen wat ie nou het lekkerst vind, of het beter kan en zoja, hoe dat dan moet...
Oud 18-01-2005, 15:55
Midget
Midget is offline
ga maar iets lekker koken voor je vriend
en geef hem een lekkere massage
met kaarslicht
en dan doe je waar je zin in hebt
dat vind ik wel verwennnen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:56
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Gewoon veel initiatief tonen, dan heeft ie wel door dat je wel wilt Hij zal dan zelf ook wel dingen ondernemen en de rest gaat wel vanzelf. Gewoon laten gaan Rustig opbouwen. Op een gegeven moment zal hij jou ook wel vragen wat je wel en niet wil en wat je fijn vindt enzo...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 16:00
lso
lso is offline
Citaat:
Midget schreef op 18-01-2005 @ 16:55 :
ga maar iets lekker koken voor je vriend
en geef hem een lekkere massage
met kaarslicht
en dan doe je waar je zin in hebt
dat vind ik wel verwennnen
We zijn toevallig van plan om morgen samen iets te gaan eten. De massageolie heb ik alvast gehaald
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 16:10
Guinevere
Guinevere is offline
Citaat:
lso schreef op 18-01-2005 @ 17:00 :
We zijn toevallig van plan om morgen samen iets te gaan eten. De massageolie heb ik alvast gehaald
Nou, dat is al een goed begin. Je bedoelt 'verwennen' in de zin van uitgebreid pijpen of aftrekken?

Als mijn vriendje iets "verkeerd" doet in bed, dan zeg ik het of ik stuur hem goed. Gelukkig komt dat nu zelden nog voor. Vertrouw daar gewoon op! De eerste paar keren gaat het zeker niet helemaal perfect en wordt je misschien de goede richting in gestuurd, maar je leert snel hoe hij het graag wilt. En dan is er geen kunst meer aan en kan het spelletje pas echt goed beginnen!
Oud 18-01-2005, 17:32
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
lso schreef op 18-01-2005 @ 16:45 :

Hoe reageren jullie als je vriend/vriendin iets doet waarbij je denkt "Dat kan beter ..."
Gewoon een beetje sturen
Oud 18-01-2005, 17:56
juno
juno is offline
Als ik weet dat het een hele stap voor hem is om dit bij me te doen dan vind ik dat zo geweldig dat het alleen daarom al fantastisch is, denk ik zo.

Maar we kennen elkaar al wat langer en hebben inmiddels de nodige ervaring, en als ik terugkijk konden we er in het begin allebei niks van, en toch vonden we het allemaal geweldig, kon niet beter.

En wat wel beter kon...voor zover ik dat al doorhad met mijn gebrekkige ervaring, eh, gewoon rustig sturen. Beetje hoger, beetje lager, rustig, doorgaan, zachter, harder. Soms die hand gepakt en op het juiste plekje neergelegd. Daar schat. Ohja, zo beter? Hmm, ja , lekker. Vooral dat laatste: zeggen als iets wel goed gaat.

Niet mee zitten. Niemand doet het meteen perfect, en niemand verwacht dat ook. Het is geen kritiek, dus. Beschouw het als een leermoment!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:28
Verwijderd
Hoe ik zou reageren als mijn vriendje iets doet waarvan ik denk dat kan beter?
Mwah in het begin vond ik het wel lastig om er iets van te zeggen. Dus zei ik er iets van, dan ging dat vaak op een lieve manier. Daarna als je elkaar toch beter kent, dan kon ik wel lomp, maar wel voor de grap zoiets zeggenals hey prutser dat lijkt dus nergens op als ik echt in een klier bui ben.

Nu ken ik mijnvriend zolang dat hij alles goed doet ... nee maar ik zou het wel gewoon normaal zeggen.

Veel suc6 en plezier met je vriend !
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:41
jinx
jinx is offline
Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. Mannen vinden bijna alles leuk.

Vrouwen die veel initiatief nemen
Oud 18-01-2005, 20:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik wil mijn vriend morgen eens verrassen.. Tot nu toe ben ik (door mijn verleden) steeds heel onzeker geweest bij hem. De laatste maanden verwende hij me voortdurend maar moest hij steeds op mij wachten.. Hij vertelde me eerlijk dat ik me maar volledig moest geven, als ik me daar goed bij voelde...

Eigenlijk ben ik er klaar voor om hem eens te verwennen.. maar eerlijk gezegd ben ik gewoon ontzettend bang het niet goed te doen. Ok, hij mag er eerlijk in zijn.. maar ik ben iemand die moeilijk kan omgaan met kritiek.. Ik denk steeds het ergste..

x
Hij zal al zo blij zijn dat-ie echt geen kritiek gaat geven hoor. Hoogstens een beetje sturen oid.. maar je hoeft echt niet bang te zijn dat-ie gaat zeggen: leuk geprobeerd schat maar je kan er niets van.

Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 13:28
waves
waves is offline
Citaat:
grl schreef op 18-01-2005 @ 21:25 :
Hij zal al zo blij zijn dat-ie echt geen kritiek gaat geven hoor. Hoogstens een beetje sturen oid.. maar je hoeft echt niet bang te zijn dat-ie gaat zeggen: leuk geprobeerd schat maar je kan er niets van.

als ie dat zegt bij n eerste keer is ie gewoon verschrikkelijk lomp.

Maar dat zal ie niet doen, zeker als hij weet hoe onzeker je bent .

Komt wel goed!
Oud 20-01-2005, 19:31
Dobomobo
Dobomobo is offline
me vriendin wou me laatast aftrekkuh
Oud 20-01-2005, 21:14
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik ben ook onzeker als het om nieuwe dingen gaat hoor.
Ik heb bijvoorbeeld nog nooit gemasseerd zou niet weten hoe het moet

maar dat leert die ander je dan toch gewoon. Zo moeilijk is het allemaal nou ook weer niet
Oud 20-01-2005, 21:44
sgaapje
sgaapje is offline
Aangezien je er wel klaar voor bent, gewoon een keer het initiatief nemen. Natuurlijk kan het zijn dat je wat fout doet, maar dat doet iedereen in het begin. Niet bang voor zijn. Je moet juist blij zijn als hij (op een lieve manier) kritiek geeft, dat betekent dat hij zich vertrouwd genoeg bij je voelt om daarover te praten. Want voor veel mensen is dat moeilijker dan de daad zelf. En als je kritiek hebt gehad weet je wat je de volgende keer in ieder geval wel of niet moet doen. Zoals Juno zei: beschouw het als een leermoment!
Maar waarschijnlijk zul je de eerste keer geen kritiek krijgen hoor, hij is denk ik al lang blij dat je er klaar voor bent.
Veel plezier met je vriend!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:54
NoDoubt
NoDoubt is offline
dat heb ik ook een tijd gehad
gewoon niet tegen kritiek kunnen, omdat ik et kut vond dat ik iets verkeerd deed.. en als hij dan zei dat et beter zo kon of bijv zo dan wou ik et niet meer doen ofzo..
naja, sex doe je met zn 2en en je moet elkaar helemala vertrouwen.. als jij zo onzeker bent, moet je vriend gewoon allemaal lieve dingen zeggen en je op je gemak stellen...
en als je verrassing een beetje 'mislukt' zoals jij dan zal denken.. dan is dat helemaal niet erg, je doet toch je best?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:53
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:

positieve feedback geven en het zo brengen dat het niet kwetsend overkomt...
Oud 23-01-2005, 19:55
Verwijderd
als hij je nou stuurt of opbouwend kritiek geef zou je denk ik maar beter kunnen denken dat je dr alleen maar van leert, hem maar plezier geeft en tenminste niet je best doet om achteraf te horen dat het kut was.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 22:18
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
Ik wil mijn vriend morgen eens verrassen..
Hoe ging het????
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 09:01
lso
lso is offline
Citaat:
MaxiCosy schreef op 23-01-2005 @ 23:18 :
Hoe ging het????
T was een leuke avond.. de ene verrassing volgde de andere op.. ze is ook wel romantisch en.. mooi geeïndigd maar.. ik kon mijn onzekerheid weer eens niet de baas.. Jullie hebben gelijk.. Ik onthoud alle tips voor een volgende keer...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten