Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
380watt zegt niet veel. Het kan genoeg zijn, mits je voeding van een degelijk merk is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en de eige site http://www.tagan.de Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 20:29. |
![]() |
||
Citaat:
Yeah!! tagan rullez ![]() ik weet wel zeker dat je daar geen problemen mee gaat krijgen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en de spec's van die dingen gewoon goed zijn ![]() check google maar eens op tagan+review oid |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb 1x een dikke cpu 4x 10.k hd's 2x 7.2k Hd's 1 dvd speler en 1 cdrw en een redelijk zuipende vga kaart nog wat kerstboom verlichting en het ding geeft geen krimp..... en 380 is over het algemeen meer dan 350 overegens ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
AMD Athlon XP 2600+ Gigabyte - GA-7T600 - Chipset VIA KT600 ATI 9700pro (NOG ![]() 3 maxtor hd's 1 dvd writer 1 cd-rom speler 1 Bracket (dus een 4e hd als hij erin zit) 4 color fans 1 hd controller 1GB ram in 2x 512 en voor grote licht balk dinges ![]() Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 21:10. |
![]() |
||
Citaat:
uhmmm jahoor.. die 20 watt zal echt iets uit maken ![]() we hebben het hier niet over antec , enermax of een noname ... tis een tagan. en als je eerst even zou onderzoeken wat dat dan zou betekenen . dan zulje zien dat het een perfecte voeding is voor een OC systeem en oja..... 350 zei je toch??? eerder 300 System Requirements: RADEON® X800 PRO, RADEON® X800 XT and RADEON® X800 XT PLATINUM EDITION require a connection to your PC's internal power supply for operation. Consult your system builder or OEM to ensure your system has an adequate power supply. Otherwise, ATI recommends a 300-Watt power supply or greater to ensure normal system operation where a number of other internal devices are installed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb ook genoeg slechte dingen gelezen over een Tagan, dus die is ook niet alles, maar behoort wel tot het zogenaamde a-merk lijstje. Of het een perfecte voedings is voor ocen weet ik niet. Ligt er aan wat voor power die er allemaal in heeft. ![]() Heb zelf Antec, goed genoeg, sterk genoeg voor mij. Maar test jij dan eens, jij had toch tagan, ga eens overlocken, etc. ![]()
||
Citaat:
ik verwacht echt geen problemen... jou spec's lijken wel een beetje op die van mij.... en wat betreft dat stukje... dat staat hiero.. http://www.ati.com/products/radeonx8...ies/index.html |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat ocen betreft : hij heeft zeer stabiele lijnen .. en wat nog belangrijker is voor oc.. een hoog voltage en genoeg watt's om dat te ondersteunen natuurlijk antec...: ![]() mja ik heb in me leven 2 antec's gehad.. beide met een hoop geknetter deze wereld verlaten..... ![]() waarvan 1 het presteerde een heel serverrack mee te nemen in zijn dood ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nog over de X800XT PE. Full load in een: CPU Intel Pentium 4 3.2 GHz FSB 200MHz Motherboard Gigabyte GA-8IG 1000 PRO (i865) Memory 2x Kingston PC3500, 1024MB HDD Seagate Barracude 7200.7 120GB S-ATA (8MB) DVD Hitachi GD-7000 LAN Netgear FA-312 263 watt ![]() Owja, ts je weet toch dat nadat je die kaart hebt geplaats je Amd 2600 een grote bottleneck is?
||
Citaat:
mijn ervaring is dat de tagan juist warm wordt als die net niet tot het uiterste wordt gepushed,dan blijft de fan namelijk op halve kracht draaien... maja ze zullen dat vast wel onderzocht hebben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar wat wel is, hij zou nu wel met AF en FSAA hoog kunnen spelen. Zijn beeldkwaliteit gaan idd geval omhoog. Eigenlijk zijn de processor van nu nog niet snel genoeg om zo een 3dkaart helemaal te benutten, beetje jammer.
||
![]() |
Citaat:
![]() http://www.tweakers.net/pricewatch/91743 Wel goed zat? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen vraag ik me nu af waar ze die vier extra PCI Express lanes vandaan halen.. Nuja, eens een keer de handleiding er op naslaan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ecit: uit jolts post onder me, maak ik idd op dat 2800 geen s939 is.. Vandaar dat ik verward was..
Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 20:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een X800XT kost zowel agp als pci-express 450 euro. Er is helemaal niks mis met agp. Dat duurt nog wel een hele tijd voordat agp end of life is. Dus dat vindt ik een beetje onzin.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |